Äidit ja isät!Vituttaako teitä joskus ihan suunnattomasti, kun lapset tuhoavat lelut?
Itse ostin jouluksi lapsille kaliita PUU- leluja joihin upposi ihmisen aika monen tunnin nettopalkka.Nyt suurin osa on jo paskana ja joskus näyttäsi että lelun käyttötarkoitus on täysin hukassa,ja idea on koittaa saada lelu rikki.
Olisi voinut ostaa itselle jotain tai käydä kampaajalla,mutta pistin rahani noiden kauhukakaroiden leluihin.Täytyy muistaa seuraavalla kerralla,kun on joku synttäri tai muu vastaava.
Kommentit (27)
Meudän lapset eivät ole juuri koskaan rikkoneet leluja. Ovat aika rauhallisia ja lisäksi jeitä on opetettu leikkimään oikein. Muut lapset ovat kyllä meillä joitain leluja rikkoneet.
Tahallaan rikkominen ja huvin vuoksi tuhoaminen ei toki ole hyväksyttävää.
Muistan omasta lapsuudestani, että sain mm. hienon nukkekodin. Hajotin sen palasiksi, kun tein salakäytäviä, tapetoin ja maalasin. Samoin kävi monen lelun kanssa. Aikuisena aloin ihmetellä, miksi minulle ei hankittu lujatekoisia rakennussarjoja ym. Aina niitä tyttöjen leluja, joilla minun vanhempieni mielestä kuului leikkiä.
Vituttaa kyllä. Tuo ensi kuussa 2,5-vuotias on nakertanut monet palapelin palat rikki, joten niitä ei saa enää omatoimisesti tehdä.
Kylläpä sydämessä pistää se, etten saa tätäkään lapsiperhe-elämän riemua koskaan kokea.
Miehen lapsi rikkoo kaiken, eikä välitä yhtään vaikka lähtee loput tavarat takavarikkoon. Just hajosi uusi puhelin (jo neljäs syksyn jälkeen menossa), padi ja isompien lasten kamera. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sydämessä pistää se, etten saa tätäkään lapsiperhe-elämän riemua koskaan kokea.
Nykyään jokaisessa ketjussa on vähintään yksi tällainen omaperäinen kommentti ihmiseltä, jota lapsiperhe-elämä ei kiinnosta yhtään, ei siis yhtään, mutta kuitenkin hirveästi kiinnostaa siitä lukea ja sitä kommentoida.
Mitä tarkoittaa käytännössä "sisko saa sen omakseen"? Meillä lelut ovat enimmäkseen lasten yhteisiä. Jos nyt päättäisin, että okei, pannaan tavarat jakoon tuolla kertomallasi tavalla, miten se käytännössä toteutettaisiin? Kasaisin isomman sisaruksen syliin tavaroita (välittämättä siitä, mikä leikki hänellä on menossa) ja käskisin vahtia niitä, jottei pikkusisarus pääse heittämään? Entä kodin kaikki muut tavarat?