Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi lääkäri pyysi mua treffeille ja sanoin sille,

Vierailija
08.03.2016 |

että muuten kyllä, mutta mun poikaystävä ei tykkäis hyvää sellasesta. Oikeasti olen sinkku. Olin jotenkin niin häkeltynyt, että luikautin hätävaleen. Miten mä olen näin hölmö. Aargh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ratkaisu. lääkis on pettämisen korkeakoulu

Vierailija
2/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt että minkä hätävaleen sitä luikauttaisi jos joku joskus toisi kiinnostustaan esille. No, turha pelko taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne riko jotain ammattietiikkaa pyytämällä potilasta treffeille, vai onko se tosiaan täysin ok esimerkiksi jos on hoitosuhde niin treffailla samalla?

Vierailija
4/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö ne riko jotain ammattietiikkaa pyytämällä potilasta treffeille, vai onko se tosiaan täysin ok esimerkiksi jos on hoitosuhde niin treffailla samalla?

Missään ei lukenut että ap olisi ollut potilas.

Vierailija
5/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla työpaikalla ollaan, en ole potilas!

Vierailija
6/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus miettinyt että minkä hätävaleen sitä luikauttaisi jos joku joskus toisi kiinnostustaan esille. No, turha pelko taitaa olla.

Kokeillaan mitä sieltä mielen syövereistä putkahtaa:

Lähdetkö treffeille?

Jos et keksi mitään hätävalhetta, niin sitten tavataan :-)

Vierailija
7/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kysyä pian uudestaankin vaikka oletkin "varattu". Kun et ollut heti innokkaana. Voihan sitä duunikavereiden kesken käydä ihan vaan lasillisellakin vaikka. Voit sitten kertoa asiain oikean tilan jos huvittaa.

Vierailija
8/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yks mies pyysi treffeille, hän ei ollut kiinnostava, sanoin olevani varattu. Sitten selvisi, että hän on lääkäri ja nyt harmittaa, että en päässyt tohtorin rouvaksi, vaikka vastenmielinen onkin."

Vierailija
9/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kysy. Ihan normaali tyyppi vaikuttaa olevan, ei mikään itseään täynnä oleva ääliö. Sanoi vaan jotain, että sehän on selvä sitten ja jatkettiin puhumista työasioista. Vähän oli kuitenkin vaivautunut fiilis.

Vierailija
10/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam mitä sä nyt lääkärin hylkäsit.oisit voinu leikkii lääkärileikkei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi