Kaveri tuli käymään ja puhui omituisia
Tästä on jo vuosia aikaa enkä ole ollut enää tekemisissä kaverin kanssa. En liiemmin välitä, jos hän lukee tämän viestin ja tunnistaa itsensä tästä.
Yhtenä vkl-iltana hän soitti ja pyysi, että saa tulla yöksi. Kun kaveri tuli, hän oli humalassa. Ei missään kaatokännissä, ei horjunut eikä puhe kangertanut, mutta oli juopunut. Hän on mies. Itse olen nainen. Meillä on (tai oli) ihan vain platoninen suhde. Olemme opiskelleet samassa oppilaitoksessa, olemme kotoisin eri puolilta Suomea.
Kaveri ei käynyt sohvalle istumaan, vaan aavistuksen levottoman oloisena kuljeskeli ympäri olohuonetta. Hän alkoi höpistä, että kertoo minulle jotain suurta. En oikein osannut ajatella, mitä odottaa. Paitsi että on löytänyt kumppanin tai tapailemansa nainen on raskaana tms. normaalia. Se mitä hän kertoi, hämmästytti minua.
Hän alkoi puhua synnyinpaikkakunnastaan, jossa oli asunut aikuisikään asti. Kyse on pienehköstä paikkakunnasta Suomessa, sellaisesta, mitä joskus 1990-luvulla ehkä sanottiin kunnaksi tai jopa kirkonkyläksi. Hän kertoi saaneensa kuulla jolatin luotettavalta taholta, että 1900-luvun alussa tuon paikkakunnan alueelle tuli avaruudesta pitkiä, vaaleita muukalaisia, siis alieneita, jotka tappoivat / abduktoivat kylän asukkaat ja hedelmöittivät hedelmällisessä iässä olevat naiset / tytöt.
Kaveri sanoi olevansa näiden alieneiden jälkeläinen, kuten muutkin paikkakunnan asukkaat, joiden suku on lähtöisin paikkakunnalta. En peitellyt hämmennystäni. Kaverini vakuutteli, että ympäri Suomea, ja ympäri maailmaa, on "heikäläisiä", tavallisten ihmisten seassa elämässä. He ovat kuulemma jonkinlaisia yli-ihmisiä meihin tavallisiin verrattuna jne.
En enää väittänyt vastaan, vaan sanoin vaan hämmentyneenä, että "ok". Aamulla, kun heräsin, kaverini oli poistunut.
Kommentit (39)
Tuo alku vois olla mun elämästä. Miespuolinen kaverini tuli mulle yöksi ja sanoi rakastavansa mua, tunki viereen. Tuli aika puskista tämäkin. Nuo alienit tekevät sun jutusta provon.
Voi raukkaa ja sä vain pilkkaat sitä täällä! Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
No oletko stalkannut facebookista/muualta netistä iten miehellä menee ja onko ufoilusta edelleen viitteitä? Vai onko painunut maan alle?
En ole sen kummemmin stalkannut, koska en itse kuulu facebookiin, mutta olen toki googlannut hänen nimensä enkä ole löytänyt kuin aiemmin hyvin pienen, epätarkan kasvokuvan. Nyt kun googlasin, sitä kuvaa ei enää tule. Löysin myös otsikon opinnäytetyöstä, jota hän on ollut tekemässä parin muun kanssa.
En ole nähnyt häntä aikoihin, moneen vuoteen. Olen itse taipuvainen siihen tulkintaan, että hänellä oli ehkä jonkinlainen tilapäinen psykoosi tms., vaikka joskus tulee mieleen, että entä jos sittenkin....
Kaveri ei suostunut paljastamaan mitään tuosta lähteestään, mutta piti sitä luotettavana. Varmaan uskoi ainakin itse juttuunsa.
aloittaja
Miksi tarkalleen ottaen et välitä, vaikka hän tunnistaisi itsensä?
Eikö sua haittaa loukata häntä tai muita ylipäätään.
Vai eikö hän mielestäsi ansaitse samaa kohtelua kuin muut, koska oli harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa yhdeltä läheiseltä paikkakunnalta on ufohavaintoja 70-luvulta ja ne näki useampi eri ihminen eri puolella samaa paikkakuntaa. Henkilöt olivat eri ikäisiä, eivätkä he olleet sukulaisia tai kavereita.
Mitä alapeukutatte. Kunhan kerron mitä aikansa paikallislehdissäkin kirjoitettiin ja tunnen yhden ihmisen, joka teki silloin yhden havainnoista.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hurjaa että kaikki täällä teilaavat viestin heti vitsillä eivätkä edes hetken aikaa harkitse. Pelottaako jos tämä onkin totta, onko tuo "kiva tarina, hei!"-asenne joku defenssi?
I want to believe, mutta hei, oikeesti...
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa ja sä vain pilkkaat sitä täällä! Häpeä!
En kirjoittanut aloitusta pilkkaamistarkoituksessa. Itse asiassa pilkkaaminen ei tullut edes mieleeni. Ikävää, jos koit sen sellaiseksi.
Minusta tarina on hyvin mielenkiintoinen ja olen pohtinut sitäkin, voisiko se pitää paikkaansa, vaikka olenkin skeptinen.
aloittaja
Tsekkaa alliesofhumanity.org. Sieltä löytyy lisätietoa niille, jotka ovat kokeneet näitä asioita ja myös niille, jotka eivät haluaisi kokea. Tuo kaverin kertoma voi hyvinkin olla totta. Koko kylä ehkä ei mutta abduktiot ja geneettinen ohjelma valitettavasti kyllä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo vuosia aikaa enkä ole ollut enää tekemisissä kaverin kanssa. En liiemmin välitä, jos hän lukee tämän viestin ja tunnistaa itsensä tästä.
Yhtenä vkl-iltana hän soitti ja pyysi, että saa tulla yöksi. Kun kaveri tuli, hän oli humalassa. Ei missään kaatokännissä, ei horjunut eikä puhe kangertanut, mutta oli juopunut. Hän on mies. Itse olen nainen. Meillä on (tai oli) ihan vain platoninen suhde. Olemme opiskelleet samassa oppilaitoksessa, olemme kotoisin eri puolilta Suomea.
Kaveri ei käynyt sohvalle istumaan, vaan aavistuksen levottoman oloisena kuljeskeli ympäri olohuonetta. Hän alkoi höpistä, että kertoo minulle jotain suurta. En oikein osannut ajatella, mitä odottaa. Paitsi että on löytänyt kumppanin tai tapailemansa nainen on raskaana tms. normaalia. Se mitä hän kertoi, hämmästytti minua.
Hän alkoi puhua synnyinpaikkakunnastaan, jossa oli asunut aikuisikään asti. Kyse on pienehköstä paikkakunnasta Suomessa, sellaisesta, mitä joskus 1990-luvulla ehkä sanottiin kunnaksi tai jopa kirkonkyläksi. Hän kertoi saaneensa kuulla jolatin luotettavalta taholta, että 1900-luvun alussa tuon paikkakunnan alueelle tuli avaruudesta pitkiä, vaaleita muukalaisia, siis alieneita, jotka tappoivat / abduktoivat kylän asukkaat ja hedelmöittivät hedelmällisessä iässä olevat naiset / tytöt.
Kaveri sanoi olevansa näiden alieneiden jälkeläinen, kuten muutkin paikkakunnan asukkaat, joiden suku on lähtöisin paikkakunnalta. En peitellyt hämmennystäni. Kaverini vakuutteli, että ympäri Suomea, ja ympäri maailmaa, on "heikäläisiä", tavallisten ihmisten seassa elämässä. He ovat kuulemma jonkinlaisia yli-ihmisiä meihin tavallisiin verrattuna jne.
En enää väittänyt vastaan, vaan sanoin vaan hämmentyneenä, että "ok". Aamulla, kun heräsin, kaverini oli poistunut.
Kyseessä on Forssa. Nythän sinne on suunnitteilla jotain avaruustyyppistä toimintaa. Kekkonen ja joku Venäjän presidentti myös tapasivat siellä aikanaan. Nwo juttuihin liittyy tuo Forssa ja siitä oli hyvä blogi, nyt en löytänyt, täytyy etsiä.
Forssan alle on rakennettu joku tunnelisto, joka liittyy näihin NWO-suunnitelmiin. Myös jääkiekkovalmentaja Alpo Suhosen tuloa piskuiseen Forssaan ihmeteltiin, mutta se jotenkin selittyi avaruusoliojutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa sinun pitäisi ilmoittaa kaveristasi terveyskeskukseen, koska kaverisi kuulostaa harhaiselta ja saattaa tarvita psykiatrian osaston hoitoa (tai hänellä on jokin muu sairaus). Eli soitto tk:hon huomenna.
Tai tehdä lasu.
Siis...miten me edes voisimme olla ainoat elävät olennot koko maailmankaikkeudessa? Aivan helposti voin uskoa että elämää voi löytyä muualtakin, mutta en kyllä missään nimessä haluaisi tavata ketään 'niistä muista'.
Mulla on riittävästi kestämistä ihmisissä täällä. Enkä kaipaa uusia tuttavia. :)
Ilman muuta jossain on jotain elämää, koska galakseja on miljardeja ja jokaisessa on satoja miljardeja tähtiä.
Ei ole Vorssa vaa Viljakkala. Varma tiato. Ihmis tunto merkit täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on skitsofrenia.
Ai sillä?
No hyvinkö nukutti?
Itse en ottaisi tavallaan tuntemattomia miehiä asuntooni muutenkaan saatika yöksi.
Koskaan ei voi olla liian varuillaan.
Olisin soittanut poliisit hakemaan sen pois.