Töihin oli tuotu suklaata naistenpäivän kunniaksi
4 suklaalevyä yhteensä fazerin sinistä. Kun kukaan ei ollut näkemässä, nappasin itselle yhden ja nyt mutustelen sitä kotona. Ja mikä hauskinta, olen mies!
ON YOUR FACE!!
Kommentit (14)
Joo, tuu vaan mun naaman päälle ja syö mun suklaat. Tyypillistä miehen käytöstä.
Suklaata salaa mussuttava mies on kyllä saatanan säälittävä ja huonolla tavalla akkamainen.
T. Feministi
Vierailija kirjoitti:
Suklaata salaa mussuttava mies on kyllä saatanan säälittävä ja huonolla tavalla akkamainen.
T. Feministi
Feministi (oikea) ei kyllä koskaan käyttäisi sanaa "akkamainen" negatiivisessa mielessä.
T: Feministi pinkissä tutussa
Ps. Go for it ap! Tutkitusti miehet on persompia makealle. Ja ne jotka sekoittaa tän päivän ystävänpäivään ansaitseekin jäädä suklaatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. FeministiFeministi (oikea) ei kyllä koskaan käyttäisi sanaa "akkamainen" negatiivisessa mielessä.
T: Feministi pinkissä tutussa
Ps. Go for it ap! Tutkitusti miehet on persompia makealle. Ja ne jotka sekoittaa tän päivän ystävänpäivään ansaitseekin jäädä suklaatta.
Käytinkin ilmaisua "huonolla tavalla akkamainen".
T. Feministi, jolla ei ole tarvetta alistaa (muita kuin tyhmiä) miehiä (ja naisia)
eiku IN :D