Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautui fantasiastaan.. luulin että vitsailin ja repesin nauruun :(

Vierailija
08.03.2016 |

Nyt vaikuttaa todella poissaolevalta.. Keskusteltiin siis fantasioista, mitä haluttaisiin kokeilla ja mies mainitsi, että haluaisi minun panevan häntä strap-onilla.. Nauroin ihan saatanasti tolle, koska onhan se nyt vähän huvittavaa, kunnes tajusin hänen olevan tosissaan. Nyt on ihan hirvee olo! Miten korjaan tilanteen? :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, ei naisille voi kertoa fantasioistaan, eikä todellakaan jos strapeista tai mistään roolimuutoksista on kyse. Pitää aina edetä hyvin varovaisesti, tiedustellen, vihjaillen, vitsaillen, pieni askel kerralla. Suurin osa niin estynyttä ja kapeakatseista ettei siitä hyvää seuraa. Ehkä miehetkin, en voi tietää kun ei ole kokemusta.

Moniko mies on nauranut päin naamaa jos nainen on kertonut fantasioistaan? Siis semmoisista, jotka voi toteuttaa kahden kesken. Jotenkin en usko että kovin moni, mutta voin olla väärässä.

En minä ainakaan nauranut, tai halveksinut mieheni fantasiaa. Kunhan totesin, että ei taida fyysisesti onnistua minun kanssani. Minusta olisi kamalaa, jos puoliso ei uskaltaisi kertoa fantasioistaan omalle rakkaalleen. En tosin (tietääkseni) tunnekaan ketään estynyttä tai kapeakatseista naista. 

Hyvä sinä! Eikä tämä ollut sarkasmia.

Minä taas tunnen monta, ja onhan vauva-palstakin aivan täynnä niitä.

Kamalaa se onkin, mutta elämä usein on. Ei tosin kaikille.

Vierailija
22/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua tossa otsikossa sanotaan

Fanta-sika + aloittaja luuli vitsailevansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo taas harmittaa kun mies (avoliitossa vajaa 3 vuotta) ei suostu kertomaan mitään fantasioita. En oikeasti usko ettei hänellä ole mitään, oli 28-vuotiaaksi sinkku, kyllä siinä ajassa oli aikaa pohtia seksuaalisia mieltymyksiiään. Tuntuu ahdistavalle avautua omista ja ihan liian vaikeaksi sanoa, että mies tekee 'väärin' kun hänellä itsellään ei ole mikään vastaavaa. (Tykkään kevyestä alistamisesta ja läimäyttelystä kädet sidottuna taakse, pyllylle läpsiminen, takaa "kovaa". Ei siis mitään oikeita fetissejä, mutta miehen asenne näihin on liian lälly).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän