Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaksosetko?

help
08.03.2016 |

Olen käynyt kahdesti ultrassa vähäisen verenvuodon takia rv 6+ jotain ja 10+0 ja molemmat ultrattu alakautta. Tämä on siis kolmas raskauteni ja on aivan erilainen kuin kaksi ensimmäistä jotka olivat suht oireettomia. Nyt olen todella väsynyt koko ajan ja ollut sitä vähäistä verenvuotoa ja vatsa on todella iso jo viikkoihin nähden (10+1) ja tuntuu tosi raskaalta niin nyt tuli vain mieleen että Voisikohan olla mahdollista jos olisikin kaksi tulossa, vai olisiko se varmasti huomattu jo noissa ultrassa? Vai voisiko se olla vain piilossa? 😄 minkäänlaisia kokemuksia? 😊

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenellekään mitään kokemuksia yms?

Vierailija
2/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostampa nyt vielä kerran... 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi 7-8 viikolla varhaisultrassa, mutta olen kuullut juttuja että hyvinkin myöhään on toinen vasta huomattu, jopa yli puolenvälin raskautta. Kyllä mulla ainakin oli jopa aavistus kun ultraan mentiin, joten ehkä sen vaan jotenkin tietää. Ja kipuja oli alussa kun kohtu kasvaa normaalia raskautta nopeammin, ja pahoinvointi oli yhteen aikaan ympärivuorokautista piinaa.

Vierailija
4/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei 😊 ehkä mä vaan kuvittelen koko jutun, jotenkin sekin mahdollisuus vain kävi mielessä 😊

Vierailija
5/5 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy olla todella huono ultraaja tai sitten megapaska laite jos ei ole huomattu. Itselläni eka ultra rv 5+5 ja näkyi selvästi kaksi sikiöpussia, ei voinut erehtyä. Ja joka ultrassa (nyt 6 jo takana) näkyi selvästi 2. Mulla siis di di raskaus. En tiedä näkyykö sit huonommin jos di mo tai mo mo raskaus, mutta rv 7 eteenpäin ihan viimeistään näkyy sitten kaksi sykettä jos siellä 2 on. 

Kaikki raskaudet voi olla täysin erilaisia riippumatta siitä montako sikiöö on. Itselläni siis kaksosraskaus eikä ole ollut yhtään mitään "perinteisiä" raskausoireita paitsi mahapömppö...