Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Millainen takapuoli on naisella kuuma?

Vierailija
08.03.2016 |

Eli, onko koolla väliä? Vai vaan muodolla? Kertokaa minkälaisista pidätte :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut horon perseestä, ne reiät mua kiinnostaa eli vittu ja persesilmä, jonne lasken liemeni.

Oletkin helppo mies, kun kaikilla tiettävästi tuo reikä on. Ap

Vierailija
22/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja leveä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut horon perseestä, ne reiät mua kiinnostaa eli vittu ja persesilmä, jonne lasken liemeni.

Samoilla linjoilla täällä!

Vierailija
24/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä reisistä ja pyöreästä pyllystä.

Vierailija
25/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti berberifoto jakoon, vai onko ne niitä belfieitä?

Mun mielestä tämä nainen on todella kaunis, vartalossa perse, tissit ym.balanssissa, ihanan vaalea ja kivat kasvot.

http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/

Ei sellainen överi isopersekään ole kaunis ja pitää olla isomunainen mies että lusikassa ja takaapäin voi panna kunnolla ellei ole kunnon takapillu ja osaa työntää pillua esille kunnolla.

Vierailija
26/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://celebitchs.files.wordpress.com/2010/04/l_51a32420d51b9c835ddfd6822ba8a0da1122233-7259731.jpg

Toi on aika jees.

Makunsa kullakin, mutta ihan vitusti liian iso mun makuun :D

Liian iso koko nainen :D

Vierailija
27/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Mun mielestä tämä nainen on todella kaunis, vartalossa perse, tissit ym.balanssissa, ihanan vaalea ja kivat kasvot.

Ei sellainen överi isopersekään ole kaunis ja pitää olla isomunainen mies että lusikassa ja takaapäin voi panna kunnolla ellei ole kunnon takapillu ja osaa työntää pillua esille kunnolla.

Onpa kaunis vartalo!

Vierailija
28/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

No nyt se selvisi, miksi mieheni pitää todella isopyllyisistä naisista ;)

Vierailija
29/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja kiinteä. Kauheita nämä Kardashianmaiset palloperseet. 

Khloella on jees. Kimillä taas liian selvä rasvansiirto ja juuri sellainen palloperse! Mutta kai Khloekin jotain tehnyt "parannuksia". Ei se pylly niin nopeesti triplaudu!

Tuon Khloen perse on kyllä herkku, paljon parempi kuin Kimin yliarvostettu perse. Amber Rosen perse on jotain minun makuuni, todella sykähdyttävä näky: www.instagram.com/amberrose/  . M34

Vierailija
30/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khloella on jees. Kimillä taas liian selvä rasvansiirto ja juuri sellainen palloperse! Mutta kai Khloekin jotain tehnyt "parannuksia". Ei se pylly niin nopeesti triplaudu!

Tuon Khloen perse on kyllä herkku, paljon parempi kuin Kimin yliarvostettu perse. Amber Rosen perse on jotain minun makuuni, todella sykähdyttävä näky: www.instagram.com/amberrose/  . M34

Uuu :) Vaikuttaako miehen mielipiteeseen yhtään jos tietää ettei oo luomupylly? Itse en oikeen tykkää esim silikonitisseistä tai -pyllyistä. Tai mitä lie sitten onkaan pumpattu. Kuullostaa ehkä naisen suusta oudota, mutta  haluisin päästä koittamaan niitä! Että tuntuuko ihan luonnottomilta, selviltä täytepusseilta. Ap

Vierailija
31/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuu :) Vaikuttaako miehen mielipiteeseen yhtään jos tietää ettei oo luomupylly? Itse en oikeen tykkää esim silikonitisseistä tai -pyllyistä. Tai mitä lie sitten onkaan pumpattu. Kuullostaa ehkä naisen suusta oudota, mutta  haluisin päästä koittamaan niitä! Että tuntuuko ihan luonnottomilta, selviltä täytepusseilta. Ap

En usko että tuntuu luonnottomalta. Itsekin suunnittelen juuri rasvansiirtoa takapuoleen, jotta saisi kim k:maisemman pyllyn itselleenkin!

Vierailija
33/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen pieni ja kiinteä

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/f9/2e/ff/f92effb67d2b86cf4c58…

Ei iske :/

Vierailija
34/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuntuu luonnottomalta. Itsekin suunnittelen juuri rasvansiirtoa takapuoleen, jotta saisi kim k:maisemman pyllyn itselleenkin!

Pakko kysyä, että mihkä olet aivosi siirtänyt? ;)

Vierailija
35/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että mihkä olet aivosi siirtänyt? ;)

Miksi pitäisi olla missään? Jos on kerran mahdollista näyttää omasta mielestään kauniimmalta, ja siihen on varaa, niin miksei? On minulla kuitenkin aika vaativalta alalta yliopistotutkinto ja hyväpalkkainen työ asiantuntijana. Ihana mies ja kaksi lasta. Tarvitseeko kaikilla olla samanlainen maku vai oletko ylipäänsä vain kauneusleikkausvastainen?

Vierailija
36/41 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v vastaa. Tässä on hyvän näkönen perse! Tuo on kyllä täydellinen.

http://i.imgur.com/YgoUhTj.jpg

Vierailija
37/41 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse milloin tulee täydellinen pillu ketju? Siitä tosin on ulkoisesti vaikea sanoa miltä tuntuu tosi toimissa.

Vierailija
38/41 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä. Jos se ei ole geeneissä, niin valitettavasti vaatii pirukseen töitä salilla. Satunnainen valas-jooga ja rimputi rämpyti viheltelyjumppa ei auta.

Toki jos perse on suunnilleen mitoissaan, niin asenne ratkaisee. Näin vanhemmiten olen alkanut arvostamaan enemmän itsetuntoa ja vilpitöntä estottomuutta. Huippuperä pissiksellä on kiva katsoa, mutta ei oikeastaan edes houkuta mihinkään muuhun.

Vierailija
39/41 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso! Pitää olla kunnon perse. Tisseille ihan sama. Meidän Anulla on xxl perse ja m koon vartalo. Se on tosi kiva. Jeppis 85

Vierailija
40/41 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kuumempaa harvoin näkee: