Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö saa uudessa työpaikassa hirveät määrät fb kavereita

Vierailija
08.03.2016 |

Heti siis, ihan työn alettua, jos ei tunne ketään. Miten siis voi isossa yrityksessä saada lähes puolet fb kavereiksi. Minusta se on aika hen kohtainen pyyntö ja olen sellaisten kaveri joiden kanssa olen jutellut, mutta ehtiikö joku siis tutustua tyyliin sataan ihmiseen niin hyvin ensimmäisten viikkojen aikana.

Tuntuisi oudolta jos alkaa lähettelemään kaikille kollegoille yhteystietojen pohjalta kaveripyyntöjä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ylisosiaalin selkärangaton miellyttäjä ihminen slash perseennuolija.

Vierailija
2/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäänsä ihmettelen tuollaisia ihmisiä, jotka heti tutustuvat jokaiseen?! :O 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lähettelee niitä pyyntöjä ihan kaikille. Itse lähdin koko facebookista pois, kun ahdisti niin se että tavattuani ihmisiä ensimmäistä kertaa palaverissa, illalla sitten ilmestyi heiltä fb-kaveripyyntöjä, joita toisaalta olisi nolo torjuakaan kun on työkaveri, mutta toisaalta en tosiaan halua mitään työkavereita sinne päivityksiäni lukemaan. Poistuin fb:stä ja ongelma ratkesi.

Vierailija
4/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen tapaus, että kaikki tuntuu haluavan hänen tuttavapiiriinsä. Miehet ja naiset. On persoonallisen komea, helposti lähestyttävä, mutta ei niinkään puhelias läpänheittäjä. Moni sanoo hänessä olevan karismaa. Monesti, kun olemme yhdessä samoissa bileissä. Hän saa useita fb kaveripyyntöjä, mutta minulle tulee ehkä pari. Vaikka olen enemmän jutussa kaikkien kanssa. Ehkä en ole niin kiinnostava tyyppi ja mulla on huonot jutut :D

Vierailija
5/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nätti nuori nainen?

Vierailija
6/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei haluta facekaveriks vaikka olen nätti nuori nainen ja ihan mukavakin? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi