Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suhtautuvat vihamielisesti naistenpäivään?

Vierailija
08.03.2016 |

Facebookissa varsinkin sinkkumiehet jaksavat nälviä naistenpäivästä, mistä johtuu?

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... Kansainvälinen miestenpäivä on kyllä olemassa. Sitä vietetään 19. marraskuuta. Ei kai se naisten vika ole jos miehet eivät tästä ole tietoisia.

Vai olisiko se sittenkin naisten vika? Miehet olisivat varmasti hyvin tietoisia omasta päivästään jos te naiset muistaisitte miehiä silloin.

Nythän te valitatte täällä etteivät miehet muistaneet naistenpäivää ja samalla kerrotte ettei se ole naisten vika jos eivät miehet muista miestenpäivää.

Vai onko kyseessä taas normaali naisen logiikka, että miesten tulee muistaa naistenpäivä mutta naisten ei tarvitse muistaa miestenpäivää?

Naistenpäivän muistaa helpommin, koska naiset itse muistuttavat ja puhuvat siitä. Miehetkin voisivat nähdä joskus vähän vaivaa ja muistuttaa ja puhua itse siitä miestenpäivästä, sitten kun aika alkaa olla käsillä. Ei kaikkea tarvitse heittää aina naisten vastuulle.

Vierailija
162/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät siitä päivästä muistuta vaan, hieman sekaisin olevat pari tyyppiä tälläkin palstalla nostavat näitä vihan aiheitaan aivan yksipuolisesti esiin. Kyse ei edelleenkään kohdallasi ole naisista vaan henkilökohtaisesta vihastasi eikä tästä miesten tai naistenpäivästä vaan edelleenkin naiset vastaan miehet teemasta. Mitä luulet saavasi tästä miten luulet että muut naiset suhtautuvat sinunlaisiin? Useat naiset eivät pidä tuollaisesta kissojen potkinta asenteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja itseäni ärsyttää kaikenlaiset muistopäivät ja varsinkin lahjat ja kukat/leikkokukat. Siis tavarat vaan keräävät pölyä ja vaikeuttaa liikkumista/muuttamista. Kukkabisnes on kasvien turhaa kasvattamista ja tappamista. Ne leikkokukat on hetken maljakossa ja kuihtuu nopeasti. Ei kiitos. Miehet on kyllä siinä mielessä järkevämpiä, ettei mitkään kukkapuskat pahemmin kiinnosta. Naiseutta ei mielestäni tarvitse korostaa. Naisten asemaa tietysti täytyy pyrkiä parantamaan globaalisti. Naisia pitäisi kasvattaa olemaan itsenäisiä ja jopa aggressiivisia. Alistuminen ja nyyhkyttely ei tuota tulosta. Naisten pitäisi ottaa oppia norsuista, delfiineistä ja bonoboista, jos ikinä haluaa akkavaltaa. Miehille potku persiille kun tulevat siihen sukukypsään ikään. Eläköön poikamieslaumoissa.

No tuolta etelästähän näitä poikamieslaumoja tulee. Onko se sinusta tavoittelemisen arvoista? Joukossa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
164/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Kävin ostamassa ruusuja ja suklaata.

t.mies

Sama täällä, tosin suklaa unohtui. Mutta tee se itse miehenä taidan turvautua Ass to mouseen.

Ai täällä on kuin on homomies, no sehän selittää puolet ketjusta. 

no nyt oli paska servausyritys. Häpeä.

Vierailija
165/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... Kansainvälinen miestenpäivä on kyllä olemassa. Sitä vietetään 19. marraskuuta. Ei kai se naisten vika ole jos miehet eivät tästä ole tietoisia.

Vai olisiko se sittenkin naisten vika? Miehet olisivat varmasti hyvin tietoisia omasta päivästään jos te naiset muistaisitte miehiä silloin.

Nythän te valitatte täällä etteivät miehet muistaneet naistenpäivää ja samalla kerrotte ettei se ole naisten vika jos eivät miehet muista miestenpäivää.

Vai onko kyseessä taas normaali naisen logiikka, että miesten tulee muistaa naistenpäivä mutta naisten ei tarvitse muistaa miestenpäivää?

Naistenpäivän muistaa helpommin, koska naiset itse muistuttavat ja puhuvat siitä. Miehetkin voisivat nähdä joskus vähän vaivaa ja muistuttaa ja puhua itse siitä miestenpäivästä, sitten kun aika alkaa olla käsillä. Ei kaikkea tarvitse heittää aina naisten vastuulle.

Niinpä eli naisten mielestä tietenkin miesten syytä tämäkin. En ole kovinkaan yllättynyt.

Vierailija
166/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on otsikossakin mainitusta miehet yleistyksestä ei naisista ei miesten tai naistenpäivästä, vihasta kylläkin, mutta ei vihasta päivää kohtaan, vaan sukupuolisadismista jossa pyritään leimaan ryhmää. Tämähän on  kiellettyä tämän palstan säännöissä, mutta aihetta on toki hyvä tuoda esiin, jotta tämänkin keskustelupalstan sukupuolisyrjintä tulisi esiin sen oikeassa muodossa. Nämä kaikki jäävät arkistoihin ja todisteeksi. 

Vierailija
167/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä eli naisten mielestä tietenkin miesten syytä tämäkin. En ole kovinkaan yllättynyt.

Itse en ole yllättynyt, että miesten mielestä tuokin asia on naisten syytä. Totuushan kuitenkin on, että hyvin harva mies muistaa mitään merkkipäiviä. Selvästikään suurin osa miehistä ei muista edes niitä omiaan. Hyvänä esimerkkinä tuo miestenpäivä. Miesten mielestä naisten tulisi muistaa sekin heidän puolestaan.

Vierailija
168/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin näyttää aiheena olevan naiset vastaan miehet. Miten luulet että muut naiset suhtautuvat kaltaiseesi sukupuolisyrjijään. Miten luulet sinun, naisten tai kaikkien ihmisten asioiden ylipäätään parantuvan mitenkään tuolla vihanlietsonnalla?

Vierailija
169/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin näyttää aiheena olevan naiset vastaan miehet. Miten luulet että muut naiset suhtautuvat kaltaiseesi sukupuolisyrjijään. Miten luulet sinun, naisten tai kaikkien ihmisten asioiden ylipäätään parantuvan mitenkään tuolla vihanlietsonnalla?

Sinun mielestäsi naisten tulisi hiljaa hyväksyä kaikki se paska, mikä miesten taholta heidän niskaansa kaadetaan? Sori vaan, mutta joillakin meistä on vahvuutta sanoa vastaankin. Sinä voit tossuilla ihan rauhassa, jos huvittaa.

Vierailija
170/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihailtavaa siinä on että esität vihaasi minua kohtaan? Mitä ihailtavaa on syyttää miehiä siitä kaikesta paskasta joka päällesi kaatuu? Mitä ihailtavaa on väittää vahvuudeksi omaa kissojenpotkimis vimmaansa? Mitä ihailtavaa vihassasi on naiselle? Suosittelen että alat oikeasti keskittymään miten elät paremman elämän etkä syytä mielikuviasi ja vihaat vähemmän. Minun tapani ei ole yleistää vaan sinun. Mitä luulet saavuttavasi yleistämiselläsi? Miksi toimit noin?

Vierailija
171/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihailtavaa siinä on että esität vihaasi minua kohtaan? Mitä ihailtavaa on syyttää miehiä siitä kaikesta paskasta joka päällesi kaatuu? Mitä ihailtavaa on väittää vahvuudeksi omaa kissojenpotkimis vimmaansa? Mitä ihailtavaa vihassasi on naiselle? Suosittelen että alat oikeasti keskittymään miten elät paremman elämän etkä syytä mielikuviasi ja vihaat vähemmän. Minun tapani ei ole yleistää vaan sinun. Mitä luulet saavuttavasi yleistämiselläsi? Miksi toimit noin?

Miksi et mene hoitoon?

Vierailija
172/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ketjussa ei ole vihaa päivää kohtaan vaan sukupuolisadismia miehiä kohtaan, niin ap voisit mennä itseesi ja miettiä mitä hyötyä siitä on sinulle? Miksi olla sukupuolisadisti eikä normaali ihminen? Normaalit ihmiset eivät syytä omasta vihastaan muita vieläpä täysin perusteetta! Normaali ihminen haluasi tasa-arvoa eikä valitsisi omaa sadistista vihaansa ennen sitä.

Tässä on tämän ketun pointti, edelleenkin mitä kuvittelette saavuttavanne vihalla?

Naiset yrittävät alistaa ja moralisoida miehiä jos miehet eivät yleisenä naisten päivänä pokkuroi juuri sitä yhtä, omaa pikkuvaimoa. Naisten mielestä neutraali ote tähän asiaan on naisvihaa ja suuri osa naisista kokee olevansa oikeutettu saamaan LAHJOJA mieheltään yleisenä naistenpäivänä.

Sulla tuskin on naista.

Tussukkafeministi sheimaa ja menee henkilöön. Kuinka outoa...

Eli osu ja uppos! Ei yllättänyt...

ohis

Naisen logiikalla miestä kun pilkkaa niin nainen on oikeassa?

Ja miehen logiikka ei taaskaan riittänyt ymmärtämään asian pointtia. Miehelle kaikki pitää aina vääntää rautalangasta ja kertoa asiat kuin lapselle. Muuten ei tajua mitään.

No väännähän nyt rautalangasta jotta ymmärrämme aukotonta logiikkaasi. Vai eikö tuossa olekaan mitään väännettävää? Vähän sama kun paska taiteilija puolustaa paskaa tauluaan sanomalla "ettet vain ymmärrä taidetta."

173/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tämän ketjun kommentteihin on uskominen, varsin moni mies ei ollut tietoinen siitä, että miestenpäiväkin on olemassa. Ehkä miesten kannattaisi pyrkiä lisäämään tietoisuutta ko. päivästä. Some on erinomainen kanava siihen. Ei muuta kuin miestenpäivänä miestenpäivätoivotukset facebookiin :)

Mitä naistenpäivään tulee, niin ei minun tuttavapiirissäni kellään ole tapana miesten erityisesti lahjoa puolisoaan naistenpäivänä. Minä olen kerran saanut ruusun mieheltäni naistenpäivänä. Olimme silloin seurustelleet pari kuukautta ja alkuhuumassa vielä. Sen jälkeen ei ole ruusuja näkynyt 😂😂

Naiset itse pitävät edelleen hyvin vahvasti huolta naistenpäivän muistamisesta. Useat naisjärjestöt järjestävät erilaisia tapahtumia silloin. Naiset toivottavat toinen toisilleen hyvää naistenpäivää. Mulle toivotti eilen naispuolinen taksikuski hyvää naistenpäivää kyydin päätteeksi. Itse toivotin sitä naispuoliselle kahvilatyöntekijälle jolta tilasin kahvin ja sämpylän. Sain ja lähetin monta naistenpäiväntoivotustekstaria, kaikki näistä tuli lähipiirini naisilta. Facebook on täynnä naistenpäiväntoivotuksia niin miehiltä kuin naisiltakin, omassa kaveripiirissä suurimmaksi osaksi naisilta. Ai niin, anopilta tuli postikortti, se on hänellä perinteenä lähettää miniöilleen naistenpäiväkortit.

Minä luulen, että jos miehet lisäävät miestenpäivän tietoisuutta ja alkavat itse juhlistamaan sitä, niin ennen pitkään naiset tulevat mukaan siihen. Kokeilkaa ihmeessä! Mä voin heti luvata että lähden mukaan ja toivotan miestenpäivänä somessa kaikille kaverimiehille hyvää miestenpäivää.

Vierailija
174/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä koska ei ole miestenpäivää myös. Naisilla on naistenpäivän lisäksi myös äitienpäivä, miehillä on pelkkä isänpäivä. M22

Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11., sitä ei olla vaan toistaiseksi Suomessa tavattu toitottaa, voi johtua siitä kun isänpäivä on samassa kuussa

Vierailija
175/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä miehellä..nälvi sitten ja soitti että tänään on naisten päivä ja vittuili...siis miksi?En tiedä..kamalaa miehille se vaan on.

Mut ehkä se on sitä tasa-arvoa nyt sitten...

Vierailija
176/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa tämä nyt taas on, eilen twitter, face ja some täynnä naisten ylistämistä. Minä ja kaverit ostetaan kukkia naisille jne.

Johtopäätös miehet vihaa naisia. Voi luoja tätä foorumia, täälläkö ne kaikki todellisuudesta vieraantuneet mielisairaat pyörii, ilmeisesti.

Käykää joskus ulkona tai avatkaa edes kämpästä verhot, voisi helpottaa.

M40

Vierailija
177/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä koska ei ole miestenpäivää myös. Naisilla on naistenpäivän lisäksi myös äitienpäivä, miehillä on pelkkä isänpäivä. M22

Kansainvälinen miestenpäivä on 19.11., sitä ei olla vaan toistaiseksi Suomessa tavattu toitottaa, voi johtua siitä kun isänpäivä on samassa kuussa

Isänpäivän voisi siirtää kesään kuten vaikka amerikassa. olisi kiva grillailla lasten kanssa :)

Vierailija
178/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symboloiko se kukka muuten penistä vai mikä on tämän tavan historia? Tulppaani ainakin on hieman siittimen näköinen.

Vierailija
179/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei tuonut kukkia tai suklaata, vaan ohjasi ne rahat naisten koulutusta tulevaan työhön. Mun tutuista yksikään ei suhtautunut vihaisesti naistenpäivään, päinvastoin.

Vierailija
180/182 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei tuonut kukkia tai suklaata, vaan ohjasi ne rahat naisten koulutusta tulevaan työhön. Mun tutuista yksikään ei suhtautunut vihaisesti naistenpäivään, päinvastoin.

Niinpä, on olemassa oikea maailma ja on olemassa vauvafoorumi, ihmiset luulee että täällä trollaavat ja perseilevät ovat joku oikea otanta normaaleista ihmisistä kuinka he ajattelee ja toimii.

Suosittelen ihmisiä ihan oikeasti pitämään taukoa täältä, osalla rupeaa todellisuudentaju olemaan jo koetuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi