Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistää vihaksi rappusissa/portaikoissa hidastelijat

Vierailija
08.03.2016 |

Hauska siinä kävellä tälläisen matelijan perse naamalla!! Ohikaan ei pääse kun kulkevat ryhmässä tai ovat ns "leveäkuljetuksella"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy varmaan muuttaa sitten jonnekin jossa ei ole muita ihmisiä. Ne rappuset kun on myös niitten hitaammin etenevien maksamista veroista maksettu ja myös heidän käyttöönsä tarkoitettu.

Jos sulla on niin kiire, että ärsyynnyt jokaisesta pikkuasiasta, niin sinulla on ongelma ajankäytön organisoimisesta. Varaa enemmän aikaa siirtymiin niin ei tarvitse kiukutella siitä ettei maailma ole sellainen kuin sinä haluat.

Vierailija
2/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että mulla on polvi kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hidastelijat, vaan ne rintamassa kulkevat. Joskus koko perhe neljä rinnakkain tai kahdet rattaat vierekkäin. Siis ne rattaat ovat muualla kuin portaissa. No liukuportaissa niitä on, mutta ei vierekkäin. Omasta puolestani liukuportaissa saa viedä rattaat, jos jää jonon hännille eikä tunge ruuhkaan.

Vierailija
4/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kallonkutistajalla.

Vierailija
5/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hidastelijat, vaan ne rintamassa kulkevat. Joskus koko perhe neljä rinnakkain tai kahdet rattaat vierekkäin. Siis ne rattaat ovat muualla kuin portaissa. No liukuportaissa niitä on, mutta ei vierekkäin. Omasta puolestani liukuportaissa saa viedä rattaat, jos jää jonon hännille eikä tunge ruuhkaan.

Ne rattaat käsittääkseni kulkee samaa vauhtia liukuportaissa kun kaikk muutkin? Menikö  multa nyt jotain ohi? Asia erikseen tietty jos jäädään siihen portaiden juurelle asumaan mutta eikös tuo nyt päde ihan kaikkiin liukuportaissa matkustaviin?

Vierailija
6/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä sulla on muka kiire, vttu mihinkään.

Vierailija
7/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampaan kertaan leikattu polvivamma, joka hidastaa kävelyä ja hankaloittaa rappusissa etenemistä. Mua ei tönitä, eikä hoputeta! Tai muuten ei hyvä heilu.

Se ei onneksi estä mua huutamasta ja haukkumasta kaikkia ap:n tapaisia törppöjä.

Tunge rautakanki hanuriis ja hyppää mereen!!1!!!1!!

Vierailija
8/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harpon usein tavllisia rappuja kaksi askelma kerralla. :)

Metron liukuportissakin on kiva kävellä kokoajan ylöspäin. Tulee samalla kuntoiltua.

Vierailija
9/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus tulee sullekkin!

Vierailija
10/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne rattaat käsittääkseni kulkee samaa vauhtia liukuportaissa kun kaikk muutkin? Menikö  multa nyt jotain ohi? Asia erikseen tietty jos jäädään siihen portaiden juurelle asumaan mutta eikös tuo nyt päde ihan kaikkiin liukuportaissa matkustaviin?

Kyllä siinä tulee tauko kun ne rattaat menee portaisiin. Mielestäni on turvallisinta, kun rattaat on viimeisenä ja pieni tauko edellisiin. Jos joku kaatuu tai jää kökkimään liukuportaiden eteen, niin rattaiden kanssa ei hypitä siitä yli tms. Ok. Eli ollaan sitten valtavirran kanssa samaa mieltä, eli ei rattaita liukuportaisiin.

Vierailija
11/11 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alzheimerin oireisiin kuulu tuo aiheeton kiireen tunne, hätäily ja hosuminen, itsekseen mutiseminen ja levottomuus, joka tulee tunteesta, että on väärässä paikassa, mutta ei pysty muistamaan, missä oikeasti pitäisi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan