Naiset, miksi ette ole ulkonäöltään kuin tämä nainen?
Tuossa vähän teille esimerkkiä siitä, miltä näyttää ulkonäöltään hyvännäköinen nainen:
Kommentit (72)
Tuohan on ihan tavallisen näköinen ja varmasti löytyy suomesta paljonkin yhtä nättejä naisia. Omasta kaveripiiristänikin muutama. Enkä ole itsekään kovin ruma. Mistä sä ap tiedät miltä me naiset täällä näytetään?
Kuka noista? Siinähän oli naisia aika monta. Tosin se etualalla leikkivä tyttö vähän vei huomiota.
On aina mukavaa huomata miten tavallisista naisista miehet saa kiksejä :) Tuokin videossa melko tavis tylsine vaatteineen ilman meikkiä rähjäisenä. Uskon kyllä että olis superhot jos laittais hienosti hiukset/meikit ja päälle siisti mekko ja korot.
Hassua kun täällä moni haukkumassa videon tyttöö ja väittää olevansa kauniimpi... Esim tämä fitnesmuija. Omasta mielestä salimuijat on rumia, tykkään enemmän hennoista naisista. Ja olen itse nainen että ei en pelkää miehenä vahvaa naista ja en kyllä laiska tai läskikään ole, mutta makuja on monia.
Tosin joo oli aloitus melko provosoiva koska harvemmin kaikki näyttää samalta ja makuja on niin niin monia. Toiset haluu sen salityypin tai muodokkaamman tai lihavan tai isot tissit tai pienet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on paaaaaaljon parempi kroppa kuin videon tyttösellä. Eihän tuolla ole edes persausta. Lisäksi mulla on parempi tukka.
Eli sä olet joku VS:n enkeli?
Eipä tuosta kropasta muuten parempaa saa.
Treenatumpi ja muodokkaampi, en kuitenkaan tee töitä VS:lle, vaan personal trainerina.
Eli kuten sanottu, sulla ei ole parempi kroppa.
Katsot jotain hulahula videota tubesta kun joku random mimmi pyörittää vannetta ja kyselet vauva palstalta miksi naiset ette näytä tuolta? Wtf :D itse olen ihan yhtä kaunis kuin tuokin ja timmikroppa, ei ole mitään tarvetta tuolta naiselta näyttää sori
Ikävästi kysyt, että miksi ette ole tuon näköisiä ?? Minä olen tuon näköinen! Tai, on mulla vähän isommat rinnat. Vannettakin pyöritän hienosti, mutta enpä ole filmannut. Minkäs näköinen sinä olet?
Mä oon kyllä paljon paremman näkönen.
Pieni pyllyinen ja rintainen takkutukka?
No kiva jos se sun makuun mutta eipä oo kaikkien .
Mulla on ghettobooty , ja isot tissit. Meikkaan ja pidän pitkät hiukseni auki. Mä tykkään ja mun mies. Muilla ei olekaan väliä.
Laitatko ap vielä oman kuvasi että nähdään miltä täydellinen ihminen näyttää!
Rento kantrikappale,ihan kivaa menomusaa autossa juuri tuollainen. Kivasti kuului banjokin mukana....
Olihan tuolla aika paljon muitakin naisia taustalla kävelemässä miehineen tai ilman ees'taas .
Mikähän tilaisuus oli kyseessä?
Tuskinpa ne nyt ihan pelkästään tuota esitystä siellä vain olivat katsomassa. Kyllähän tuo esiintyjä melkoisen taitavasti ja taidokkaasti tuota vannettaan siinä pyöritteli,sitä ei käy kieltäminen ja kyllähän sitä katseli niinkuin mitä tahansa taidokasta esitystä katsoo.
Ei tuo vanne nyt kuitenkaan ihan pelkillä vartalon muodoilla pyöri,oikeita liikkeitä tarvitaan.
Se selviäisi havainnollisesti jos 'leikkimielisenä' kokeena tuo sama vanne annettaisiin lavalla jollekin missirivistölle,niin tuloksena vois olla vain muuta pyörähdys ja vanteen tippumisen jälkeen hermostunutta hymyilyä ja tirskumista ( ellei sitten itkunsekaista tahatonta komiikkaa) .
Eri asia on tietysti se,kuinka montaa innostaisi jäädä paikalleen katsomaan jos pyörittäjänä olisikin esim. 70-vuotias mies...
Tai no...en tiedä,jos hän hymyssä suin tuon saman ohjelman vetäisi läpi tuolla kesäjuhlassa,niin voisi siinä aika monelta lennähtää ns. haavi auki ja ehtiä mennä montakin hyttystä tai kärpästä nieluun.
Taidostahan tuossa nimittäin on ensisijaisesti kyse.
Ap. nyt taisi olla niin liikaa tuon esityksen lumoissa,niin ettei osannut enää erottaa kumpaan hän siinä kiinnitti huomiota, solakkaan naiseen vaiko hänen taidokkaaseen esitykseensä, vaiko peräti siihen että tuo oli kuvattu kai jossain Yhdysvalloissa.
Onhan meillä nimittäin täällä ihan kotimaisissakin sirkuksissa ja fitness-kilpailuissakin (paljon suurempaakin taitoa ja kehon kontrollia vaativia esityksiä nähtävänä ja tarjolla )
Voitaisiin tietysti ottaa jonkun (miespuolisen) trapetsitaiteilijan ,jonglöörin tms. esiintyjän esitys tuon jälkeen esille netistä,linkittää se tänne ja kysyä mikseivät kaikki suomalaiset ( tai ranskalaiset,puolalaiset,brittiläiset jne.jne. mitä niitä nyt maailmassa maita ja kansoja onkaan) ...miehet voisi olla samanlaisia kuin niissä näytteissä nähdyt esiintyjät,mutta olisikohan se nyt sittenkään kovin mielekäs kysymys...
Jätetään se nyt vaan ihan ap:n mietittäväksi.
Kertokoon sen meille vaikka omasta puolestaan.
sanon sen vielä kerran, että suomalaiset naiset vierastaa hyvältä näyttämistä.heit joku pirkko on huoraksi haukkumassa
Vierailija kirjoitti:
Rento kantrikappale,ihan kivaa menomusaa autossa juuri tuollainen. Kivasti kuului banjokin mukana....
Olihan tuolla aika paljon muitakin naisia taustalla kävelemässä miehineen tai ilman ees'taas .
Tuskinpa ne nyt ihan pelkästään tuota esitystä siellä vain olivat katsomassa. Kyllähän tuo esiintyjä melkoisen taitavasti ja taidokkaasti tuota vannettaan siinä pyöritteli,sitä ei käy kieltäminen ja kyllähän sitä katseli niinkuin mitä tahansa taidokasta esitystä katsoo.
Ei tuo vanne nyt kuitenkaan ihan pelkillä vartalon muodoilla pyöri,oikeita liikkeitä tarvitaan.
Se selviäisi havainnollisesti jos 'leikkimielisenä' kokeena tuo sama vanne annettaisiin lavalla jollekin missirivistölle,niin tuloksena vois olla vain muuta pyörähdys ja vanteen tippumisen jälkeen hermostunutta hymyilyä ja tirskumista ( ellei sitten itkunsekaista tahatonta komiikkaa) .
Eri asia on tietysti se,kuinka montaa innostaisi jäädä paikalleen katsomaan jos pyörittäjänä olisikin esim. 70-vuotias mies...
Tai no...en tiedä,jos hän hymyssä suin tuon saman ohjelman vetäisi läpi tuolla kesäjuhlassa,niin voisi siinä aika monelta lennähtää ns. haavi auki ja ehtiä mennä montakin hyttystä tai kärpästä nieluun.
Ap. nyt taisi olla niin liikaa tuon esityksen lumoissa,niin ettei osannut enää erottaa kumpaan hän siinä kiinnitti huomiota, solakkaan naiseen vaiko hänen taidokkaaseen esitykseensä, vaiko peräti siihen että tuo oli kuvattu kai jossain Yhdysvalloissa.
Onhan meillä nimittäin täällä ihan kotimaisissakin sirkuksissa ja fitness-kilpailuissakin (paljon suurempaakin taitoa ja kehon kontrollia vaativia esityksiä nähtävänä ja tarjolla )
Voitaisiin tietysti ottaa jonkun (miespuolisen) trapetsitaiteilijan ,jonglöörin tms. esiintyjän esitys tuon jälkeen esille netistä,linkittää se tänne ja kysyä mikseivät kaikki suomalaiset ( tai ranskalaiset,puolalaiset,brittiläiset jne.jne. mitä niitä nyt maailmassa maita ja kansoja onkaan) ...miehet voisi olla samanlaisia kuin niissä näytteissä nähdyt esiintyjät,mutta olisikohan se nyt sittenkään kovin mielekäs kysymys...
Kai nyt melkein kaikki naiset osaa perustyylillä lantiolla vannetta pyörittää?
Vierailija kirjoitti:
Koska oon nätimpi. Mikset sä näytä chord overstreetiltä?
Noh, ap. Miksi et näytä chord overstreetiltä? Miksi olet ruma mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt melkein kaikki naiset osaa perustyylillä lantiolla vannetta pyörittää?
Kokeilepa! Tuossa oli kyllä vähän temppujakin vanteella mukana,jos satuit huomaamaan. Ei mitään pelkkää perustyylillä (siis vain lantion ympäri tapahtuvaa )vanteen kieputtamista ja pyöritystä viitsisi yleisö kauaa katsella.
Kävin vilkasee, ihan nätti misu, muttei mikään kaunotar. Seiska plus- kasi miinus. Panisin, jos olis tosi mukava ja hauska.
Bi-nainen, joka ei haluaisi näyttää tuolta
"Ulkonäöltään hyvännäköinen" :D Mä haluaisin nähdä sen joka on luonteeltaan hyvännäköinen.
Oli jees, mutta väitän että ite oon kuumempi :)
Ha haa :D Tää oli ketjun paras