Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi ette ole ulkonäöltään kuin tämä nainen?

Vierailija
08.03.2016 |

Tuossa vähän teille esimerkkiä siitä, miltä näyttää ulkonäöltään hyvännäköinen nainen:

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What's in it for me eli mitä minä siitä saisin? Kovin paljon ei lämmittäisi tieto siitä, että joku suomalainen naiseton mies ihailee.

Vierailija
22/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputatsä nyt tolle juutuubi-herkkupeppubeibille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf XD joku perus lauta mimmi.

Vierailija
24/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on paaaaaaljon parempi kroppa kuin videon tyttösellä. Eihän tuolla ole edes persausta. Lisäksi mulla on parempi tukka.

Eli sä olet  joku VS:n enkeli?

Eipä tuosta kropasta muuten parempaa saa.

Vierailija
25/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tyttö, ja ap; kyllähän tällaisia naisia on, muttei ilmeisesti sinun näköpiirissäsi? Ensin kannattaa katsoa että itse täyttää sellaiset ehdot, joita toiselta vaatii :) Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
26/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunko pitäisi yrittää olla hikisen teinitytön näköinen? Pitäisikö pyörittää peffaakin ja panna filmi tyrkylle tuubiin?

t. Virkanainen 49 v.

Videon nainen ei ole mikään teinityttö, vaan ihan aikuinen nainen. On ollut pitkään jo naimisissakin, joten ihan aikuisesta on kyse.

Vierailija
27/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuollaisia tylsännäköisiä hiiriä ole jo kaduilla tarpeeksi?

Vierailija
28/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lähemmäksi ap ei pääse niitä nuoria herkkupeppuja, joiden perään niin kovasti kuolaa, että näppikset on sen salivan peitossa. Joten tyydy vaan katselemiseen ja runkkaamiseen.

Vierailija
29/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunko pitäisi yrittää olla hikisen teinitytön näköinen? Pitäisikö pyörittää peffaakin ja panna filmi tyrkylle tuubiin?

t. Virkanainen 49 v.

Hahah, samaa naureskelin.

Toki olin tuon oloinen (pieni, siro ja hoikka) parikymppisenä ja kropaltani vielä 38v:näkin. Nyt on vähän ikä tuonut pehmeyttä ja 8 kiloa lisää joten olen enää ikäisekseni ok normaalipainoinen;D

t N50+

Vierailija
30/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Virkanainen 49 v.

Videon nainen ei ole mikään teinityttö, vaan ihan aikuinen nainen. On ollut pitkään jo naimisissakin, joten ihan aikuisesta on kyse.

Vähän huolestuttavaa, että tiedät tuollaisia asioita jostain random tuubitypystä :O

Vierailija
31/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vähän teille esimerkkiä siitä, miltä näyttää ulkonäöltään hyvännäköinen nainen:

Jeps, mä näytin suunnilleen tolta 43v sitten, mutta olen silti ollut yksin koko elämäni, muutomaan  pikap*noa lukuunottamatta, joten ei se ulkonäkö mutta se luonne...eikö?

Vierailija
32/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Virkanainen 49 v.

Hahah, samaa naureskelin.

Toki olin tuon oloinen (pieni, siro ja hoikka) parikymppisenä ja kropaltani vielä 38v:näkin. Nyt on vähän ikä tuonut pehmeyttä ja 8 kiloa lisää joten olen enää ikäisekseni ok normaalipainoinen;D

t N50+

Jatkan vielä - muutenhan tuo nainen ei ole mikään tyylikäs kaunotar. Itse pidän enemmän klassisesta tyylikkyydestä kuin pimumaisuudesta.

Vierailija
33/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteitä, pituutta, ruumiinrakennetta ja tuollaisia pikkuseikkoja on vähän hankala lähteä muuttamaan 😂 Mutta mikä onkaan sinun tekosyysi olla olematta esim. Ryan Reynoldsin näköinen? 😞

Vierailija
34/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Virkanainen 49 v.

Vähän huolestuttavaa, että tiedät tuollaisia asioita jostain random tuubitypystä :O

Ei tarvitse olla kovinkaan suuri mestarietsivä, että tuollaiset asiat voi tietää. Ei tarvitse enempää, kuin lukea esimerkiksi YouTube videoiden kommentteja.

Vierailija
35/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon nätimpi. Mikset sä näytä chord overstreetiltä?

Vierailija
36/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla naisilla ei ehkä ole aika hooppailla useita tunteja päivässä? Sellaisella naisella, jolla on työ ja perhe.

Kiva urheilullinen kroppa kyllä. minusta silti naisen tapa liikkua ei ole seksikästä tai/ja biisi on hirveä.

Vierailija
37/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Virkanainen 49 v.

Vai niin. Tuo hikinen peffan pyörittäminen ja tuubissa esittäytyminen sai minut luulemaan häntä noin 19-vuotiaaksi. En minä silti halua näyttää tuolta; minun mielestäni hänen pitäisi näyttää enemmän minulta. Minä vain olen selvästi pitempi ja tuuheahiuksisempi, joten turha toivo! :)

t. Virkanainen 49 v.

Vierailija
38/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on paaaaaaljon parempi kroppa kuin videon tyttösellä. Eihän tuolla ole edes persausta. Lisäksi mulla on parempi tukka.

Eli sä olet  joku VS:n enkeli?

Eipä tuosta kropasta muuten parempaa saa.

Treenatumpi ja muodokkaampi, en kuitenkaan tee töitä VS:lle, vaan personal trainerina.

Vierailija
39/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä on ehkä vähän samaa, eihän tuo nainen niin nuorikaan ole (saattaa olla saman ikäinenkin, 35), mutten pukeudu noin. enkä olen noin taitava vanteen kanssa. Tosin en ole edes kokeillut mitään kaulapyörityksiä.

Vierailija
40/72 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun ole vanhempi ja lihavampi ja kauniimpi ja siistimpi.  Toisaalta, kun olin suunnilleen noissa mitoissa vyötäröltä niin kyllä rinnat ja peppu olivat muodokkaammat.