Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaateautomaattinaolo loppui nyt.

Vierailija
08.03.2016 |

Meiltä on vaatteet lähtenyt aina kiertoon kavereille, tutuille, hoitotäteille, kellä nyt vaan on ollut sopivan kokoisia lapsia meidän vanhoihin kamppeisiin.
Vaatteet ostan uutena ja merkillisinä, ei marketeista vaan oikeista lastenvaatekaupoista nykypäivän merkkejä. Vaatteita on paljon ja lapsia on monia, joten jatkuvasti jää pieneksikin pusseittain vaatetta.
Pusseista on jokainen saanut maksaa sen, minkä arvoiseksi on pussin arvioinut. No, kuukausi sitten erän tuttava arvioi ikeakassillisen arvoksi 20e (reilut 100 vaatetta Gugguuta, Aarrekidiä, Metsolaa etc.). No, eipä siinä mitään, aattelin, että mukava kun hänenkin lapsi saa Kivannäköistä vaatetta päälleen. Eilen yhteinen tuttava tuumi, että tuttava1 oli kehuskellut tienanneensa kirpulla jo yli 700euroa meidän vanhoilla vaatteilla!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit.

Vierailija
2/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kyllähän noista merkkivaatteista käytettyinäkin maksetaan. Oma asiasi, jos haluat niitä ilmaiseksi antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskomatonta käytöstä, jos tämä on totta. Tuli mieleen, että kaverini kerran lainasi kaverinsa kaverille meandin sydänpyllyhousut. Ja tämä kaverin kaveri sitten oli myös myynyt ne. Ja toinen kaverini oli vuokrannut ihan pilkkahintaan kaverilleen asuntonsa, tyyliin 150 euroa kk vuokra. Sitten selvisi, että kaveri olikin jälleenvuokrannut asunnon eteenpäin 600 eurolla. "Kaverit"

Aiotko sanoa jotain tästä?

Vierailija
4/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet melkoisen ääliö naiseksi, jos sadan vaatekappaleen olet parilla kympillä antanut pois. Käy sääliksi lapsiasi.

Vierailija
5/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tuttu on paljon fiksumpi kuin sä ap olet. 😊

Vierailija
6/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uskomatonta käytöstä, jos tämä on totta. Tuli mieleen, että kaverini kerran lainasi kaverinsa kaverille meandin sydänpyllyhousut. Ja tämä kaverin kaveri sitten oli myös myynyt ne. Ja toinen kaverini oli vuokrannut ihan pilkkahintaan kaverilleen asuntonsa, tyyliin 150 euroa kk vuokra. Sitten selvisi, että kaveri olikin jälleenvuokrannut asunnon eteenpäin 600 eurolla. "Kaverit"

Aiotko sanoa jotain tästä?

Kannattaa ottaa selvää mitä asiat maailmassa maksaa saatanan pässit.

Vierailija
7/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten ahneudella ei vaan ole mitään rajaa!

Vierailija
8/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaveria saisi noin hyväksikäyttää. Jos kaveri hyvää hyvyyttään antaa vaatteet puoli-ilmaiseksi sinulle, ei hän tarkoita, että hän antaa ne sinulle myytäväksi. Surullista ihmisten asenne. No, opitpa ap kantapään kautta, ketkä on aitoja kavereita, ketkä vaan hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
9/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annoit pilkkahinnallalla vaatteet pois? 

Vierailija
10/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaminen on hieno juttu, mutta rajansa kaikella. Itse olen kanssa antanut paljon, kavereiden ilo vaatepusseissta on ollut ilahduttavaa. Mutta nyt päätin, että annan vain jotain ihan hajavaatteita tästä lähtien. Yksipuolista kun oli antaminen, tapasin kaverini kahvilla jättivaatekassin hänelle vieden. Ei edes kahvikuppia tarjonnut. Anna sinäkin vaan jotain pientä!

Vierailija
11/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin joskus hyvää hyvyyttäni auttanut jotain "kaveria" antamalla ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi jotain. Kun olen luullut, että olemme hyviä kavereita ja kaveri tosissaan tarvii näitä asioita. Sitten onkin selvinnyt, että kaveri on myynyt ne hyvällä hinnalla eteenpäin. Kun nimenomaan käyttöä varten annoin, olisin voinut itsekin hyvällä hinnalla myydä. Tämä henkilö ei ole enää kaverini. En tarvitse käkiä kaveripiiriini.

Vierailija
12/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä kaveri, mutta ei ap:kään kovin fiksu ole. Hän myi merkkivaatteensa 0,20€/kpl, joten turha kitistä jos joku muu tajuaa, että niistä voi saada enemmänkin jos viitsii nähdä vähän enemmän vaivaa.

Vierailija
13/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun annat tai myyt noita lastenvaatteita, omistajuutesi päättyy niihin. Uusi omistaja saa leikellä ne vaikka tiskiräteiksi sen jälkeen. Oma vikasi, jos noin pahasti vaatteisiin kiintyneenä märehdit niiden perään, kun joku tekee fiksummin kuin sinä.

Vierailija
14/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun annat tai myyt noita lastenvaatteita, omistajuutesi päättyy niihin. Uusi omistaja saa leikellä ne vaikka tiskiräteiksi sen jälkeen. Oma vikasi, jos noin pahasti vaatteisiin kiintyneenä märehdit niiden perään, kun joku tekee fiksummin kuin sinä.

Jos joku ajattelee kaveristaan "onpas tuo tyhmä kun antaa rahanarvoista tavaraa ilmaiseksi pois. minäpä käytän hänen tyhmyyttään hyväkseen, otan lahjoituksen vastaan ja myyn tavarat voitolla", niin ok. Mutta silloin ei tarvitse ihmetellä, jos se "tyhmä" ei enää haluakaan olla noin ajattelevan kanssa enää tekemisissä.

T. Mieluummin tyhmä kuin ahne

Vierailija
15/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko asia ongelma jos tuttava on ensin käyttänyt vaatteita lapsellaan kunnes ovat jääneet pieniksi ja sitten myynyt pois?

Vierailija
16/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tuttu on paljon fiksumpi kuin sä ap olet. 😊

Ahneus ja kaverin kusettaminen fiksuutta? onnea vaan sullekin ja sun kavereille...

Vierailija
17/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn lastenvaatteet edulliseen hintaan kavereille, jotka käyttävät niitä ensin omilla lapsillaan ja myyvät sen jälkeen eteenpäin. Ei kiinnosta yhtään mihin hintaan myyvät, eivät ne enää ole minun. Ei pidä luopua tavaroista, jos se luopumisen tuska ja oma rahanahneus nostaa päätää sen jälkeen, kun olet alihinnoitellut vaatteet.

Vierailija
18/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa, että: käyttikö hänen niitä lapsensa niitä ensin?

Mä olen myynyt myös eteenpäin, mutta paketeissa on ollut aina myös itseni uutena ostamia ja nuo merkkivaatteet ovat olleet kuluneempia.

Toki olen maininnut merkit ilmoituksessa, sillä täytyyhän kaikki myyntikikat käyttää.

Yleensä kyllä ei ole auttanut tuo merkkien mainitseminen vaan alhainen hinta on ollut myyntivaltti.

Mutta tämä tuskin koskikaan meidän talouttamme tämä nootti.

Vierailija
19/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon säästettyjä vaatteita ja vauvantarvikkeita. Kun sitten yksi kolmen lapsen äiti pyysi nuorimmalleen vaatteita, niin mulla alkoi hälytyskellot soida. Eli kun selvästikään ei ole säästänyt mitään isommilta lapsiltaan, niin hänelle tuskin kannattaa antaa mitään sellaista vaatetta tai tavaraa, mitä haluaa enää ikinä nähdä.

Ja niinhän se asia on, että hän myy nuorimmaisen jälkeen taas kaiken pois. Eihän siinä mitään, saa myydä. Mutta olin ymmärtänyt, että toivoo vielä lapsia, joten en tiedä mistä sitten haalii tavarat. Minä olen omistani jo kertaalleen lahjoittanut, joten löytänee sitten taas seuraavan, jolta pyytelee.

Vierailija
20/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa, että: käyttikö hänen niitä lapsensa niitä ensin?

Mä olen myynyt myös eteenpäin, mutta paketeissa on ollut aina myös itseni uutena ostamia ja nuo merkkivaatteet ovat olleet kuluneempia.

Toki olen maininnut merkit ilmoituksessa, sillä täytyyhän kaikki myyntikikat käyttää.

Yleensä kyllä ei ole auttanut tuo merkkien mainitseminen vaan alhainen hinta on ollut myyntivaltti.

Mutta tämä tuskin koskikaan meidän talouttamme tämä nootti.

Olen myös lahjoittanut saamiamme ja ostamiamme vaatteita eteenpäin.

Viimeisimmäksi sellaisen ison laatikollisen.

Mutta tottakai mä yritän pari lanttia saada myös takaisin vaatteista, jotka olen uusina ostanut, enkä mä silloin katso, mistä mikäkin vaatekappale on tullut.

Siis myyntiin (eihän kukaan huonoista maksa ja musta se olisi sitten taas myös ostajan luottamuksen pettämistä) ja loput ilmaiseksi eteenpäin.

Näin siis nettimarkkinoilla, jossa ostaja ei voi tarkastaa tuotetta ensin, ellei tietysti nouda..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän