Onko naistenpäivä joku "mies antaa naiselle lahjan"-päivä?
Alkaa tulla foorumille jo valituksia kun mies ei ole ostanut mitään.
Kommentit (30)
Voiko lahjoja saada liikaa? Voiko suihinottoja saada liikaa?
Kyllä, meillä mies on aina muistanut vaimoaan ja tytärtään. Tänään lähti tapaamaan äitiään ja muistutin, että vie kukan mennessään.
Ne on provoja. Ei naistenpäivä vaadi mitään toimenpiteitä, se nyt vaan on. Onnittelut maksimissaan, mutta ei nekään oo pakollisia.
Lisään vielä, että meillä mies muutenkin osallistuu kodin töihin normaalia miestä enemmän ja elääkin onnellisessa liitossa ja saa säännöllistä hyvää seksiä. t: 3
Vierailija kirjoitti:
Ne on provoja. Ei naistenpäivä vaadi mitään toimenpiteitä, se nyt vaan on. Onnittelut maksimissaan, mutta ei nekään oo pakollisia.
Onnittelut????
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että meillä mies muutenkin osallistuu kodin töihin normaalia miestä enemmän ja elääkin onnellisessa liitossa ja saa säännöllistä hyvää seksiä. t: 3
Mikä ihmeen avautuminen tää nyt oli? Alahan selittää!111
Sitten kun naiset tekee yhtä paljon aloitteita kuin miehet niin alan arvostamaan naisten päivää enemmän. Terveisin mies.
1 kirjoitti:
Sitten kun naiset tekee yhtä paljon aloitteita kuin miehet niin alan arvostamaan naisten päivää enemmän. Terveisin mies.
Törppö.
Vierailija kirjoitti:
1 kirjoitti:
Törppö.
Olipa epäkypsä postaus
Ei ole kukka lahja päivä, vaan yhteiskunnallinen päivä, jolloin pysähdytään muistamaan, että sukupuolten välinen tasa-arvo on tärkeä asia maailmassa.
Lahjan antaminen mieheltä naiselle olisi melkein koko ideaa vastaan. Parempi olisi esim kannustaa tyttöjä opiskelemaan ja miesten alkaa tehdä oma-aloitteisesti enemmän kotitöitä tästä lähtien tms.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas sieltä sitä naisvihaa sitten alkoi tulemaan? Onko liikaa vaadittu, että miehet muistavat naista naistenpäivänä? Aivan uskomatonta jos joku ei näin tee!!
Miesten ilmeisesti pitää muistaa naistaan tälläisinä päivinä: äitienpäivä, naistenpäivä, ystävänpäivä, nimipäivä, syntymäpäivä, hääpäivä, kihlajaispäivä, tapaamisvuosipäivä..,. Nih. Onko liikaa vaadittu... Minusta aivan turhaa jatkuvasti tuoda jotain lahjoja. Ja olen siis nainen.
Olen sanonut miehelleni, että ei osta mulle lahjaa naistenpäivänä. Toivon mielummin laittavan rahaa hyväntekeväisyyteen vaikka tyttöjen koulutukseen kehitysmaissa tai turvakoteihin. Koen tämän päivän olevan ennen kaikkea heitä varten.
Mun mielestä ihan riittävää on jos mies toivottaa hyvää naistenpäivää. Mutta ei sekään pakollista ole.
Minkäslaisia lahjoja ostatte miehelle miestenpäivänä? Ainiin, eihän sellaista olekaan...
Samaa kategoriaa turhana kulutusjuhlana ystävänpäivän ja joulun kanssa.
No ei todellakaan ole mikään lahjojen antamisen pakkopäivä ja olen siis itse nainen. En halua lahjoja, enkä kukkia pelkästään sen takia että tänään on jokin kaupallistettu naisten päivä ja toivon että mieheni ei niitä myöskään tuo. Naisia voi muistaa muillakin tavoilla kun materialla, vaikka laittamalla hyvää ruokaa, tai rentouttavalla hieronnalla, tai jollain muulla huomaavaisella pienellä teolla - siis jos niin haluaa. Mikään pakkopäivä tämä ei ole.
Kannattaa muistaa että palstaprovoilijat vaan yrittää ammentaa tästä päivästä juttua, kun alkaa muuten uudet aiheet olemaan vähissä, kaikki kun on täällä jo nähtyä.
Ja onhan nykyään myös miestenpäivä, sitten voidaan provoilla kun inhottava vaimo ei suostunut peppuseksiin tai jotain muuta yhtä kehittävää..
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan riittävää on jos mies toivottaa hyvää naistenpäivää. Mutta ei sekään pakollista ole.
Minkäslaisia lahjoja ostatte miehelle miestenpäivänä? Ainiin, eihän sellaista olekaan...
Samaa kategoriaa turhana kulutusjuhlana ystävänpäivän ja joulun kanssa.
Kyllä on myös kansainvälinen miestenpäivä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C3%A4linen_miestenp%C3%A4iv%C3%A4
Turhaa hössötystä koko naistenpäivä. T:Nainen
Unohdin että tänään edes on moinen päivä. Senköhän takia täällä on niin paljon taas näitä naisviha-aloituksia..ottaa osaa ilmeisesti niin lujille?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas sieltä sitä naisvihaa sitten alkoi tulemaan? Onko liikaa vaadittu, että miehet muistavat naista naistenpäivänä? Aivan uskomatonta jos joku ei näin tee!!
Naisvihaa olla huomioimatta naista yleisenä muistelupäivänä?