Harvasta Hankenin käyneestä tulee menestyjä.
Moni jää siihen vastapäiseen Peten pubiin juopottelemaan ja julistamaan omaa paremmuuttaan, ymmärtämättä ettei menestys tule ilmaiseksi. Osalla perusduuni voittaa raa'an opiskelun ja opinnot siirtyvät ja siirtyvät aina vain eteenpäin. Ne oikeasti lahjakkaat ja ahkerat hoitavat koulun mallikkaasti ja heitä odottaa menestyminen. Näillä on harvemmin tarvetta päteä, tietävät itsekin olevansa hyviä ja menestyneitä.
Kommentit (14)
Peten pubi on mainio paikka. Tilasin siellä kerran pienen oluen; tarjoilija murahti pyynnölleni ettei muista milloin joku on viimeksi ottanut pienen. x)
Se Peten pubin sekoitus suomenruotsalaisia hankenilaisia ja kulahtaneita elämämkoululaisia on hauskaa katsottavaa
Tiedän yhden hankentyypin. Menestyjä jolla sukutaustansa puolestakin yllin kyllin rahaa, vähän duunii joskus ja iso korvaus. Suomenruotsalainen.
Ei niiden tarvitse, katsos niillä on jo taskut täynnä rahaa pelkän sukunimen perusteella!
Mä taas tunnen oikeastaan vain hyvin menestyneitä Hankenin käyneitä. Tosin asuin paikalla voi olla merkitystä asiaan. Grani ja sen ympäristö on kerännyt tietynlaisia ihmisiä toki.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen oikeastaan vain hyvin menestyneitä Hankenin käyneitä. Tosin asuin paikalla voi olla merkitystä asiaan. Grani ja sen ympäristö on kerännyt tietynlaisia ihmisiä toki.
Onko Grani Kauniainen? Terveisin se luuseri elämämkoululainen espoon keskuksesta.
Onko tällä yhtään Hankenilaista kotirouvaa?
Itse kyllä valitsisin Aallon Hankenin sijaan. Tällä hetkellä tosin noin 120 kilsan päässä helsingistä kauppiksessa ja kiva tämäkin on. :D
T. Ihan riikinruotsin-kaksikielinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Grani Kauniainen? Terveisin se luuseri elämämkoululainen espoon keskuksesta.
Grankulla - Grani - joo on Kauniainen.
Vierailija kirjoitti:
Kröhöm-nalle wahlroos-kröhhh...
Nalle saanut omaisuutensa suhteilla
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä yhtään Hankenilaista kotirouvaa?
Ei ainakaan kukaan tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle saanut omaisuutensa suhteilla
No ei ole. Hän on virkamieskodista ja rakentanut omaisuutensa pirullisen taitavilla bisnesoperaatioilla. Osti valtiolta pankin halvalla, trimmasi kuntoon ja myi hulppealla hinnalla tanskalaisille. Tekijämies!