Mikä mun silmiä vaivaa? (Kuva)
Eilen toinen punoitti vähän, ajattelin että verisuoni katkennut. Tänä aamulla näytti tolta. Ei kirvele tai kutise.
Kommentit (16)
Silmätulehdus. Kyllä se kirvelykin kohta alkaa :D Itsellä oli juuri muutama kuukausi sitten silmätulehdus, ensin alkoi toisen silmän punoituksella, sitten alkoi toinenkin silmä punottaa ja muutaman päivän päästä alkoi helvetillinen kirvely. Hae antibioottitipat ennenkuin menee pahemmaksi. Itse hain vasta noin viikon päästä siitä kun punotus oli alkanut, ja kesti pari viikkoa ennen kuin paranivat.
Heh, en tajunnutkaan miten kamalalta ne kulmat näytti ennenkuin otin salamalla kuvan. Ei oo arpea nenässä, meikkivoide lähtenyt kun käytän laseja.
En näe mitään ongelmaa mutta mikä tyttärelläni voi olla kun valkoiset kohdat aika punaiset ja kunnon verenpurkaumiakin?
mulla on ihan sama, olen miettinyt samaa.. valkuaiset ei ole valkoiset
Tosi nätit silmät :) vaikkakin siis nyt punaset :D
Itselläni on aina punapäivä. Potuttaa.
Eilen otin allergiapillerin, jihuu, sivuvaikutuksena suonet pienentyivät.
Mun kauneuspilleri jatkossa :).
Allergiaa tai silmätulehdus. Mutta olen kyllä sitä mieltä että älä lähde mitään antibioottitippoja varmuuden vuoksi hakemaan. Katsele pari päivää meneekö itsestään ohi. Allergiatipat voisi auttaa tai silmää kostuttavat.
Kamomilla. Oikeasti toimii. Pumpulilappuun ottaa kamomillateetä ja pyyhkii silmät sillä(eri lapuilla silmät tietenkin), mulla on useasti hävinnyt tulehdus noin.
Olet väsynyt? Onko sulla joku arpi nenässä? Kulmakarvat pitäis nyppiä