Maksoin Klarnalla 4000€ matkan. Rahat lähti, mutta matkavarausta ei löydy
Eilen illalla tapahtunut. Ihmettelin kun Ebookersilta ei tule vahvistusta lennoista ja hotellista New Yorkiin. Rahat kuitenkin lähti tililtä. Parin tunnin päästä tuli Klarnalta viestiä, että maksun kanssa teknisiä ongelmia, rahat kuitenkin viikon sisällä.
Tarkoittaakohan tämä nyt sitä, että myöskään varaus ei mennyt läpi? Finnairilla ei ainakaan aamulla näkynyt lentoja meidän nimellä. Vai voiko päivittyä myöhemmin.....Ebookersille turha soittaa kun tarvitsevat varausnumeron eikä minulla sitä ole.
Kommentit (49)
Miksi ihmeessä kukaan enää Klarnaa, sehän on ihan huijarifirma. Miksi et maksanut luottokortilla?
Ohnouuu
klarna.
joo ei oo varausta koska ei oo maksuakaan ebookkersilla
Ikinä ennen ei ole Klarnan kanssa ole ongelmia. Ap
Persaukinen taas lähdössä lomalle kun mä HALUUN
Ei ole mennyt läpi jos ei tullut vahvistusta. Ebookersiin yhteys ja sen jälkeen uusi yritys kun vahvistavat ettei tilaus ole pending tilassa.
Tilillä ei ole katetta arvatenkin, USA on oma lukunsa näissä.
Ilmoitat klarnalle, että matkan varaaminen ei onnistunut, niin et joudu maksamaan laskua.
Katso näkyykö varausnumero jos ebookerilla kerätään jotain pisteitä. Mulla kerran hotels.comissa pujahti varaus vain sinne tuleviin varauksiin, ei mitään vahvistusta sähköpostiinkaan tms. Oli vähän jännät fiilikset siinä kohdassa.
Hyvä 👍
Säästyy luonto, kun ei tee päästöjä!
Okei, eli Klarnalla on joku isompi ongelma. Mulla kävi myös näin eilen parinkympin ostoksen kanssa.
Nyt vaan uudestaan tekemään varausta. Kyllä se jossain kohtaa menee läpi. Nin monta kertaa koitat että onnistuu
Maksoin Klarnan laskun torstaina ja kolmannella meni läpi.
Yritin soittaa sinne, mutta automaatti vaati varausnumeroa ja sitä minulle ei ikinä tullut
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitat klarnalle, että matkan varaaminen ei onnistunut, niin et joudu maksamaan laskua.
En saanut laskua, koska maksoin koko summan heti
Vierailija kirjoitti:
Kokeile uudestaan!
Jepjep, pistä toinen 4 tonttua meneen.;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan uudestaan tekemään varausta. Kyllä se jossain kohtaa menee läpi. Nin monta kertaa koitat että onnistuu
No kun teen varauksen, joudun sen myös maksamaan. Eilen jo meni 4000€. Ei ole varaa tehdä uutta varausta ennenkuin saan rahat takaisin ja varmistettua edes onko ensimmäinen varaus mennyt läpi. Muuten tulee ostettua tuplamatkat.
Klarna tarvitsee rahaa.