Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma-aika painajaista pienituloiselle

Vierailija
07.03.2016 |

Kun hiihtolomaa budjetti on n. 150€/ viikko ja koululaisia kolme, ei paljoa pienituloista naurata.

Ei tällä palkalla huvita paljoa työtä tehdä (2800 brutto). Jos jäisin kotiin, olisi edes aikaa perheelle...

Kaikki ilmaiset huvit tuli kierrettyä, mutta ravintolat ym huvitukset sai kiertää kaukaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko yh? Maksaako mies elarit? Koska mun mielestä palkkasi on kohtuullinen, kahden tienaajan perheessä siitä pitäisi jäädä vähän huvituksiinkin (?) 

ps. kohtuus on suhteellinen käsite, hallitus pitäisi kaataa. Optiopelleille vaan haalitaan lisää ja toisilla ei ole varaa hiihtolomalla edes hiihtää :( (ei meilläkään, mutta mulla on kyllä huonommat tulotkin)

tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä.

Vit myös hankkia osakkeita joista sitten saat optioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää käteen n. 1800 mistä maksan vuokran ja muut, kyllä meillä on varaa esim. matkustella

Vierailija
4/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama palkka ja hyvin riittää rahat. Tosin nyt ei ollut lomaa, mutta kuukausi sitten käytiin Thaimaassa.

Mihin sun rahat kuluu? Oletko siis yh? Minusta sinulla on ihan kohtuulliset tulot, ei voi sanoa edes pienituloiseksi.

Ei mekään kyllä käydä yleensä Suonessa ravintoloissa koko perheen voimin, todella kallista. Käytetään raha mieluummin muuhun.

Vierailija
5/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei riitä edes kymppitonnin tulot mihinkään: nää hommat pitää vaan osata!

Vierailija
6/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee. Mun lapset toivoi lomalle että käydään uimahallissa ja museossa. Molemmat toiveet toteutettiin. Muuten levättiin. Yksi parhaista lomista ikinä.

Vierailija
7/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvät tulothan sulla on, jos vielä saat lapsilisät ja elarit. 

Vierailija
8/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää se, että nykyään lomailu tarkoittaa kamalaa rahan menoa. Mitäpä jos vaikka menisitte yhdessä uimahalliin, hiihtämään, pulkkamäkeen jne? Mikä hiton "ihmisoikeus" joku matkustelu ja muu pröystäyly nykyään on?!