Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THE seksikeskustelu älykkäästi

Vierailija
07.03.2016 |

Olen ollut suhteessa onnellisesti n. pari-kolme vuotta. Seksi oli kiihottavaa/ihanaa n. 3 kk suhteen alusta.
Mitä tää on? Onko muilla kokemuksia? Miksi seksi ei pysy ihanana, vaikka suhde täynnä huomiota/ seksiä? Ja mies on, normaali ja vakaa ja yms?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksipuolelle jauhamaan

Vierailija
2/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksesta. Seksi puolelle en mielellään, haluaisin ihan tavallisilta ihmisiltä mielipiteitä. --ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja äly?

Vierailija
4/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidön suhteess seksi oli ihanaa viisi ekaa vuotta. Sitten mies tajusi, että en saa enkä todennäköisesti koskaan tule saamaan orgasmia yhdynnässä ja miehen logiikassa tämä johti siihen, ettei minun tarvitse saada mitään muutakaan, minun nautintoni voi unohtaa kokonaan, kun sehän jää vaillinaiseksi kuitenkin. Mikään puhe ei auta, koska kaikki vaivannäkö on yksipuolista.

Vierailija
5/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole tarpeeksi hot mies.

Vierailija
6/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa rakastelemaan. Eli seksillä ei tarvitse olla alkua ja loppua vaan sitä voi tehdä ihann läheisyyden takia. Voi jutella ja nauraa samalla ja pitää taukoja. Älä suorita.

Vierailija
7/7 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole luultavastiparisuhteeseen sopivaa sorttia. Aidan toisella puolella oleva jännämies alkaa kiinnostamaan kun oma mies tulee tutuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme