Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa: kuinka myöhään kehtaa imuroida?

Vierailija
07.03.2016 |

Siis ennen hiljaisuutta 22.00. Esimerkiksi jos imurointi kestää noin 30 min. kehtaisiko vielä klo 21 aloittaa?
Vai tippuuko postiluukusta heippalappu?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22.00

Onks tuo kellonaika hankala? Kymmeneltä siis tulee olla hiljaa.

Voinko siis imuroida

a) ennen kymmentä

b) kymmenen jälkeen

c) en osaa sanoa

Vierailija
2/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen klo 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään imuroisi kahdeksan jälkeen. Se on sen verran kovaäänistä touhua. 

Vierailija
4/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raja menee yhdeksässä. Sen jälkeen en vaan kehtaa, vaikka meillä on kyllä tosi hyvät äänieristykset.

Vierailija
5/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että onko hirmu törkeetä just ennen hiljasuutta vetää imuri kaapista?Voinhan toki pistää puuttuvat taulutkin seinälle ja alottaa iskuporalla reikien poraamisen 21.50,mutta aika ajattelematonta?

Vierailija
6/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 20.00 jälkeen en minäkään ilkeäisi aloittaa metelöintiä. Esim. Meillä mennään nukkumaan 20.30-21.00, jotta jaksamme herätä 5.00. Joten kyllä ottaisi päähän, jos joku naapuri herättäisi imuroimalla.

Vierailija
7/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan satunnaisena tapahtumana oo mitään väliä, mut säännöllisesti en itse ainakaan imuroisi 20 jälkeen.

Vierailija
8/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan, että onko hirmu törkeetä just ennen hiljasuutta vetää imuri kaapista?Voinhan toki pistää puuttuvat taulutkin seinälle ja alottaa iskuporalla reikien poraamisen 21.50,mutta aika ajattelematonta?

mä oon tehny joskus just noin, että tasan klo 22 lopettanu imuroimisen. ei se kuitenkaan vedä vertoja poraamiselle ja kestää max puoli tuntia. aika herkkää porukkaa jos joku tuosta nipottaa...

Vierailija
9/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan klo 21.

Vierailija
10/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut imuroinnin ääniä talossamme edes päiväsaikaan, sen kummemmin kuin mitään muitakaan ääniä. Ilmeisen hyvä äänieristys siis. Joskus erikoistapauksessa olen imuroinut siis vielä kympin aikaan, tosin eipä sitä sen myöhemmin itsekään jaksaisi.

Vierailija
11/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa kuluu jatkuvasti pesukoneen pyöriminen 22.00 asti. Imurointia ei ole illalla noin myöhään kuulunut ainakaan säännöllisesti.

Vierailija
12/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vastaukseni poistamista: Asun osaketalossa, jossa hiljaisuusaika on klo 22-07. Ennen klo 22 saa tehdä mitä huvittaa, jopa sen jälkeen saa vetää wc:n ja käydä suihkussa/ kylvyssä. Taloyhtiössä asuu vuorotyöläisiä, onneksi yhtiössämme asuu ihmisiä, jotka eivät valita jokaisesta kolahduksesta. Täällä on ilmeisesti kerrostalo kyttääjiä palstalla, jotka vaanivat jokaista yli klo 19.00 ääniä aiheuttavia ihmisiä .

Vierailija
13/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka lasi tippuu lattialle ja särkyy niin imuroin sen kyllä kellonajasta huolimatta, mutta vartavasten en siivoushommiin lähtisi enää klo 20 jälkeen. Tässä kämpässä seinät on niin paperia, että välillä hävettää hiuksiakin kuivata myöhään illalla ja pyrin tekemään sen mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
14/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka lasi tippuu lattialle ja särkyy niin imuroin sen kyllä kellonajasta huolimatta, mutta vartavasten en siivoushommiin lähtisi enää klo 20 jälkeen. Tässä kämpässä seinät on niin paperia, että välillä hävettää hiuksiakin kuivata myöhään illalla ja pyrin tekemään sen mahdollisimman nopeasti.

Aivan, jos lasi tms. särkyy niin pakkohan se on heti saada siivottua. Tosin nopeastihan se menee.

Vierailija
15/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vastaukseni poistamista: Asun osaketalossa, jossa hiljaisuusaika on klo 22-07. Ennen klo 22 saa tehdä mitä huvittaa, jopa sen jälkeen saa vetää wc:n ja käydä suihkussa/ kylvyssä. Taloyhtiössä asuu vuorotyöläisiä, onneksi yhtiössämme asuu ihmisiä, jotka eivät valita jokaisesta kolahduksesta. Täällä on ilmeisesti kerrostalo kyttääjiä palstalla, jotka vaanivat jokaista yli klo 19.00 ääniä aiheuttavia ihmisiä .

Oikeastaan minua ei haittaa, jos naapuri imuroi, mutta vastasin sen pohjalta, mitä itse kehtaan tehdä. :) Imurointi kuuluu yleensä yläkerrasta sellaisena huonekalujen kolinana. Se joskus ärsyttää, että pesukone pyörii jossain asunnossa keskiyön jälkeen. Sellainen raivostuttava humina kun yrittää nukkua. :D

3

Vierailija
16/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säännöllisesti imuroisi klo 20 jälkeen, mutta satunnaisesti ok. Kai se myös riippuu naapureista. Mä en välittäisi vaikka joku alkaisi imuroimaan klo 23 ja kaikki seinänaapurini ovat parikymppisiä, joten tuskin valittaisivat minunkaan satunnaisesta hiukan myöhempään imuroimisesta.

Vierailija
17/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En säännöllisesti imuroisi klo 20 jälkeen, mutta satunnaisesti ok. Kai se myös riippuu naapureista. Mä en välittäisi vaikka joku alkaisi imuroimaan klo 23 ja kaikki seinänaapurini ovat parikymppisiä, joten tuskin valittaisivat minunkaan satunnaisesta hiukan myöhempään imuroimisesta.

Siis parikymppisiä ja lapsettomia.

Vierailija
18/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me imuroidaan aina kyllä päiväsaikaan, kun meillä on tietty siivouspäivä. Toki klo 22 asti saa imuroida, mutta eri asia kehtaako. Kerran muutamia minuutteja ennen iltakymmentä imuroin hetken, kun lasi hajosi. Olisin sen tehnyt vaikka lasi olis hajonnut mihin aikaan tahansa, mutta sitä tässä tuskin haettiin.

Vierailija
19/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu imurista ja asuinpaikasta. Mä kyllä imuroin 21 jälkeekin jos on tarve, tosin siinä mulla on juuri se raja. Mutta, mulla on alapuolella pyörävarasto ja vieressä naapurin olohuone sekä mulla on ultrasilence imuri, joka ei nyt hirmu hiljainen tosin sekään ole. Oman kokemuksen mukaan alapuolella kuuluu eniten. 

Vierailija
20/42 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhdeksän jälkeen enää viitsisi, jos nyt ei ihan pakko ole. Tässä talossa on tosin aika hyvä äänieristys ja alakerran naapuri pyykkää keskellä yötäkin, joten ei ole niin tarkkaa. En tosin tiedä, kuinka hyvin imurointini kuuluu alakertaan, koska asun itse ylimmässä kerroksessa. Seinänaapureista ei niin väliä, koska molemmilla on seinäni takana olohuone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän