Hei sinä videopelaajia lapsellisina pitävä
Pelejä on laidasta laitaan, kuten elokuvia ja sarjoja. On ihan pienille lapsille soveltuvia pelejä, koko perheelle, yli 16-vuotiaille ja k-18 pelejä. Miksi pelit olisivat lapsellisempia kuin elokuvat? Kuvitteletteko, että ne k-18 pelit ovat vain koristeena kaupassa?
Kommentit (73)
Toivon todella, että aspergerpiirteinen (oma arvio) poikani ei pelaa aikuisena. Eiköhän siinä unohdu syömiset, hygienia, töissäkäyminen ja normaali arki, jos niin kävisi :(
Naisesta ja lapsista nyt puhumattakaan, joista nyt vielä haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
"Kun kaikkien suomalaisten pelaajien keski-ikä on yli 42 vuotta, on keskimääräinen digitaalisten pelien pelaaja yli 37-vuotias."
-Pelaajabarometri 2013
Tähän on varmaan laskettu mukaan marketeissa hedelmäpelejä hakkaavat mummot ja papat.
Pelaan itse muutaman tunnin viikossa, on noin sata pelikaveria hc pelaajia heistä on muutama, joten casual pelaajia minun kavereista yli 95%. Ihan tavallisia suomalaisia, löytyy lääkäriä, perheenisää, opiskelijaa, duunaria, työtöntä, toimittaja, taksikuski, urheilijaa jne..
Ihmettelen joidenkin käsitystä ihmisistä jotka pelaa, jotkut jämähtäneet 80-luvulle, eikä mitään käsitystä nykypelaajista tai pelimaailmasta.
Ps4 on meidän taloudessa yleiskone, sillä tehdään paljon muutakin kun pelataan. Kuuntelen nytkin musaa spotifysta ja surffaan netissä pleikalla, myöhemmin tsekkaan areenan ja netflixin. Hintansa väärti vehje.
Vierailija kirjoitti:
Ps4 on meidän taloudessa yleiskone, sillä tehdään paljon muutakin kun pelataan. Kuuntelen nytkin musaa spotifysta ja surffaan netissä pleikalla, myöhemmin tsekkaan areenan ja netflixin. Hintansa väärti vehje.
Jännä miten kuvailet ensin monikolla että laite on teidän taloudessa yleiskone mutta sitten kaikki mitä sillä teet muuttuukin yksiköksi eli käytät sitä vain itse. Hyvä!
Mä pelaan. Oon myös lapsellinen muutenkin. Vakavaksi aion tuskin koskaan muuttua. Jos jonkun mielestä pelaaminen on lapsellista, niin samapa tuo.
Siis sillon tällön pelaaminen on ok ja hauskaa, mutta se että se pelaaminen on jo pakkomielle ja seurataan jotain ranking taulukoita ja ei voi lopettaa kesken "koska pelikaverit" tai saa oarin viikon bannin ja se peli on toinen elämä, jonka luo pitää mennä tai saa vierotusoireita. Kyllä mä sanoisin, että aika köyhä saa oma elämä olla, jos pelit vie niin paljon elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten kuvailet ensin monikolla että laite on teidän taloudessa yleiskone mutta sitten kaikki mitä sillä teet muuttuukin yksiköksi eli käytät sitä vain itse. Hyvä!
Niin mikä on pointtisi mä käytän plekeä nyt. Jengi suht sekasin täällä, joku aveen Sherlock :D
Jonkun finninaamaisen energiajuomia kittaavan nörtin luomat fantasiamaailmat ei vaan jaksa enää aikuista ihmistä kiinnostaa. Mieluummin yksiollessa ajatuksia ja tunteita herättävä elokuva, kirja ja vielä mieluummin oikea elämys luonnossa ja mieluummin hyvässä seurassa. Pelaaminen on hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa. Mene mieluummin vaikka ajoissa nukkumaan niin jaksat seuraavana päivänä elää sitä omaa elämääsi täysipainoisesti ja elämyksellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun finninaamaisen energiajuomia kittaavan nörtin luomat fantasiamaailmat ei vaan jaksa enää aikuista ihmistä kiinnostaa. Mieluummin yksiollessa ajatuksia ja tunteita herättävä elokuva, kirja ja vielä mieluummin oikea elämys luonnossa ja mieluummin hyvässä seurassa. Pelaaminen on hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa. Mene mieluummin vaikka ajoissa nukkumaan niin jaksat seuraavana päivänä elää sitä omaa elämääsi täysipainoisesti ja elämyksellisesti.
Luultavasti typerin ja stereotyyppisin kommentti jonka olen ikinä kuullut eli et tiedä mitään peleistä, mutta päätit kuitenkin kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa lääkkeet kun ei tuo ymmärrys näemmä oikein toimi taas.
"Kun kaikkien suomalaisten pelaajien keski-ikä on yli 42 vuotta, on keskimääräinen digitaalisten pelien pelaaja yli 37-vuotias."
-Pelaajabarometri 2013