Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tyttövauvaa odottavaa oksettaa enemmän kuin poikavauvaa odottavaa?

Vierailija
07.03.2016 |

Akuutissa mainittiin tänään... Voiko siis päätellä sukupuolen jo ennen ultraa pahoinvoinnin määrästä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolta voi siitä päätellä, mutta usein tyttöä odottaessa raskaushormoni kohoaa käsittääkseni nopeammin ja aiheuttaa rajumpia oireita. 

Mulla on 2 tyttöä. Ekaa odottaessa jouduin tiputukseen, tokaa odottaessa mulla ei ollut alkuraskaudesta mitään raskausoireita. =)

Vierailija
2/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi.

Mulla on kaksi tyttöä eikä kummankaan raskauden aikana ollut pahoinvoinnista tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut pahoin jos olisin saanut tytön.

Vierailija
4/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö, vain toista poikaa odottaessani voin niin pahoin että oksensin ja jouduin pariin otteeseen tiputukseen.

Vierailija
5/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi poikaa ja oksensin ja yökkäilin viikkoja ...

Vierailija
6/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta kesti raju pahoinvointi koko raskausajan. Tytöstä oli vain kuukauden pientä lievää pahoinvointia.

Vierailija
7/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut pahoin jos olisin saanut tytön.

Tämähän se syy on. Kuvottaa kun joutuu teeskentelemään että haluaa sen tytön ja kun tietää että mies haluaisi pojan.

Vierailija
8/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti paikkaansa. Kolme poikaa ja aika tavanomaista pahoinvoitia alussa. Tyttöä odottaessa oksensin ympäri vuorokautta monta kuukautta.

Vierailija
9/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tyttö ja poika ja ei ole ollut raskauspahoinvointia. Kilojakin tuli yhtä paljon mutta "poikamaha" oli enemmän edessä. Ja tytön sydänäänet oli n.150-160 ja pojan n.130-140.

Vierailija
10/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tyttöä odottaessa pahempi alkuraskauden pahoinvointi, poikaa odottaessa taas oireilin kokolailla kirjavasti vasta loppuraskaudessa. Eipä noista tiedä ikinä.

Vierailija
11/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin raskaana ollessani noin 5 kertaa ja kaksi tyttöä samalla kertaa kyydissä en usko että tosta voi ainakaa mitää päätellä!

Vierailija
12/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tytöt ovat vaativia ja terveyden vieviä. Pojat rakastavat äitejään.

Vierailija
13/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi tyttöä ja yksi poika ja itse asiassa poikaa odottaessani taisin oksentaa kerran. Muuten on vain ollut kuvotusta.

Vierailija
14/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ja poika tehtynä. Ehkä tytöstä oli enemmän pahoinvointia, oksensin monta kertaa päiväsdä viikot 4-22 ja voin huonosti viikolle 26 asti. Pojasta kun oksensin vaan 2-3 kertaa päivässä viikot 4-18, kerran päivässä viikolle 23 ja huono olo oli sinne viikolle 26 asti. Sitte oli seesteinen keskiraskaus, kunnes liitiskivut alkoi viikolla 28, molemmista. Toisesta kyllä oksensin vielä synnytyksessäkin, tytöstä. Kolmatta ei tule.

Vierailija
15/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas pojasta raskauspahoinvointi kesti melkein koko raskausajan, mutta oli joten kuten siedettävää. Tyttöä kun odotin pahoinvointi oli aivan kauheaa, varsinkin ensimmäinen kolmannes oli aivan helvettiä. Muistan kun toisen raskauteni aikaan kun yökkäilin koko ajan, mulle kommentoitin jatkuvasti että "jaahas, se on tyttö" ja mietin itsekseni että kaikkea hölmöä sitä ihmiset uskovatkaan, että jonkun pahoinvoinnin perusteella voi ennustaa sukupuolen. Noh, omalla kohdallani tuo piti paikkansa. Oliko sitten sattumaa, vai onko tuossa väitteessä jotain perää.

Vierailija
16/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta aivan sumeaa oksentamista heräämisestä pitkälle yli puolenpäivän, kahdesta tytöstä lievää kuvotusta.

Vierailija
17/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki toi pitää paikkansa. Tytön kohdalla oksensin enemmän ja nyt poika tulossa eikä raskaus ollut edes niin paha mitä taas tytön kohdalla oli.. Rv28 olen nyt....

Vierailija
18/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli toisin päin. Tyttöjä odottaessa ei ollut pahoinvointia tai mitään muutakaan. Poikaa odottaessa taas tuli kaiken maailman oksetukset ym oireet. Siitä tiesin että nyt on tulossa eri sukupuolta.

Vierailija
19/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut yhtään raskausoireita, en siis yhäkään tiedä mitään pahoinvoinnista, liitoskivuista, tuskaisesta tunteesta vauvan laskeuduttua alas jne. Helpolla pääsin :D

Ja tyttö siis tuli.

Vierailija
20/29 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päinhän se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi