Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pidätte ns. Kaunistautumishetken

Vierailija
07.03.2016 |

jos siis ette ole menossa minnekkään, mutta aikaa olisi hemmotella itseään, mitä yleensä teette?
Itse lakkailen kynsiä, laitan kulmakarvat kuntoon ja joku kiva kasvonaamio :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharran hiukset tai teen jonkin kampauksen.

Vierailija
2/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hemmottele itseäni sillä tavalla. Joskus naama tuntuu kulahtaneelta ja kuivalta ja laitan kosteuttavan naamion, mutta muuten kaikki sujuu rutiinilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan pillukarvat pois.

Vierailija
4/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo koskaan aikaa. Joskus kiireessä nypin kulmakarvat.

Vierailija
5/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltainen pedikyyri ja manikyyri on kuulunut tapoihini jo 25 vuotta. Silloin tällöin rentoudun kasvonaamion alla. Kolme kertaa viikossa käytän erästä kauneudenhoitolaitetta (joka ei surise eikä tärise) kasvoilleni ja kaulalleni. Kun oikein innostun, valelen hiukseni öljyllä ja kiedon ne muoviin ja huppuun muutamaksi tunniksi ennen saunaan menoa.

Vierailija
6/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän hiukset vahalla, laitan itseruskettavat ja silmänympärysvoiteet, valkkaan hienot vaatteet, pistän tuoksut yms. peitän finnit peitepuikolla ja punnerran lihakset pumppiin. -mies

Vierailija
7/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito on niin parasta. Lyhyessä ajassa ja pienellä vaivalla olo kohenee ja askel kevenee kummasti!

Jotain ihanaa yrttiä tuksuksi lämpimään veteen tai rapsuttelun jälkeiseen hierontaöljyyn saa hommeliin ihan ylellisen ulottuvuuden.

Mulla on ammekin joten voin nauttia ihan koko kehon kylvyistäkin. Kookosmaito on nyt uusin ihastukseni: ihanaa iholle kylvyssä ja käytän sitä myös hiusnaamiona.

Vierailija
8/8 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käyn kampaajalla

- käyn sokeroinnissa (brassi)

- shoppaan jotain uutta vaatetta tai kengät

- kokeilen uusia meikkejä tai meikkaan eri lailla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan