Miksi tyttövauvaa odottavaa oksettaa enemmän kuin poikavauvaa odottavaa?
Akuutissa mainittiin tänään... Voiko siis päätellä sukupuolen jo ennen ultraa pahoinvoinnin määrästä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Akuutissa mainittiin tänään... Voiko siis päätellä sukupuolen jo ennen ultraa pahoinvoinnin määrästä?
Akuutissa höpötettiin ihan höpöjä. Harvempi joutuu sairaalahoitoon raskauspahoinvoinnin vuoksi, mutta kun joutuu, siellä on sekä tyttöjen että poikien odottajia.
Ensimmäinen oli poika ja taisin kaks kertaa oksentaa koko aikana. Tämä toinen uä:n perusteella tyttö ja oksensin päivittäin viikot 9-14 ja viikolle 20 noin suunnilleen jatkui vaihteleva kuvotus. Eli minulla piti paikkaansa
Tytöstä ei tullu pahoinvointia yhtään ja muutenki oli helppo raskaus 30 viikolle asti kunnes puhkes raskausmyrkytys. Nyt odotan poikaa ja liki puoleen väliin raskautta oli huono olo ja viikot 8-16 oksensin enemmän ja vähemmän. Raskausmaha ihan erilainen ku tytöstä. rv 28+1 nyt menossa :)
Tilastollisesti vaan todennäköisempää kärsiä raskauspahoinvoinnista kun odottaa tyttöä, niin Akuutissa kerrottiin. Ei se kuitenkaan ole tähtiin kirjoitettua! Ei siitä sukupuolta voi arvata, voi huoh....
Tämän ketjun perusteella ei ainakaan ole tilastollisesti todennäköisempää. Keep going mammat!
Mulla kaksi tyttöä ja molemmissa raskauksissa alkuraskauden pahoinvointi kesti n. 3 kk.
Sanotaan että on legendaa. Mun eka on poika ja odotus meni hyvin. Tokana likka ja oksensin 6kk rajusti ja olin tiputukses. Huhheijaa 😊
Jaa-a. Minulla on kaksi lasta, tyttö ja poika. Poikaa odottaessani oksentelin hillittömästi viikolle 24, kun tyttöä odottaessani en yrjönnyt aivan ainuttakaan kertaa...
Jokainen meistä on erilainen. Ei se tyttö okseta yhtään enempää kuin poikakaan. Äidistä se on kiinni. Joku on herkempi kuin toinen.