Deadpool -elokuva, oliko teistä hauska? Miehet kovasti kehuu?
Eräältä palstalta kommentteja tästä elokuvasta
Deadpoolissa oli monta hyvää läppää, mutta sitäkin useammat ala-arvoiset pissa-kakka-alapää jättivät ne hyvät vitsit varjoonsa. Myös se tapa, miten Deadpool selostaa elokuvaa suoraan yleisölle, ei jotenkin napannut. Pienillä muutoksilla olisi ollut loistoleffa, mutta nyt varmaan sopii parhaiten teineille.
... teinikakkahuumorielokuva joka "rikkoo neljättä seinää", alkoi jo kyllästyttää. se tyttökaveria näytellyt nainen oli myös Homeland sarjassa, ja ärsytti jo siinä ihan s*anasti. On sellainen nipottavan ja kireän pankkineidin olemus, eikä auta vaikka kuinka on sukkanauhat ja harrastaa strap-on dildolla väkivaltaista seksiä poikkiksensa kanssa naistenpäivän kunniaksi (?!)..
..deadpoolia en ole nähnyt enkä aio katsoakaan, taitaa olla suunnattu 20 vuotta minua nuoremmille.
nuo teidän kuvailunne alapää"huumorista" sekä seksi- ja pissakakkajutuista vain vahvistavat, että ei tarvitse tuhlata aikaa moisen sonnan katsomiseen...
Kommentit (44)
Makunsa kullakin sanoi kissa, kun persereikäänsä nuoli.
Just sain viestin, kaveri oli tykänny ihan sikana.
-nainen
Mua nauratti jo pelkkä somemarkkinointi. Ehkä olen vain helposti nauravaa tyyppiä :D