Deadpool -elokuva, oliko teistä hauska? Miehet kovasti kehuu?
Eräältä palstalta kommentteja tästä elokuvasta
Deadpoolissa oli monta hyvää läppää, mutta sitäkin useammat ala-arvoiset pissa-kakka-alapää jättivät ne hyvät vitsit varjoonsa. Myös se tapa, miten Deadpool selostaa elokuvaa suoraan yleisölle, ei jotenkin napannut. Pienillä muutoksilla olisi ollut loistoleffa, mutta nyt varmaan sopii parhaiten teineille.
... teinikakkahuumorielokuva joka "rikkoo neljättä seinää", alkoi jo kyllästyttää. se tyttökaveria näytellyt nainen oli myös Homeland sarjassa, ja ärsytti jo siinä ihan s*anasti. On sellainen nipottavan ja kireän pankkineidin olemus, eikä auta vaikka kuinka on sukkanauhat ja harrastaa strap-on dildolla väkivaltaista seksiä poikkiksensa kanssa naistenpäivän kunniaksi (?!)..
..deadpoolia en ole nähnyt enkä aio katsoakaan, taitaa olla suunnattu 20 vuotta minua nuoremmille.
nuo teidän kuvailunne alapää"huumorista" sekä seksi- ja pissakakkajutuista vain vahvistavat, että ei tarvitse tuhlata aikaa moisen sonnan katsomiseen...
Kommentit (44)
Kyllä moni nainenkin on tykännyt leffasta, tässä yksi esimerkiksi.
Pidin kovasti, mies on armoton Marvel-fani, joten meillä on noita leffoja ja sarjoja katsottu vähän liikaakin. Kaikista en ole tykännyt, tämä kiilasi kärkijoukkoon :) Olen 34v nainen.
Mahtava elokuva, todella hauska. Eihän siinä edes ollut mitään pissakakkahuumoria. Aika räävitöntä kylläkin, mutta mitä muuta voikaan Deadpoolilta odottaa?!
N20
Enpä haluaisi joutua autiolle saarelle deadpool-fanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mustahuumori, alfakomiikka ja kahjuhuumori putoavat niin erinomainen pläjäys. Jos nämä ovat myrkkyä niin leffakin on. Hetkittäin yllättävän kaukana valtavirrasta ollakseen valtavirtaelokuva.
Olin toooooodella pettynyt Deadpooliin juuri siksi, että odotin sen olevan nimenomaan tällaista mustaa alfakomiikkaa ja kahjuhuumoria, joka yleensä kolahtaa minuun aivan täysillä. Leffa ei ollut mitään sinne päinkään, vaan alusta loppuun täysin infantiilia ja mukahauskaa läppää. Vitsit olivat ikivanhoja ja meininki täysin ala-arvoista, Ryan Reynolds ei toiminut ollenkaan. Haukottelin leveästi koko elokuvan ajan, kun tylsistytti ja suoraan sanottuna ärsytti se, miten tyhmä leffa tuo olikaan.
Naurahdin keveästi yhdessä kohtauksessa. Teki mieli lähteä kesken kaiken pois.
0/5
Kertoo paljon jos John Malkovich ja Helen Mirren ovat hauskempia ja karismaattisempia toimintatähtiä kuin Deadpool.
Itse katson kumminkin ennemmin Dead(Oswald)Pohl aiheisia kirjoja, jossa ss-kenraalin ohjeistuksena säädetään Himmlerin nojalla siitä, tehokkaasti juutalaisia voidaan polttaa keskitysleirillä, jotta syntisi mahdollisimman vähän jätettä.
Paul Blobelin ideahan oli polttaa heidä ratapölkyin valetun polttoaineen kanssa. Tykkään lukea sivistysvaltojemme lähihistoriaa ja aikamme suuria saavutuksia- Ei minulla ole aikaa alapäähuumorilliseen kakkosluokan viihteeseen.
T:mies 29v
Vierailija kirjoitti:
Itse katson kumminkin ennemmin Dead(Oswald)Pohl aiheisia kirjoja, jossa ss-kenraalin ohjeistuksena säädetään Himmlerin nojalla siitä, tehokkaasti juutalaisia voidaan polttaa keskitysleirillä, jotta syntisi mahdollisimman vähän jätettä.
Paul Blobelin ideahan oli polttaa heidä ratapölkyin valetun polttoaineen kanssa. Tykkään lukea sivistysvaltojemme lähihistoriaa ja aikamme suuria saavutuksia- Ei minulla ole aikaa alapäähuumorilliseen kakkosluokan viihteeseen.
Tyyppi elää menneisyydessä. Nämä jutut hoidetaan nykyään paljon paremmin.
Pakko se on nähdä koska siinä on Morena Baccarin. Niin upea nainen ettei mitään järkeä. Mmm.
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Silti piti ihan tulla kehumaan, kuinka paljon vihasitkaan elokuvaa ja vähän snobeilemaan, ettei kukaan vaan nyt luule sinun käyttäytyvän arvollesi sopimattomasti :) hienosti suoriuduttu 5/5, mutta trollina saat vain 1/5
Tylsää huumoria, helppoja alapäävitsejä eikä mitään mitään - yhtä one-lineria koko leffa. Reynolds on lisäksi ärsyttävä näyttelijä. Toisaalta hahmo voi toimia sidekickinä ja kevennyksenä muissa supersankarileffoissa. Mutta joo, pettymys oli leffa Marvel-fanille.
supersankarileffaksi paremmasta päästä, mutta suurin osa sen lajin leffoistahan onkin hirveää kuraa.
Kiinnostavampi oli oikeastaan se Colossus-tyyppi, josta en ollut ennen kullutkaan, kun en harrasta noita.
50-luvulla tehtiin sellainen hahmo kuin "Ihmishyrrä". Sillä ei ollut muuta supervoimaa kuin hyrränä pyöriminen, jonka avulla se tuhosi rosvoja. Sarjaa ei julkaistu kuin pari numeroa. Varmaan perheenäitien kauhu, jos pikkupojat rupesi leikkimään ihmishyrrää vähän liian innokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvateatterissa oli yksi ihminen, joka nauroi.. kertonee kaiken.
Ensi-iltaviikonloppuna nauroi koko sali eli monta sataa ihmistä, taitaa olla kohdeyleisön ulkopuoliset jotka nykyään enää käy katsomassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin, ehkä jopa enemmän kuin mieheni. En tykkää itse mistään pissa-kakka -jutuista esim. en voi kuunnella lainkaan Aamulypsyä koska jutut ovat niin ala-arvoisia. Deadpoolista tykkäsin kuitenkin kovasti. Enkä ole enää ihan teini-ikäinenkään (30v.)
Sama juttu kaikin puolin! Itse olen jopa vielä muutaman vuoden sinua vanhempi, mutta pidin kanssa kovasti. Mun mielestä suoraan kameraan puhuminen sopi tähän leffaan ja huumorikin iski, vaikka Aamulypsy on myös mun mielestä vaan huono (säälittää se onneton nainen - eikö sillä ole ollenkaan itsekunnioitusta?)
En tykännyt. Pelkästään traileri aiheutti myötähäpeää, mutta uteliaisuudesta käytiin katsomassa, kun kaikki olivat kehuneet NIIIN hauskaksi. Ei oikeasti naurattanut. En ole mitenkään takakireä ihminen, joka kauhistelisi härskiä huumoria, mutta tän leffan huumori oli ihan väkisin väännettyä. Joku sanoi tuolla aiemmin hyvin, että oli "mukahauskaa läppää". Just sen tyylistä huumoria mikä uppoaa tyhmille jenkeille, jotka on tottuneet halpaan klisee paska huumoriin.
Mustaa huumoria? :D Paskempaa alapäähuumoria saa kyllä hakea, ei ollut kyllä nähty yhtään vaivaa käsikirjoituksen kanssa. Iskee kyllä varmaan isompaan teinimassaan joka ei aivojaan turhaa rassaa ja se varmaan olikin päämäärä.
Perus popparipätkä, hyvä viihdepläjäys jossa sai nauraa. Mitä muuta sitä tälläiseltä leffalta voi vaatia.
N34
Ainakin itse tiesin jo etukäteen mitä odottaa koska tunnen kyseisen hahmon entuudestaan ja elokuvantekijät halusivat olla uskollisia sarjakuvalle, jossa myös onnistuivat hyvin.
Minusta on piristävä poikkeus, että aikuisille suunnattuja sarjoja ja leffoja tästä genrestä tehdään kuten Deadpool tai Jessica Jones, lapsille suunnattuja tämän genren elokuvia ja sarjoja on ihan liikaa ja minusta moni niistä on vain tylsä.