Deadpool -elokuva, oliko teistä hauska? Miehet kovasti kehuu?
Eräältä palstalta kommentteja tästä elokuvasta
Deadpoolissa oli monta hyvää läppää, mutta sitäkin useammat ala-arvoiset pissa-kakka-alapää jättivät ne hyvät vitsit varjoonsa. Myös se tapa, miten Deadpool selostaa elokuvaa suoraan yleisölle, ei jotenkin napannut. Pienillä muutoksilla olisi ollut loistoleffa, mutta nyt varmaan sopii parhaiten teineille.
... teinikakkahuumorielokuva joka "rikkoo neljättä seinää", alkoi jo kyllästyttää. se tyttökaveria näytellyt nainen oli myös Homeland sarjassa, ja ärsytti jo siinä ihan s*anasti. On sellainen nipottavan ja kireän pankkineidin olemus, eikä auta vaikka kuinka on sukkanauhat ja harrastaa strap-on dildolla väkivaltaista seksiä poikkiksensa kanssa naistenpäivän kunniaksi (?!)..
..deadpoolia en ole nähnyt enkä aio katsoakaan, taitaa olla suunnattu 20 vuotta minua nuoremmille.
nuo teidän kuvailunne alapää"huumorista" sekä seksi- ja pissakakkajutuista vain vahvistavat, että ei tarvitse tuhlata aikaa moisen sonnan katsomiseen...
Kommentit (44)
Mulle tuli mieleen lähinnä American Pie elokuvat, sellainen väkin pakerrettu teinihuumori. Olisin kaivannut enemmän actionia enkä sitä lässytystä.
Tykkäsin, ehkä jopa enemmän kuin mieheni. En tykkää itse mistään pissa-kakka -jutuista esim. en voi kuunnella lainkaan Aamulypsyä koska jutut ovat niin ala-arvoisia. Deadpoolista tykkäsin kuitenkin kovasti. Enkä ole enää ihan teini-ikäinenkään (30v.)
Kyllä tykkäsin kovasti, kävin tyttäreni ja poikani kanssa katsomassa. Totta kai oli paljon kiroilua ja alapäähuumoria, samoin väkivaltaa, mutta jos ymmärtää jotain Marvel-skenestä, tietää, että ko. hahmo on sarjakuvissakin sellainen räävitön!
Eli sitä ei tietenkään kannata verrata mihinkään korkeakulttuurielokuvaan, vaan toisiin supersankarielokuviin, ja NIIHIN verrattuna Deadpool on riemastuttava leffa.
Taustaksi, että olen tv-toimittaja ja elokuvaharrastaja, ja opiskellutkin elokuvailmaisua. Ikääkin on jo 49 vuotta. Ja usko tai älä, silti siis näin positiivinen mielipide.
wt, mutta jenkeissä on isot markkinat ko kohderyhmälle
Hauskin elokuva aikoihin, ja ehdottomasti x-men-sarjasta paras. Ryan Reynolds on nappivalinta pääosaan. Mikään vakava supersankarileffa se ei ole, eikä todellakaan tiukkapipokukkahatuille sopiva.
Se oli loistava. Tykkään muutenkin marvelin elokuvista.
N25
Elokuvateatterissa oli yksi ihminen, joka nauroi.. kertonee kaiken.
Etukäteen vähän mietin Reynoldsin sopivuutta, kun olen nähnyt tähän asti vain imelissä rooleissa. Mutta joo, hemmo on tehnyt elokuvan toteutumisen eteen valtavasti töitä ja on roolissa oikein hyvä.
Tosi on, tuon huumori ei kyllä kaikkiin pure. Täytyy olla aika weirdo huumorintaju, että kolahtaa. Minuun ainakin kolahti täysillä.
Ps. Oletko nähnyt Daredevilit Netflixistä? Suosittelen! Eivät siis huumoriosastoa, mutta erinomainen toteutus Marvelstoorista. Uusia jaksoja tulossa maaliskuun lopussa.
4, joka alkoi katsoa teininsä perässä Marvel-elokuvia ja lukea sarjiksia
Tykkäsin, kävin teinieni kanssa katsomassa. N43
Oli hyvä. Ei vaan kannata viedä sinne nuorempia muksuja. Itse olin poikaystävän kanssa katsomassa ja jotenkin ihmeen kaupalla joku nainen oli saanut melko nuoren poikansa (10-11v) sinne mukaan K16-merkinnästä huolimatta. Kumma kyllä heille tulikin sitten äkkilähtö heti ensimmäisen seksikohtauksen alettua...
Ei se ollut huono, mutta en ole edes teininä pitänyt sellaisista elokuvista, joista tule ilmi, että sillä kalastellaan nuorten suosiota. Tuossa oli sellaiselta tuntuvia kohtauksia. Jo alkuteksteissä kävi vitsi vanhaksi, kun jokaista tekijää kommentointiin samalla tavalla ja sen jälkeen mietin, että mitä tästä tulee, kun yleisöä koitettiin järkyttää kivesvitseillä. Jenkeissä ehkä paheksuttavampaa kuin täällä pohjolassa.
Se tyttöystävä ärsytti minua. Alkuteksteissä kuvattiin sanalla "hot chick", mutta eihän sitä edes leffoissa peitellä, kun joku on siinä vain silmänruokana, kuten bond-tytöt. Ei tarjonnut mitään uutta. Deadpool-pelissä on sellainen kohtaus, jossa stereotyyppisistä bimbomaisista hahmoista tehdään pilaa. Täytyi ihan hakea se kohtaus. Hetken juoruilun jälkeen keskustelu etenee.
"Oh my god this conversation is such a cliché."
"I know right. We're so stereotypically written as female tropes it's almost painful.
Ja sen jälkeen keskustelu jatkuu "Blah Blah Blah".
Tulipa viesti, en mielestäni edes suhtaudu asiaan näin intohimoisesti...
Tykkäsin. Supersankarielokuvat muuten ei kiinnosta yhtään, Deadpool hahmona on jo ihan omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Mun käydessä nauroi kaikki.
Voi voi, jo on ongelma kun et traileria voinut katsoa ja tietää etukäteen onko sulle. Oikeesti. Minkä ikäinen oikein olet? Liian vanha googlaamaan vai niin nuori että otat kaiken vakavasti?
Leffa on sarjakuvan lukijoille pääosin, ja suht uskollinen olikin. Pidin todella paljon, oli tarpeeksi outo ja häpeämätön.
Jos mustahuumori, alfakomiikka ja kahjuhuumori putoavat niin erinomainen pläjäys. Jos nämä ovat myrkkyä niin leffakin on. Hetkittäin yllättävän kaukana valtavirrasta ollakseen valtavirtaelokuva.
Tykkäsin. Marvelin leffoista tykkään muutenkin (en kaikista mutta suurimmasta osasta). N36
Vierailija kirjoitti:
Kertonee, että vain yksi ihminen tiesi millainen deadpool on hahmona ja loput kuvittelivat sen olevan samanlainen nössö kuin spiderman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertonee, että vain yksi ihminen tiesi millainen deadpool on hahmona ja loput kuvittelivat sen olevan samanlainen nössö kuin spiderman
Nimenomaan ; )
4
Missä se musta huumori oli? Lähinnä vaivaannuttavaa kakka-pissa-seksi-tissi-teinixihuumoria ja ihme lässyttelyä kameralle.
En tykännyt, menin katsomaan kun kaverit halusivat sen nähdä. Toisaalta tuon tyyliset elokuvat ei oo mua koskaan pahemmin kiinnostanut ja huumori oli liian väkisin väännettyä.