Mitä tekisitte tilanteessani (pyykkivuoro kerrostalossa)
Olin varannut kaksi tuntia pyykkiaikaa, ja minulla oli paljon pestävää. Kuitenkin kesken vuoroni kun olin viemässä uutta pyykättävää pari kassillista niin vastaan käveli naapuritalon mies pesuainepurkki kädessään. Hän oli kesken minun vuoroni laittanut omat pyykkinsä pyörimään. Ottaisitteko tässä tapauksessa hänen vasta laittamansa pyykit pois koneesta ja laittaisitte omat tilalle? Olin vähän tuohtunut asiasta mutta ajattelin että koska minulla on paljon vapaa aikaa tällä hetkellä elämässäni niin ei se elämää kaada ja annoin asian olla. Mutta minun pitäisi tulla pyykkäämään sitten uudestaan joku toinen kerta, varata uusi aika. Kertokaa myös omia kokemuksia.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, kohtasinkin tämän pyykkimiehen pyykkituvalla kun hain kuivausrummun pyykit. Hän pahoitteli asiaa ja sanoi että voin kyllä pestä pyykkejä hänen vuorollaan nyt jos haluan. Sanoi syyksi että ajatteli että olen jo pessyt pyykit koneessa, ettei ole enempää pyykkejä. Varasin kuitenkin huomiselle oman ajan kun on menoja enkä jaksa rampata edes takaisin.
Fiksusti hoidettu molemmilta (vaikka tietysti mies teki alun perin tyhmästi)! Tämän takia kannattaa aina pyrkiä selvittämään asiat kasvokkain hyvässä hengessä - yllättävän usein se onnistuu. Naapurisopu säilyy eikä tule kyräilyä eikä koston kierrettä.
Kai kehoitit häntä lukaisemaan myös Vauva-palstan?