Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsuuden kaverin outo ripustautuminen.

Vierailija
07.03.2016 |

Mitä ajattelisitte, jos lapsuuden kaveri ottaisi suhun yhteyttä ja lässyttäisi kuinka olitte niin hyviä ystäviä silloin joskus ja ehdottaisi suoraan viihteelle lähtemistä, vaikka ette olisi edes olleet kovin kummoisia kavereita.
(Ja viimeisimmästä kontaktista olisi jo valovuosia aikaa.)
Hengailleet vain joskus samassa porukassa.
En haluaisi olla tyly, mutta..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän useaan otteeseen on halunnut nähdä ja ottaa yhteyttä.

Facessakin täytyy olla jatkuvasti pois keskustelusta, ettei tarvitse poistua kokonaan, kun ei vain jaksanut jutella juuri hänen kanssaan.

Ja emme ole koskaan olleet hyviä kavereita saatikka ystäviä!

Hän mm jätti mut kerran kavereineen kylmästi toiseen kaupunkiin, ilman kyytiä kotiin, vaikka samalla kyydillä menimme. Olimme ala-ikäisiä.

Olisi voinut tulla puistonpenkillä kylmä yö, ellei isoveli olisi tullut hakemaan.

Muita kyytejä ei ollut, eli ihan tuurista oli kiinni..

Muutoinkin olen aina ollut hänelle se varakaveri, jonka kylmästi vain jätettiin koulunpihalle yksin, kun parempaa seuraa löytyi.

Miksi siis luottaisin?

a.p

Ahaa, NYT sitten paljastat vasta, että tyyppihän suorastaan kiusasi sinua.

Minä ainakin sanoisin sille ihan suoraan, että "mun mielikuvan mukaan me ei oltu kavereita, vaan sinä lemppasit minut kylmästi aina, kun vaan mielestäsi parempaa seuraa jostain löysit. Muistatko sen yhdenkin kerran, kun oltiin menty yhdessä, samalla kyydillä Xx:ään, ja sinä kavereinesi jätit minut sinne ilman kyytiä kotiin, myöhään illalla?"

2

Vierailija
22/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan viihteelle? Rahat vähissä ja tarvitsee jonkun maksamaan juomat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele omaa intuitiotasi ap. Jos sinulle tuli jotenkin negatiivinen olo tuosta tyypistä niin esität vaan tosi kiireistä, vastailet verkkaisesti tai et ollenkaan ja jätät vaan vähitellen kontaktin pois niin välit viilenee. Jos ei tule enää hyvä fiilis kyseisestä tyypistä niin jätä sikseen. Itse tiedät parhaiten.

Vierailija
24/24 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde hänen kanssaan, saat kiviriipan itsellesi. Hän on saattanut ehkä karkottaa muut ihmiset ympäriltään hankalalla käytöksellään ja nyt yrittää kalastella itselleen seuralaista, koska hänestä ei ole itsekseen olijaksi. Minulla oli aikoinaan semmoinen kaveri joka ei kunnioittanut lainkaan toisten ihmisten yksityisyyttä ja kotirauhaa. Väkisin työntyi kylään tuntikausiksi jaarittelemaan ja haukottelemaan. Kiersi kyläpaikasta toiseen päivät pitkät puolinukuksissa. Iltapäivällä herättyään aloitti ja sinnitteli myöhään yöhön päivän viimeisessä kyläilypaikassa. En halunnut olla hänelle töykeä ja oli hän toki ystävällinen ja mukava. Mutta liika on liikaa. Kyllä hän taatusti kerta toisensa jälkeen ymmärsi vihjailuistani, että olisi aika lähteä, mutta hän istui kuin liimattuna. Monesti ei ollut enää mitään puhuttavaakaan. Kerran suuttui, kun en pyynnöistään huolimatta antanut hänen jäädä kotiini odottelemaan kunnes minä ja mieheni palaisimme asioilta. Ihmettelin aikani, että miten ihmeessä kaikki hänen sukulaisensakin olivat hänen kertomansa mukaan niin ilkeitä ja hankalia hänelle aina, eivätkä halunneet olla tekemisissä hänen kanssaan. Osoittautui erittäin pahoin häiriintyneeksi lopulta tämä henkilö. Eihän se hänen vikansa tietenkään ollut. Oman jaksamiseni takia kuitenkin lopulta lopetin kaiken yhteydenpidon.