Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flow-liput tuntuvat kalliilta

Vierailija
07.08.2022 |

En osaa päättää, menisinkö vai en. Olisinko kuusikymppisenä naisena outo olio tuolla. Miestä ei enää kiinnosta. Itse haluaisin nähdä muutaman esiintyjän ja tykkään kyllä myös tunnelmasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siis tuolla viimeksi joskus kai viisi vuotta sitten. Silloin miehen kanssa. Kuinka te muut "vanhat", vieläkö jaksatte?

Vierailija
2/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän väliin

Kallista ja ei kiinnostavia artisteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin todettiin että ei tänä vuonna

Jotenkin plääh fiilis

Vierailija
4/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnitä suhun mitään huomiota. Sekaan vaan!

Vierailija
5/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä muitakin tuon ikäisiä ja minun mielestä kannattaa mennä, jos jaksat ja haluat.

Vierailija
6/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut aikaisemmin siellä? Kuka tai ketkä esiintyjät kinnostavat sua tänä vuonna?

Vierailija
7/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne nyt mitään yläikärajaa ole!

Vierailija
8/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuonna ei ole kovinkaan kiinnostavia esiintyjiä ja niissäkin vielä vaarana että joku peruu 🤔

Vierailija
9/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee ihmeessä voi olla kivoi juttui siellä jotka tuo hyvää elämään. Rohkeesti vaan. Moni keskittyy musaa eikä keikoille oo mitään yläikärajaa ei ole outoa jos 60v tykkää musiikista. Suurin osa tykkää musiikista. Hit the road jack ja mee vaan.

Vierailija
10/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi ne pelkkää kasvisruokaa bileet? En ole koskaan käynyt enkä mene nytkään. Mä meen snakarille syömään kunnon porilaisen.

Vierailija
11/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on hyviä muistoja. Olen ollut siellä 6 kertaa. Pääosin toiminut, mutta se pyöreä lava on ollut kaikkein surkein esitys ja idea, koska muu musiikki hukuttaa sen pienen lavan todella pahasti. Eikös siellä ole hyvää lihatonta ruokaakin?

Vierailija
12/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene vaikka maksettais. Tuntuvat tylsiltä juhlilta ja bandit huonoilta. Jotkut viher-hippi bileet. Elämässä pitää olla runkkua, ei välttämättä leipää ja punkkua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme