Flow-liput tuntuvat kalliilta
En osaa päättää, menisinkö vai en. Olisinko kuusikymppisenä naisena outo olio tuolla. Miestä ei enää kiinnosta. Itse haluaisin nähdä muutaman esiintyjän ja tykkään kyllä myös tunnelmasta.
Kommentit (12)
Minä jätän väliin
Kallista ja ei kiinnostavia artisteja
Mekin todettiin että ei tänä vuonna
Jotenkin plääh fiilis
Kukaan ei kiinnitä suhun mitään huomiota. Sekaan vaan!
On siellä muitakin tuon ikäisiä ja minun mielestä kannattaa mennä, jos jaksat ja haluat.
Olet siis ollut aikaisemmin siellä? Kuka tai ketkä esiintyjät kinnostavat sua tänä vuonna?
Ei sinne nyt mitään yläikärajaa ole!
Tämä vuonna ei ole kovinkaan kiinnostavia esiintyjiä ja niissäkin vielä vaarana että joku peruu 🤔
No mee ihmeessä voi olla kivoi juttui siellä jotka tuo hyvää elämään. Rohkeesti vaan. Moni keskittyy musaa eikä keikoille oo mitään yläikärajaa ei ole outoa jos 60v tykkää musiikista. Suurin osa tykkää musiikista. Hit the road jack ja mee vaan.
Onko noi ne pelkkää kasvisruokaa bileet? En ole koskaan käynyt enkä mene nytkään. Mä meen snakarille syömään kunnon porilaisen.
Itsellä on hyviä muistoja. Olen ollut siellä 6 kertaa. Pääosin toiminut, mutta se pyöreä lava on ollut kaikkein surkein esitys ja idea, koska muu musiikki hukuttaa sen pienen lavan todella pahasti. Eikös siellä ole hyvää lihatonta ruokaakin?
En mene vaikka maksettais. Tuntuvat tylsiltä juhlilta ja bandit huonoilta. Jotkut viher-hippi bileet. Elämässä pitää olla runkkua, ei välttämättä leipää ja punkkua...
Kävin siis tuolla viimeksi joskus kai viisi vuotta sitten. Silloin miehen kanssa. Kuinka te muut "vanhat", vieläkö jaksatte?