Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Rakastunut joka ei malttais olla erossa-mutta toinen osapuoli malttaa...

Vierailija
07.03.2016 |

Kertokaas mielipiteenne aaveelaiset :)

Ollaan oltu kavereita muutamia vuosia, mutta sittemmin ihastuneet ja rakastuneet toisiimme. Meillä on kummallakin lapsia ja etenemme hitaasti, vasta erot "päällä". MUTTA sitten tulee MUTTA. Vaikka aina yhdessäolo on ihanaa, niin sitten erossa ollessa tuntuu, että minä ikävöin, kaipaa, on vaikea olla erossa ja haluaisi vaan nähdä usein. Minusta tuntuu ettei vastapuolella ole ihan samaa, ainakaan hän ei näytä siltä, että haluaisi tavata kuin ehkä pari kertaa viikossa, viestitkin voi lukea tyyliin seuraavana päivänä, vastaa toki sitten. Eikö alkuhuumaan pitäisi kuulua sellainen tietty malttamattomuus, eli olis vaikea olla erossa ja haluais koko ajan kuulla toisesta? Tosiaan, kun nähdään, vaikuttaa kyllä että tunteita on.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lapsia ja vasta erottu niin minusta pitääkin ottaa iisimmin eikä ihkutella puhelimessa 24/7. Se ei voi olla samalainen huuma kuin teininä.

Vierailija
2/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on lapsia ja vasta erottu niin minusta pitääkin ottaa iisimmin eikä ihkutella puhelimessa 24/7. Se ei voi olla samalainen huuma kuin teininä.

No mulla on olo kuin teininä :), ihan on huuma samanlaista. Toki mulla on muuta elämää kuin Hän, mutta en malttais ollenkaan olla samanlailla erossa, tai olla kuulematta, ja en voi sille mitään, että tulee tunne, että olen vähemmän rakastunut. Hillitsen kuitenkin itseni, ja olen hiljaa, ja katson mitä tuleman pitää :). Mutta kiitos vastauksestasi, ehkä ajattelet kuin Hän. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lapsia niin silloin aikuisuus korostuu, eikä rynnätä suinpäin suhteeseen vaan edetään maltilla, eikä kaikki ole niin kokonaisvaltaisen ihquu kun teinivuosina.

Vierailija
4/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te ootte tuntenu toisenne jo kauemmin, niin ehkä mies ottaa vähän arkisemman lähestymistavan tuohon juttuunne.

Vierailija
5/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on siis vasta eroamassa, niin hänellä on aivan varmasti muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin sinä. 

Vierailija
6/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummallakin täysin sama tilanne. Ollaan kuitenkin oltu kavereita ennestään, aika hyviäkin sellaisia. Ja on varmasti muuta ajateltavaa...no juu, ehkä olen vähän höpsö teini kun haluaisin enemmän huomiota :). En kuitenkaan vaadi sitä, toivon vaan hiljaa mielessäni (ja av:lla).

ap

Vierailija
7/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja erot päällä niin kyllä silloin auttamatta ajattelee enemmän järjellä, kun tunteella. Sen alkuhuuman tuoma virheellinen haavekuva pitäisi olla aikuisella jo kasvattunut maltillisempaan järkevämpää ajatteluun, kun huomioon pitää ottaa lapset ja mahdollisesti myös se rakas entinen puoliso.

Vierailija
8/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu totta tuo kaikki maltillisuus ja ei-suin-päin-suhteeseen...mutta on meillä siis jo suhde olemassa, eli tapaillaan silloin tällöin ja ollaan (kai) rakastuneita, haluaisin vaan nähdä, että hän erossa ollessa kaipaa minua, äh olen kyllä lapsellinen mutta olen niin rakastunut :). En silti muuten tahdo kiirehtiä, hitaasti eteneminen sopii erinomaisesti. On vaan niin ikävä.

ap

Vierailija
9/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just hyvä esimerkki, et mies ja nainen (heterot) ei voi olla kavereita keskenään, aina on jokin seksuaalinen viritys olemassa.

Vierailija
10/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kummallakin täysin sama tilanne. Ollaan kuitenkin oltu kavereita ennestään, aika hyviäkin sellaisia. Ja on varmasti muuta ajateltavaa...no juu, ehkä olen vähän höpsö teini kun haluaisin enemmän huomiota :). En kuitenkaan vaadi sitä, toivon vaan hiljaa mielessäni (ja av:lla).

ap

Mieti opitko elämään sen kanssa, että mies ei palvoa sinua toisena päivätyönään, etkä ole se ykkönen lasten tulessa ensin. Kannattaa myös pohtia niitä omia tunteitaan, että onko ne vaan uutta ja jännitävää eron keskellä ja opetella sitä malttia.

Vierailija
11/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä just hyvä esimerkki, et mies ja nainen (heterot) ei voi olla kavereita keskenään, aina on jokin seksuaalinen viritys olemassa.

En haluakaan olla enää VAIN kaveri :)

ap

Vierailija
12/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa erot "päällä"? Ovatko kumppaninne tietoisia suhteestanne? Käyttäydyittekö kuin aikuiset ja aloititte suhteenne vasta asumuserossa, vai menikö omat himot muiden edelle? Jos miestä vaikka kaduttaa.

Vierailija
13/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuin pari kertaa viikossa" Tuohan on minusta paljon, verrattuna siihen että puhut etenevänne hitaasti. Et voi sopia että alatte hitaasti katselemaan suhteen kanssa ja sitten toivoa päivittäin ikävöintiä ja huomiota miehen osalta. Varsinkin kun on ero vielä ns. menossa, tarvitsee mies varmasti myös vähän tilaa eikä pahaa tekisi sinullekaan. 

Vierailija
14/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaksun, että tässä tapauksessa mies tekee ensisijaisesti omaa avioeroaan; avioliitto on ollut tärkeä asia, ja eroon liittyy monia mietittäviä asioita.

Kun taas aloittaja väistää eronsa suremisen ja eroon liittyvien asioidenläikäymisen luiskahtamalla lapselliseen teiniunelmointiin ja kiinnittämällä psyykkiset energiansa haaveiluun ja kuvitelmaan siitä että joku olisi se täydellinen turvapaikka ja rinnakkaissielu. Kun oikeasti sellaisia tässä maailmassa ei vaan ole...

Luulisi että äitinä kiinnostaisi vähän lastenkin hyvinvointi erossa, omien ja sen toisen.

Vierailija
15/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluakaan olla enää VAIN kaveri :)

ap

Ette te ole olleetkaan VAIN kavereita. Mut pidä nyt hauskaa, ei tuo tule kestämään.

Vierailija
16/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ikävöi lapsia? Oliko hän se osapuoli, joka lähti suhteesta? Saattaa olla myös huono omatunto.

Vierailija
17/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko lapsesi sitten toisella vanhemmallaan? Entä miehen? Kenen vastuulla on lapset, kun tapailette vai onko heidän jo sotkettu tähän juttuun? 

Vierailija
18/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia nyt ei missään nimessä pitäisi heti eron jälkeen alkaa tunkemaan tilanteeseen, ei ei ja ei. Vaikka selittäisi että "muttaku oltiin kavereita niin ei lapset tiedä", ei lapset ole tyhmiä. 

Vierailija
19/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on hänellä, meidän lapset ovat jopa kavereita keskenään, ovat kyllä tottuneet, että aikaa vietetty yhdessä.

Ollaan siis niin tuttuja entuudestaan, ja sitten vaan kävi näin.

En usko, että häntä kaduttaa, eroa teki monta vuotta.

Kieltämättä hän on järki-ihminen ja minä en, vaan tunteen hullaannuttama.

Eikä ole tarkoitus nähdä koko ajan, vaan lähinnä kaipaan jotain söpöä viestittelyä tyyliin "on ikävä". Ei sen kummempaa. Ei muutoin ole tarkoitus edetä vauhdilla, mutta haluaisin merkkejä että kaipaa edes vähän minua erossa ollessamme...no lienen liian vaativa ;)

ap

Vierailija
20/118 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia nyt ei missään nimessä pitäisi heti eron jälkeen alkaa tunkemaan tilanteeseen, ei ei ja ei. Vaikka selittäisi että "muttaku oltiin kavereita niin ei lapset tiedä", ei lapset ole tyhmiä. 

Eikä myöskään heitellä kuin palloa ilmaan vanhemmalta vanhemalle ja tai serkunkumminkaimalle, jne. Rakaus on pirun huono tekosyy laiminlyödä lapset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan