Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lampaiden laskeminen - minne päin ne teidän mielikuvissa hyppää/juoksee?

Vierailija
06.03.2016 |

En oikein osaa asetella kysymystä otsikkoon järkevästi, mutta ehkä kuitenkin ymmärrätte, mitä haen..

Mun mielikuvituslampaat on aina hypänneet aidan yli vasemmalta oikealle sivuprofiilissa. Miehen lampaat hyppää häntä kohti sen aidan yli.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lampaat pomppaavat oikealta vasemmalle ja vähän etuviistoon. Ne pomppaavat valkoisen lankkuaidan yli, ovat valkoisia mutta joka viidennellä on ruskeat korvat. Lampaat ja maisema ovat sarjakuvamaisia, tausta on vaaleansininen ja maassa on paljon ruohoa. Lampaat tulevat "kuvaan" yksitellen melko leppoisasti mutta tasaisesti.

Hauska kysymys ap :)

Vierailija
22/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietämäni lampaat ei juuri hypi, vaan hitaasti laahustavat tien reunaa ja käyvät makkuulle keskelle tietä. Liikkuvat hotaati laitumella tai vuoren rinteellä. Ovat sen verran hitaita, että aeuraavaa odotellessa jo nukahtaa. Irlannissa asunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealta vasemmalle!

Vierailija
24/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikealta vasemmalle, sivuprofiilista. Harmaan aidan yli, jossa kolme vaakarimaa. Jostain syystä tummansinisellä taustalla, jossa on pilviä. Ihan kuin olisi yö ja kuutamovalo. Hätäsiä lampaita, kun yksi pääsee yli niin seuraava on jo hyppäämässä, ei mitään rauhallista jolkottelua.

Omg sama :O *high five*

Vierailija
25/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ne lampaat hyppää aidan yli oikealta vasemmalle ja sitten kiertää ympyrässä aidan takaa uudestaan hyppäämään. aivoni eivät selkeästi halua uskotella minulle että niitä olisi loputtomasti, vaan ne samat lampaat hyppii. aita on punainen ja lampaat valkoisia piirroshahmoja.

Vierailija
26/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikealta vasemmalle. vain yksi kerrallaan näkyvissä, sekä pelkkä aita mustaa vasten.

Vierailija
27/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne kulkevat kahdella jalalla vasemmalta oikealle ja ketkuttelevat sellaista egyptiläistä tanssia, sorkat ojossa. Mennessää käyvät lähempänä katsojaa eli minua ja poistuvat ruudusta.

Vierailija
28/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä visualisoin aina työkkärijonon, johon humanistit menevät. Vastaanottotiski on oikealla ja jonoon saavutaan vasemmalta

Ihan paras 😂

T. Työelämäahdistunut humanistiopiskeljia

Vierailija
29/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikealta vasemmalle, sivuprofiilista. Harmaan aidan yli, jossa kolme vaakarimaa. Jostain syystä tummansinisellä taustalla, jossa on pilviä. Ihan kuin olisi yö ja kuutamovalo. Hätäsiä lampaita, kun yksi pääsee yli niin seuraava on jo hyppäämässä, ei mitään rauhallista jolkottelua.

Omg sama :O *high five*

Mulla myös täysin sama! :D

Vierailija
30/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lampaat on piirrettyjä "animaatio"lampaita, olen niiden edessä aidan tällä puolen. Ruoho on pitkää ja vihreää ja taivas kirkkaan sininen.

Vierailija
31/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin.

Vierailija
32/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat tulevat minun takavasemmalta ja menevät poispäin viistoon etuoikealle.

Vierailija
33/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalta oikealle. Hyppäävät punaisen lauta-sidan yli.

Tästä tulis kyllä mielenkiintoinen tutkimus. Miksi toisten lampaat hyppää oikealta vasemmalle ja toisten vasemmalta oikealle?! Onko vasemmalta hyppäävien aivot enemmän oikean aivopuoliskon ohjaamia jne???

Vierailija
34/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka lampaitten laskemisesta ei ikinä tule mitään? Alkaa ihan hyvin: lampaat tulevat aika rivakkaa tahtia peräkkäin oikealta vasemmalle ja hyppäävät vanhan harmaan aidan yli leppeänä, pilvipoutaisena kesäpäivänä, mutta viimeistään kymmenes lammas kompastuu aitaan ja perässä tulijat kaatuvat yhteen kasaan. Täysi kaaos. Lammaslauma säntäilee edestakaisin, laskut sekaisin ja olen entistä virkeämpi.

Vierailija
35/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka lampaitten laskemisesta ei ikinä tule mitään? Alkaa ihan hyvin: lampaat tulevat aika rivakkaa tahtia peräkkäin oikealta vasemmalle ja hyppäävät vanhan harmaan aidan yli leppeänä, pilvipoutaisena kesäpäivänä, mutta viimeistään kymmenes lammas kompastuu aitaan ja perässä tulijat kaatuvat yhteen kasaan. Täysi kaaos. Lammaslauma säntäilee edestakaisin, laskut sekaisin ja olen entistä virkeämpi.

Haha, mulla on tää sama mut lampaat kulkee vasemmalta oikealle :D aidan väriä en ikinä ajattele, ehkä ruskea puuaita??

Vierailija
36/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oikealta vasemmalle. Mutta tausta on ihan valkoinen eikä ole mitään estettä jonka yli hypätä. Ne lampaat vain hyppäävät yhdessä kohdassa. Satunnaisesti hyppääjänä on myös Late Lammas :D

Vierailija
37/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hypi aidan yli. Kiipeilevät laitumen reunalla suuren kiven vieressä kasvavan suuren pensasmaisesti kasvavan pihlajan runkoa vasten, ja syövät sen lehtiä. Kaikki puiden alaoksat on syöty tasaisesti siltä korkeudelta mihin lampaat yltävät.  Mustavalkoinen kissa tulee lampolan nurkan takaa hiiri suussa, pää ja häntä pystyssä.

On kesäpäivä, aurinko paistaa, multa, lampaanpaska ja pihasauniot haisevat. Lampaat ovat syöneet nurmen tasaisen lyhyeksi, vain siellä täällä kasvavat hevonhierakat nousevat kentästä korkeampina. Myöhemmin talvella ne pistävät hangesta kuivaneina, ruskeina, ja kun niitä riipii, ne näyttävät kauraryyneiltä.