Lampaiden laskeminen - minne päin ne teidän mielikuvissa hyppää/juoksee?
En oikein osaa asetella kysymystä otsikkoon järkevästi, mutta ehkä kuitenkin ymmärrätte, mitä haen..
Mun mielikuvituslampaat on aina hypänneet aidan yli vasemmalta oikealle sivuprofiilissa. Miehen lampaat hyppää häntä kohti sen aidan yli.
Kommentit (37)
Oikealta vasemmalle menee mun lampaat. Joka viides on musta.
Oikealta vasemmalle, sivuprofiilista. Harmaan aidan yli, jossa kolme vaakarimaa. Jostain syystä tummansinisellä taustalla, jossa on pilviä. Ihan kuin olisi yö ja kuutamovalo. Hätäsiä lampaita, kun yksi pääsee yli niin seuraava on jo hyppäämässä, ei mitään rauhallista jolkottelua.
Hyppäävät toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.
Mulla aidassa on kaksi vaakarimaa ja aurinko paistaa, sellanen kirkas kesäisen keskipäivän aurinko.. Ja lampaat menee kohtuu hitaasti, uusi ilmestyy vasta, kun edellinen on lähes kadonnut "näkyvistä".
ap
Mä visualisoin aina työkkärijonon, johon humanistit menevät. Vastaanottotiski on oikealla ja jonoon saavutaan vasemmalta
Yläoikealta alavasemmalle viistoon. Keskellä on matala lauta-aita (ylävasemmalta alaoikealle linjassa) jonka yli hyppäävät.
Mun lampaat juoksee vasemmalta oikealle vhreällä niityllä rauhallista ravia, eikä ole mitään aitoja.
Lampaat hölkkää vasemmalta oikealle. Sellaista rauhallista tahtia, että koko lauma pysyy mukana.
Vasemmalta oikealle. Lampaita on tiuha rivi ja ne hyppäävät yksi kerrallaan vanhahtavalta vaikuttavan lauta-aidan yli. Aidan lankut ovat ruskeanharmaita. Kesäinen ja lämmin ilta niityllä ja aurinko on laskemassa.
Kerrankin tärkeä kysymys palstalla! :)
Vierailija kirjoitti:
Lampaat hölkkää vasemmalta oikealle. Sellaista rauhallista tahtia, että koko lauma pysyy mukana.
Ja nää siis nimenomaan liikkuu epämääräisenä laumana, ei siistinä jonona ja yksitellen.
Vierailija kirjoitti:
Oikealta vasemmalle, sivuprofiilista. Harmaan aidan yli, jossa kolme vaakarimaa. Jostain syystä tummansinisellä taustalla, jossa on pilviä. Ihan kuin olisi yö ja kuutamovalo. Hätäsiä lampaita, kun yksi pääsee yli niin seuraava on jo hyppäämässä, ei mitään rauhallista jolkottelua.
Muuten sama yötä, kuunvaloa ja pilviä myöten mutta hyppäävät vasemmalta oikealle sivuprofiilista.
Tottakai, vasemmalta oikeelle. Lampaat hyppää niin, että niiden pylly näkyy. Tai siis ei näy, mutta jokainen eläimiä paimentanut varmaan ymmärsi.
Minuun päin. Muuten alkaa silmät liikkua ja se häiritsee.
Mulla lampaat hölkkää kevyellä, ilmavalla askelluksella mua kohti ja menee mun ohi oikealta puolen. Ei oo aitaa tms minkä yli ne hyppis.
Mun lammasmaassa on aina ilta ja auringonlasku taustalla :D
Mulla menee myös vasemmalta oikealle ja katson niitä sivulta päin.
Vierailija kirjoitti:
Hyppäävät toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.
Apua! varmaan tulevaisuudessa nään aina vaan tän.. kauniita unia mulle :'D
Mun lampaat juoksee oikealta vasemmalle, niin että kun lasken niitä ensimmäisestä alkaen, voi laskea vasemmalta oikealle. Todettakoon myös, että ne hyppää pienen puron yli.