Mun mies ei koskaan tee alapesua vessassa. Normaalia?
En usko että on koskaan elämänsä aikana käyttänyt bideesuihkua omaan peseytymiseen.
Kommentit (40)
No minulla ei ole bideesuihkua. Täällä aletaan hiljalleen tottua siihen että vessassa on vesi. Tosin kohta täytyy varmaan siitäkin luopua että pärjää.
HYI! Onpa epäsiisti mies, kiva harrastaa seksiä varmaan..
En käytä itsekään koska käyn suihkussa aina kun tarvitsee. Ja persiin voi pyyhkiä paperilla kun käy vessassa, ei siihen mitään bideesuihkua tarvita.
Hyh hyh, minullekin tuli ekana mieleen seksi tuollaisen ukon kanssa,,, Ei paljon kiihottaisi. Oma mies sentään huuhtelee aina heppinsä ja pesee pyrstönsä jokaisen wc-käynnin yhteydessä. Riippuen hädästä siis.
ehkä siksi koska sillä ei ole sellasta repaleista kaalin näköistä vakoa johon kusi jää muhimaan ellei sitä kynsiharjalla hinkkaa
Eikö se riitä että pesee alapään normaalin suihkukäynnin yhteydessä?
Jep, palstamammat niin rakastavat siis kukkaessu-runopoikia, jotka huljuttelevat peräaukkoaan ws.ssä.
Milloin tämä miesten kuohitseminen naiseksi oikein loppuu?
Vierailija kirjoitti:
ehkä siksi koska sillä ei ole sellasta repaleista kaalin näköistä vakoa johon kusi jää muhimaan ellei sitä kynsiharjalla hinkkaa
Niin, esinahan alta miehet aina tuoksuu suorastaan ruusuilta. Niin on steriiliä että voisi vaikka heppiä käyttää kirurgisiin toimenpiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, palstamammat niin rakastavat siis kukkaessu-runopoikia, jotka huljuttelevat peräaukkoaan ws.ssä.
5 metrin päähän lemuava munahiki on miehisyyden tae?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun miehisyytesi yhtä kuin paskanhaju? Todellakin rakastan peräpäänsä ja heppinsä pesevää kukkaismiestäni enemmän kuin tuollaisia vakohikisiä vinkujia. Siltä on kiva ottaa suihinkin milloin vain, kun maistuu aina hyvälle ja puhtaalle.
Mä en ole koskaan kuullutkaan, että kukaan mies pesisi itseään bideellä. Osaahan ne nyt jumankauta suihkussa käydä! En ole ikinä myöskään haistanut mitään pallihikiä tms, voi jessus.
Nainen, 35v ja kolmannessa avoliitossa.
Pesullako ei voi kaydä juuri ennen seksiä?
Siinä suihkussa on bakteereja jotka muhii siellä letkussa. Joka päivä pitäis suihkuttaa 20 sek ennenkuin pesee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan kuullutkaan, että kukaan mies pesisi itseään bideellä. Osaahan ne nyt jumankauta suihkussa käydä! En ole ikinä myöskään haistanut mitään pallihikiä tms, voi jessus.
Nainen, 35v ja kolmannessa avoliitossa.
Mihin sä sitten käytät bideetä? Pimppaanko vain? Käsittääkseni peräreiät on pitkälti samanlaiset sukupuolesta riippumatta.
Meillä mies on saattanut käydä edellisenä päivänä suihkussa, kun otan häneltä suihin. Ei ole haitannut
Vierailija kirjoitti:
No minulla ei ole bideesuihkua. Täällä aletaan hiljalleen tottua siihen että vessassa on vesi. Tosin kohta täytyy varmaan siitäkin luopua että pärjää.
Paskaperseet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, esinahan alta miehet aina tuoksuu suorastaan ruusuilta. Niin on steriiliä että voisi vaikka heppiä käyttää kirurgisiin toimenpiteisiin.
Kerro miten kusi menee esinahan alle virtsatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten kusi menee esinahan alle virtsatessa.
Voi olla että olisikin puhtaampi jos menisi....
Olen asunut neljässä maassa Suomen lisäksi, eikä missään ole ollut bideesuihkua. Ei muuten meilläkään tässä vanhan kerrostalon vessassa ole, ei ole edes lavuaaria, joka on kylppärissä.
Jätä se sika. Ansaitset parempaa.