Pitäisikö naapurin peitellä salasuhdettaan
Puoliso ja lapset pois viikonlopuksi tai lomalla ja salarakas paikalle avoimesti kuin asuisi siellä. Tietenkään toisten parisuhteesta ei voi tietää. Se voi olla vaikka avoin suhde. Mutta naapurit joutuu vähän vaikeaan välikäteen näin.
:(
Kommentit (28)
Mä sanoisin vaimolle sitten kun näen seuraavan kerran että luulin että olit muuttanut pois kun siellä teidän asunnossa asui joku nainen, tuli usein tuossa vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitäis olla huolestunut naapurisi asioista, jos olette vain naapureita. Itse en jaksaisi välittää. Ihan sama mitä naapurini tekevät omalla elämällään.
Esimerkiksi lapsille voi olla hämmentävää, jos menevät kysymään onko kaverinsa kotona, ja joku outo nainen tai mies avaakin oven, ja sitten omat vanhemmat pyytävät että älä sitten kerro kenellekään että kävit siellä soittamassa ovikelloa.
Eiköhän se naapurin lapsi, jota sinun tenavasi käy pyytämässä leikkimään, ennen pitkää lipsauta kotonaan siitä oudosta naisesta tai miehestä, joka asuu heillä äidin tai isän ollessa kotoa pois.
No ei, kun se naapurin lapsi ei tietenkään ole kotona. Mitä taas toinen lapsi ei välttämättä tiedä, vaan menee silti kysymään...
Oikeastiko uskot, että se vieras avaisi tuollaisessa tapauksessa ovea? Niin tyhmiä ei taida olla?
Kuule, jos alkaa leikkimään kotia aikuisena toisten ihmisten nurkissa, niin mitä luulet?
Videoi salaa niiden touhuja ja laita video vaikka YouTubeen, josta petetty puoliso voi sen löytää.
Hemmetin ärsyttäviä tuollaiset kyttäävät "välikäteen joutuvat" naapurit. Kokemusta on.
Muutimme mieheni kanssa uudelle alueelle rivitaloon. Mieheni on paljon poissa, matkatyöläinen. Jonkun ajan kuluttua seinänaapurimme, "välikäsi"-mamma avauti miehelleni, että meillä käy hänen poissa ollessaan nuori mies.
No niinpä käy. Minun poikani, sellainen liian nuorena tekemäni kolmekymppinen komistus.
Mie en nyt jotenki tajunnu tätä? Siis kellä on salasuhde? Sullako? Naapurilla?
Et voi puuttua toisten elämään.