Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalloisen lihava, hyvin vaatimattoman näköinen, en kovinkaan älykäs

Vierailija
06.03.2016 |

ja huumorintajuni on melko olematonta. Onko mitään tsäänssejä löytää parisuhdetta? Ei varmaan, olenhan sinkkuna ollut jo kymmenen vuotta. Pitäisikö kuitenkin kokeilla vaikka sitä Suomi24 Treffejä? Miehelle minulla ei ole kummoisiakaan vaatimuksia, kunhan peseytyy, on kiltti, eikä ole rasisti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin laitat ilmoituksen, niin keksi nyt joku hyvä asia itsestäsi. 

Millainen on mielestäsi huono huumorintaju? En minäkään vitseille naura juuri koskaan, jos siitä on kyse. Tai hauskoille sattumuksillekaan. 

En sanoisi, että kuitenkaan olen huumorintajuton. Aistin huumoria siellä, missä monet muut eivät. 

Vierailija
2/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei mitään toivoa, mutta naisena voit hyvinkin onnistua. Itse asiassa DI-kaverillani on juurin sunlainen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa tai jopa mahdotonta.

Vierailija
4/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä ole rasisti.

Homma tyssää tähän. Laihduta tai luovu tosta vaatimuksesta.

Vierailija
5/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet yleensä hae mitään kovin älykästä naista. Normaali riittää varsin hyvin tai on vain plussaa, ettei mies joudu ajattelemaan olevansa tyhmempi. 

Vaatimattoman näköisetkin ovat parisuhteessa usein, ei siinä mitään. Suurin osahan ihmisistä on ihan tavallisen näköisiä. Sairaalloinen lihavuus sen sijaan (BMI yli 40?) on useinkin karkoittava tekijä. 

Olisiko sille jotain tehtävissä? Jo alle 35:n pääseminen auttaisi varmasti. Ei kaikkia miehiä suinkaan haittaa "tavanomainen" lihavuus. Et nyt ole mitään yritysjohtaja-filmitähteä hakemassakaan eli ihan vain kivaa miestä. 

Vierailija
6/6 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä ole rasisti.

Homma tyssää tähän. Laihduta tai luovu tosta vaatimuksesta.

Heh... lihavan on huolittava rasisti siis? 

Mutta laihduttamisen kannalla minäkin. Ei vain parisuhteen saamiseksi vaan koko olemisen kohentamiseksi. Oma naamakin alkaa enemmän miellyttää itseä ja muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan