Kaverini suuttui minulle, kun mieheni ei herättänyt minua lapsen vierestä!
Eli siis kaverini suuttui minulle, kun kerroin hänelle eilisen aamun tapahtumista.
Mies meni aamulla töihin ja heräsimme vauvan 4kk kanssa samaan aikaan. Vauva leikki lattialla, leikkimatolla ja mies joi kahvia perinteisesti, minä nukahdin sohvalle. Mies jätti vauvan lattialle leikkimään ja minut sohvalle nukkumaan.
Nukuin ilmeisesti n. 20 min miehen lähdön jälkeen ja heräsin, kun vauva alkoi itkemään nälkäänsä. ( mainitsen että vauvalla ei ole mahdollista satuttaa yms. Itseään olohuoneessa). Kaverini haukkui meidät vastuuttomiksi vanhemmiksi. Oliko nyt niin paha? Itse en kokenut asiaa niin hirveänä juttuna.
Kommentit (23)
Kaikki alle 10v lapset täytyy pitää 24/7 valvonnan alaisena, steriilissä ympäristössä, pumpuliin kierretettynä ja kypärät päässä!!!1 Voi voi miten vastuuttomia vanhempia olette :(((
Se kypärä hommeli on kyllä ihme keksintö. Luulis että haittaa enemmän kuin hyötyä :D
5kk ei liiku niin kovin. Vaikka osaisi kääntyä, niin eipä ne sillä taktiikalla isompia retkiä tee.
Leikkikehä sai siksi alapeukkuja (luulen), että se on täysin turha jenkkien hömpötys. Jos ei oo pikkutavaraa lattialla niin kyllä se lapsi voi siinä olla. Ihan niin kuin lapsi ei tarvi pehmustettua kypärää, vaikka välillä kaatuu.