Millaisia printtipaitoja sinulla on, mitä niissä lukee?
Kommentit (45)
"Eläin ei ole kone", vegaaniliiton paita, kertoo kai se kantajastaan jotain.
Kiitos 1939-1945
Kuvaa minun arvojani erittäin hyvin.
Yacht club 1897 Southampton.
Ei ole syntymävuoteni, jahdilla en ole koskaan ollut enkä myöskään southamptonissa.
Eli ei kuvaa.
Hankkija
Massikka-mies
Jethro Tull (fanipaita konsertista)
Joo, kyllähän nuo luonnettani kuvastavat.
Vierailija kirjoitti:
"Eläin ei ole kone", vegaaniliiton paita, kertoo kai se kantajastaan jotain.
Onko porkkana kone? Elävä eliö se ainakin on, kunnes se syödään ja muutetaan ulosteeksi.
I may be bad but I'm perfectly good at it
Kaipa tuo jotain kertoo
Sitten sellainen Eleven Parisin paita jossa Minni Hiiri pitää sormea nenän alla ja siihen on piirretty viikset. Paidassa lukee Life is a joke. Tuo lukee melkein kaikissa merkin paidoissa. Niillä on myös monia muita hahmoja ja julkisuuden henkilöitä paidoissaan. Mulla on myös sellaiset missä valokuvan päälle jossa ihmisiä on toisessa laitettu Helinä Keiju pää ja siivet, vähän sellainen surumielinen kuva ja toisessa on Repe Sorsa ja se yksi pupu samoista sarjakuvista festareilla😁 ja niissä kanssa se teksti Life is a joke... kaipa nuo musta jotain kertoo, kahta jälkimmäistä paitaa en tosin ole käyttänyt pariin vuoteen muuten kuin yöpaitoina ...
Döden talar svenska
Kaikki naiset älkööt tehkö käsitöitä/Minna Canth 1884
Ollaan ihmisiksi
Kaikkea muuta kunhan ei vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää! Minna Canth 1884
Energiaa suomalaisesta metsästä
Ilkka Kanerva - linjanvetäjä oikealla
Oih, mullakin oli ihan aito Hankkija-paita, olin nimittäin töissä siellä! Ukkeli levittelee siinä käsiään. Myöskin lippis oli, mutta molemmat on hävinneet maailman tuuliin.
Sitten on "Always be yourself unless you can be a unicorn then always be a unicorn"
Tilasin netistä, ja arvasin, että on liian pieni, joten en ole sitäkään pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oih, mullakin oli ihan aito Hankkija-paita, olin nimittäin töissä siellä! Ukkeli levittelee siinä käsiään. Myöskin lippis oli, mutta molemmat on hävinneet maailman tuuliin.
Sitten on "Always be yourself unless you can be a unicorn then always be a unicorn"
Tilasin netistä, ja arvasin, että on liian pieni, joten en ole sitäkään pitänyt.
Hankkija-kamaa ym. saa uustuotantona, tilasin joululahjaksi isälleni Eerikin Puttiikki -verkkokaupasta.
Ota riski, rakastu suomenruotsalaiseen
"POHJANMAALLA VIISAUS ON VANHOOS NAISIS, MUTTA MIÄHIS... NIIS ON HULLUUS."
...No ei vaines. Mutta "pohojalaasten" viisauspaitojen käyttäjät pitäisi kerätä samaan aitaukseen ja unohtaa sinne. En tiedä ovatko nämä muualla Suomessa vastaava vitsaus.
Yksi viikinkiaiheinen paita. Printtipaidat ovat ihan hienoja mutta huono puoli se etteivät kestä hirveän monta pesukertaa kun kuva alkaa jo halkeilemaan.
500g kasviksia päivässä on homojen hommaa.
Yleensä maastokuvioisten cargo shortsien kanssa päällä.
Mullakin on tuo "Döden talar svenska"
Mulla on sellainen paita, jossa on kalju karhu kuvana ja yllä lukee "Kalju". Kuvaa hyvin ulkonäköä :)