Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Patti kaulassa?!

Vierailija
05.03.2016 |

Olen kyllä soittamassa lääkäriin Maanataina,mutta ajattelin jos jollain olisi kokemusta asiasta. Eli mulla on kaulalla patti. Aikalailla tuossa kilpirauhasen kohdalla. Patti on kosketus herkkä,eli aina kun kosken siihen,käänänä päätä,vihalisee kurkusta. Huomasin patin tänään,kun ihmettelin palantunnetta kurkussa. Palan tunnetta on ollut aikaisemminkin silloin tällöin. Lisäksi olen nykyään aina väsynyt,nukuin aitten kuinka paljon tai vähän.
Onko muilla ollut samoja oireita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko imusolmuke turvonnut tai kilpparissa jotain. Lääkärissä selviää. Ja nopeita tutkimuksia on, jos niihin tarvis.

Vierailija
2/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain reaktiiviselta imusolmukkeen turpoamiselta tai sylkirauhasen tulehdukselta. Kivun puolesta. Yleensä menee parin viikon sisään ohi ihan itsekseen. Jos on ollut paria viikkoa kauemmin, silloin on syytä käydä näyttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusolmukesyöpä, sylkirauhasensyöpä, onhan näitä.

Vierailija
4/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkirauhaset ei ole kilpirauhasen kohdalla. Anatomia vähän hakusessa jollain....

Vierailija
5/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan hyvänlaatuinen kasvain kilpparissa. Kaverilla oli sellainen, leikattiin pois. Ongelmia ei ole ollut, arpikin kaulalla vaalentunut ajan mittaan. Tosin joutuu tyroksiinia syömään loppuikänsä.