Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa exää mielestäni. Onko minussa jotain vikaa?

Vierailija
05.03.2016 |

Rakastan nykyistäni. En vain ymmärrä miksi aina vaan uudestaan ja uudestaan alan miettiä exääni. Nykyinen mieheni on ihana, mutta vähän mielikuvitukseton. Exäni kanssa tehtiin kaikkea hullua yhdessä. Nykyisessä suhteessani minun on aina keksittävä jotain kivaa jos haluan tehdä jotain hienoa. Exäni myös innostui ihan eri tavalla päähänpistoistani ja sen takia tehtiin yhdessä jatkuvasti kaikkea. Nykyinenkin lähtee kyllä mukaan juttuihin, mutta ei samalla innokkuudella, eikä hän koskaan ehdota itse mitään kivaa.

Olenko ihan typerä kun tämä joskus ahdistaa minua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole typerä! Kaikki kaipaa varmaan joskus eksäänsä vaikkei sitä myöntäisikään. Mun mielestä tuossa ei kuitenkaan ole kyse eksästäsi niinkään, vaan enemmän siitä että oletko onnellinen nykyisessä suhteessasi. Ihminen alkaa kaivata erityisen paljon muita, jos ei ole täysin tyytyväinen omassa suhteessaan. 

Vierailija
2/2 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihdoit huonompaan? Et selvästikään ole onnellinen, kuten olit exäsi kanssa. Silloin et ehkä osanut arvostaa hänen puoliaan samalla tavalla. Jätä se tylsimys ja palaa exäsi luo. Johan sen sanoo vanha sananlasku, vanhassa vara parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla