Miehen huomionkerjäys ärsyttää. t. Läähättävän miehen puoliso
Siis, esimerkiksi: mies tulee salilta tai töistä ja huohottaa ja läähättää huomiota herättävästi. Tiedän, että salilla on varmaan rehkitty, mutta pitääkö sitä JOKA KERTA alleviivata. Ihan kuin olisi joku koira, joka kerjää kiitosta. Sanon kohta, että meneppä ukkoseni lääkäriin, kun ei ole tervettä tuollainen läähätys töistä tullessa.
Toki voi olla, että käy vieraissa, ja tekopuuskuttaa muka salirasituksesta.
Oli kummin vaan, mutta käy hermon päälle päivittäinen puhina ja ähkinä.
Ja ärsyttää oma itsenikin, kun ei ole varmaan ihan tervettä kiehahtaa tällaisesta. Miehellekin täytynee varmaan suoda olla sellainen kuin on. Enkä ole asiasta hänelle mitään maininnut.
Huh, vähän helpotti. Siiheksi kunnes mies tulee taas kohta salilta.
Miten pääsen tästä riipivästä ärsytyksestä eroon?
Kommentit (10)
Kuuntelemalla tätä biisiä , ystävä rakkain.
Vierailija kirjoitti:
olen pettänyt miestäni, mutta käänsin asian siten, että vika on hänen huomionhakuisuudessaan ja vainoharhaisuudessaan. uskoi vielä, idiootti
Onko tällainen kuinka yleistä, naiset?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelemalla tätä biisiä , ystävä rakkain.
Löysit jotain pahempaa kuin puolisoni huokailu ja läähätys. Ärsytys mieheeni laski n. 12 %. Kiitos.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen pettänyt miestäni, mutta käänsin asian siten, että vika on hänen huomionhakuisuudessaan ja vainoharhaisuudessaan. uskoi vielä, idiootti
Onko tällainen kuinka yleistä, naiset?
En tiedä. Keskittykää nyt tuohon aloitukseeni.
ystävällisin terveisin, ap
Tunnen tuskasi. Meillä on huokaileva poika. Aina jos on ollut rankkaa tai harmittaa, niin se tulee perässä ja huokailee.
juutubeestä löytyi näin hieno läähättäjä
Huonokuntoinen työkaveri läähättää helposti
Aerobisia harjoitteita kehiin
Vierailija kirjoitti:
juutubeestä löytyi näin hieno läähättäjä
Vokaalisesti sama ilmaisu kuin puolisollani. Kuuloaistin varassa voisin erehtyä, mutta videon otus näyttää kyllä miestäni karvaisemmalta.
t. ap