Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies

Vierailija
05.03.2016 |

Enpä olisi uskonut, että olen nyt sitten minäkin lankeamassa varattuun mieheen. Mies on sanonut, ettei eroa lasten takia, mutta kotona ei ole mitään yhteistä kuin koti ja lapset. Minä olen puolestani vapaa ja täys idiootti, kun astumassa tähän vaaralliseen peliin, mies vaan on niin komea, etten voi vastustaa.... Voi vaimoparkaa

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ukkomiehet on ovelia lurittamaan naisille. Keksisivät jotain uutta tuon mantran: kotona ei saa enää mitään hellyyttä ja seksiä.

Uivelo nainen kostuu jo noista sepustuksista ja vannoo antavansa parastaan aina, kun mahdollista.

Vierailija
22/36 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä onnea siinä on kun ukkomies/ei vapaa mies, hätäilee pikapanot kuin maksulliseen, että saa jännitystä elämäänsä. Sitten kiireellä perheen pariin, joka on ainut tärkeä asia. Kyllä ilmainen vieras pil..u saa väistyä kun akka saa vähänkin vihiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pitänyt helvetin tyhminä naisia jotka menevät tohon samaan tarinaan vuodesta toiseen, seuraavaksi samantyyppiset naiset varmaan lähettää rahaa Nigeriaan että monimiljonääri Alibaba-Jasser pääsee rahoineen Suomeen..

Hävettäis olla noin tyhmä ja leuhkia sillä vielä vauvapalstalla:)))

Vierailija
24/36 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lähes aina näillä pettäjämiehillä on paljon menetettävää, johon vetoavat, että patja säälistä antaa. "Vaimon rikas paskasuku vie lapset" (menetän siis mökin ja asunnon). Aina ovat jotain hyötyjiä ja raha sitä rakkaimpaa. Olen niin monesti kuullut näiden miesten suusta, että pillu on sama kaikilla, että panee sitä vaimonkin. Eli hullu on joka kuvittelee että mies ei pumppaa sitä akkaansa silmät kiinni, ennemmin kun luopuu saavutetuista eduista.

Vierailija
25/36 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä nyt kovin hyvä saalis taida olla jos mies heti kättelyssä ilmottaa että vaimoaan ei jätä.Toki varattu mies voi rakastua toiseen mut sillon kun on tosissaan niin vaimo jää kuin nalli kalliolle.Tämä mies ei taida pelätä että menettää sut jollekin toiselle, vapaalle miehelle? Mikskähän ei?

Vierailija
26/36 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin pettämässä niin toki kertoisin pokalle, että "ei ole suhteessa enää muuta kuin lapset". Näköjään aina toimii toi kusetus naisiin. 

Vierailija
27/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ilman muuta olet vapaa tekemään, mitä haluat! Kannattaa silti ymmärtää, mihin lähtee mukaan ja hyväksyä pelin henki. Kukaan ei voi täällä sanoa absoluuttista totuutta, miten tarinanne päättyy, mutta tärkeintä on, että leikkiin lähtiessäsi hyväksyt myös sen vaihtoehdon että mies ei suostu jättämään perhettään.

Surullisella tavalla säälittää täällä panikoivat perheelliset vaimot, jotka halveksuvat ja lutkittelevat toisia naisia, kun oikeasti vain pelkäävät kuollakseen, että omakin mies lähtee paremman perään. Kyllä tilanne on se, että pitää vielä lapsienkin jälkeen nähdä vaivaa säilyttääkseen mielenkiinnon parisuhteessa. Ja tämä koskee sekä miehiä että naisia. Monesti ollaan, että "kyllä minun mies on niin hyvä että ei petä eikä katsele muita", ja sitten ihmetellään kun aivan puun takaa käy ilmi, että on ollut toinen nainen jo vuosia. Kannattaisi katsoa peiliin. Lisäksi ihmetyttää, miten sokeina monet vaimot uskovat oman miehensä olevan kunnollinen. Tiedän lukuisia tapauksia, missä nainen kuvittelee elävänsä täydellistä perhe-elämää, mutta mies elääkin täydellistä kaksoiselämää. Miehet pystyvät pitämään kulissin yllä, koska äkkiä siihen tottuu, kun huomaa ettei jää kiinni. 

Nainen: jos epäilet, on se mitä todennäiköisimmin totta. Asiat ovat usein sitä miltä näyttävät. Älä usko mitä tahansa. Löydä rohkeutta kohdata totuus. 

Mies: jos todella rakastat toista naista, uskalla tehdä päätös lähteä suhteesta. Ei ole kenenkään kannalta toimiva ratkaisu elää vuosia kaksoiselämää. Lapsetkin aavistavat ja aistivat, että kaikki ei ole kunnossa. Ja vaimonkin kannalta on reilua, että hän saa mahdollisuuden löytää vielä reilun rakastajan. Perheside säilyy, vaikka liitto hajoaa. Rakkaus on mahtavinta maailmassa. Ei kannata tuhlata elämäänsä väärän ihmisen kanssa. Parhaassa tilanteessa lapset saavat vanhempiensa lisäksi muitakin upeita ihmisiä elämäänsä. 

Vierailija
28/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te hölmöt ymmärrä että koko juttuni oli provo.

t. ap

Vierailija
29/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltainen asetelma on yllättävän yleinen, ja hassua on, kuinka moni toinen nainen pitää itseään imarreltuna päästessään painamaan jonkun muun miestä. "On niin mairittelevaa, kun joku mies pitää niin vastustamattomana, että lankeaa, vaikka tällä on niin paljon (perhe) pelissä." Vaikka todellisuudessa nämä miehet pyrkivät järjestämään asiat niin, että heillä on mahdollisimman vähän riskeerattavaa, ja että riskien toteutuminen olisi mahdollisimman epätodennäköistä. Ja siihen ensimmäiseen kiinnijäämiseen asti onnistunut salailu vaimolta on yllättävänkin helppoa. Siinä vaiheessa, jos saatte ukkomiehen jättämään perheensä valloittavalla persoonallanne ja charmillanne levittämättä kertaakaan haarojanne, voitte vasta pitää itseänne Todellisina Upeina Lumoojattarina. 

Vierailija
30/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ukkomiehet on ovelia lurittamaan naisille. Keksisivät jotain uutta tuon mantran: kotona ei saa enää mitään hellyyttä ja seksiä.

Uivelo nainen kostuu jo noista sepustuksista ja vannoo antavansa parastaan aina, kun mahdollista.

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin uskooko joku noita höpötyksiä? Ja kuvitteleeko monikin toinen nainen olevansa joskus se ykkönen? Eikös tuossa tilanteessa ole melko selvää, että mies käy vain panemassa toisen naisen kanssa ja hän ei tule koskaan olemaan muuta kuin fuckbuddy.

Vierailija
31/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

reetsikka kirjoitti:

Sinä ilman muuta olet vapaa tekemään, mitä haluat! Kannattaa silti ymmärtää, mihin lähtee mukaan ja hyväksyä pelin henki. Kukaan ei voi täällä sanoa absoluuttista totuutta, miten tarinanne päättyy, mutta tärkeintä on, että leikkiin lähtiessäsi hyväksyt myös sen vaihtoehdon että mies ei suostu jättämään perhettään....

Moniko mies lupaa tällaista? Itse ainakin sanoin suoraan, että panoseura kelpaa, mutta en ole eroamassa. Ja kyllä, meillä se klisee pitää paikkaansa. Arki rullaa, lapsien kanssa viihdyn erittäin hyvin, mutta vaimoa ei ole lasten jälkeen seksi enää kiinnostanut.

Vierailija
32/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan nainen, jonka kanssa mies pettää, on yleensä rumempi kuin vaimo. Olennainen ominaisuus sillä on lähinnä, että on helppo eli siltä saa varmasti vähällä vaivalla. Noi luritukset kuinka ei enää ole mitään seksiä tai läheisyyttä kotona ovat ihan bullshittiä. Ihmeellistä, että joku voi olla niin sinisilmäinen, että uskoo sen ja on vielä ylpeä tuosta salassa pantavan h.uoran roolistaan.

Vierailija
33/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi anna mä jatkan. " sä ymmärrät mua niin paljon kuin mun vaimo." Haluatko kuulla muita perinteisiä sitaatteja jotka uppoaa heikkoitsetuntoisiin naisiin?

Pieni vinkki, se ei ole koko totuus. Jäisit kuin nalli kalliolle, kun mies joutuisi oikeasti laittamaan sinut ja oman vaimonsa samalle viivalle.

Vierailija
34/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi anna mä jatkan. " sä ymmärrät mua niin paljon kuin mun vaimo." Haluatko kuulla muita perinteisiä sitaatteja jotka uppoaa heikkoitsetuntoisiin naisiin?

Pieni vinkki, se ei ole koko totuus. Jäisit kuin nalli kalliolle, kun mies joutuisi oikeasti laittamaan sinut ja oman vaimonsa samalle viivalle.

Korjaan; "...niin paljon paremmin kuin mun vaimo"

Vierailija
35/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on suhde vissiin minun mieheeni. Hän niin kovin tykkää noista puumanaisita. Ja ei tosiaan meillä ei ole mitään yhteistä kuin lapsi. Siitä vaan! Käske sen miehen käydä vaan useammin pesulla! Miten hitto pystyt koskemaan siihen haisuliin? :D

Vierailija
36/36 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie joka kysyit moniko mies lupaa eroavansa: en tiedä mitään tilastoja. Tiedän kuitenkin ystäväpiiristä tapauksen, jossa ei ollut kyse ainoastaan seksistä. Ensin oli puolisentoista vuotta päivittäistä yhteydenpitoa ja salaa tapailua muissa merkeissä. Molemmat (sekä mies että tämä toinen nainen) olivat sitä mieltä, että ovat kuin luotuja toisilleen, eivät koskaan olleet sanojensa mukaan kohdanneet mitään vastaavaa. Ns. "sielunkumppaneita." Parin vuoden jälkeen eivät voineet enää vastustaa kiusausta ja alkoivat harrastaa myös seksiä muun yhteisolon ohella.  Lopettivat kuitenkin vastentahtoisesti joskin yhteisestä päätöksestä koska totesivat että ei loppuelämää voi niin jatkaa. Mies oli vain järkeillyt että sen on pakko kantaa vastuu lapsestaan ja olla rikkomatta ydinperhettä. Jos lasta ei olisi, peli olisi täysin selvä. Nyt suurin piirtein mielenterveytensä menettäneenä mies kärsii suhteessa oman vaimonsa kanssa. Tämä toinen nainen liki samassa jamassa. 

Ihmettelen vaan miten jotkut (tässä tapauksessa se vaimo siellä kotona) pelkää sitä totuutta niin paljon ettei suostu näkemään asioita jotka on niin nenän edessä.  Yllättävän paljon kuitenkin näkee näitä sivusuhteita jotka alkavat ihan muusta kiinnostuksesta kuin seksistä. Useimmiten ovat tulleet ennemmin tai myöhemmin puolisoille ilmi.

Jos olisit tässä tarinassa petetyksi tullut nainen, haluaisitko tietää totuuden? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme