Nimiehdotuksia pojalle!
Kivoja nimiä on paljon mutta löytyy lähipiiristä.. sukunimi on tavalline pohjalainen nimi.
Nämä miellyttävät mutta eivät syystä tai toisesta käy
Akseli
Aleksi
Oliver
Oskari
Kasperi
Juhani
Rasmus
Anton
Eemil
Kommentit (28)
Kaspian
Juhana
Joonatan
Antti
Eemi
Eemeli
Pasi on just hyvä :D Ei vaan ihan meidän tyyliä!
Kaspian on tosi ihana! Mutta onko liian erikoinen?
Juhana liian lähellä Juhania
Joonatankin on naapurissa
Antti on mun isän nimi, ja vähän liian "töks"
Eemi on liian "pehmeä"
Eemelikin vähän liian hempeä, osaan kuvitella vaan pikkupojalle tai vanhalle papalle
Lisää ehdotuksia? :)
Kaikki ehdotetut ovat kamalan tavallisia ja yleisiä. Katso täältä:
Kaspian on ihana! Miten olisi Hannes tai Niilo? Tuomas tai Tapio? Yksi lemppari on kans Alari.
Pasi on just hyvä :D Ei vaan ihan meidän tyyliä!
Kaspian on tosi ihana! Mutta onko liian erikoinen?
Juhana liian lähellä Juhania
Joonatankin on naapurissa
Antti on mun isän nimi, ja vähän liian "töks"
Eemi on liian "pehmeä"
Eemelikin vähän liian hempeä, osaan kuvitella vaan pikkupojalle tai vanhalle papalle
Lisää ehdotuksia? :)
Oho tulikin toi mun toka viesti kahteen kertaan :O
Mut Annukkakin löytyy lähipiiristä ;)
Ei oo osunu noista linkin nimistäkään mikään sillee silmään et ois jääny mieleen.
Hannes on tutun pojan nimi myös
Niilosta en osaa selittää, miksei tunnu mielekkäältä
Tuomas on mun eno
Tapio on yksi aivan kammottava tyyppi, vaikkei läheinen olekaan
Alari nimeä en oo ennen kuullu, Alarikin oon, täytyy makustella
Totta kai jokainen tietää lähes jokaisen nimen edustajan tuttavapiiristään. Mitä sitten, jos joku tuttu on samanniminen?
Epäilen, ettei koko lasta ole olemassa. Joskus nämä nimialoitukset laittavat vanhapiika-tutkan piippaamaan todella kovaa. Nyt on niin!
Kasin ehdottamat on hienoja nimiä, oispa vaan suomenruotsalainen sukunimi! Meidän sukunimi vaan on ihan suomalainen tyyliin Alatalo. Alvari on kyllä yks vaihtoehto! Mies ei vaan vielä oo lämmenny sille jostain syystä.
Oscar Carl Olof menee vähän samaan kastiin :D Vaik oishan siinä tiettyä juhlavuutta ja löytyis kaimakin!
Roope
Ahti
Eero
Valtteri
Ben
Taisto
No Iisakki on oikein pohjalainen, kun näitäkin löytyy joulupöydästä joka vuosi. Ja just siitä syystä tahtoisin keksiä jonkun sellasen hyvän nimen, joka nyt ei ois naapurin, serkun tai kummin nimi.
Ihan mielenkiinnosta 12, eikö susta olis yhtään outoa antaa lapsellesi sama nimi kuin veljesi lapsella tai sun parhaalla kaverilla? Jos nyt et halua jostain kunnioitussyystä nimetä hänen mukaansa. Musta olis, mut meitä on moneen junaan.
Jalo, Tapio, Eerikki, Henri, Heikki?
Roope ei tyyliltään oikein iske
Ahti ja Taisto menee kyllä vähän siihen pappanimikastiin, joka ei muhun niin iske
Eero on kans Roopen kanssa hyvä perusnimi, mutt ei meidän pojalle kuitenkaan
Valtteri on eka poikaystäväni, mutta ei aviomieheni ;D Mutta ihana nimi muuten!
Ben on kyllä potentiaalinen musta hevonen! Sanookohan mummot ja papat Peniksi?
Benjamin
Antto
Olli
Lauri
Samuel
Mikael
Pasi