Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MAALISKUISET VIIKONLOPPUUN!***

18.02.2006 |

Moroja!

Onnea Hurtallekin ensi askelista!

Tuosta ymmärryksestä, välillä tuntuu kyl että likka ymmärtää vaikka mitä mutta sit kun kiellät, ymmärrys loppuu kun seinään :)

Ihanaa kun on viikonloppu ja iskä kotona. Täs muutaman päivän ajan oon tosiaan osannu arvostaa sitä.....miehen siskolla on 4kk poika ja nyt eroavat miehen kanssa. Kaikenlaisia ongelmia jo raskausaikana ja nyt mies sit pisti heidät pihalle. Tuleevat meille nyt sit huomen vähäks aikaa asustelemaan. Eilisen päivän luuhasin netissä ja etin heille asuntoa yms. Muuttavat siis naapurikaupungista tänne meidän kulmille. Oon itse eronnut aikoinaan pitkästä suhteesta ja muuttanu kotikaupunkiin...sillon ei vaan ollu lapsia ja tilanne oli siinä mielessä helpompi.

Joops, menipä vakavaksi. Mutta oikeesti, nauttikaa " hyvistä" miehistänne, todellisia kusipäitäkin sit voi olla olemassa.

Meillä on hävinny Camin Futura syöttötuolista semmoinen " ruuvi" tuosta just kaaren kohdalta. En tiiä myydäänkö moisia osia erikseen...hirvittää vaan kun tyttö nojaa tohon tarjottimeen että on joku päivä lattialla. Tajuskohan kukaan mitään, onko kellään samanlaista syöttistä??

Taitaa likalla on huono kuulo kun hokee ihan koko ajan TÄ? tai MITÄ? Hassu tyttö. Jatkuvasti vilkuttelee ja höpöttelee. Äiti ja isi sanat tulee entistä selvemmin ja tuo hei hei vilkutuksessa.

Eipä täs muuta...pinoa pystyyn mammat! Moikka!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainua maalismamma linjoilla????!!! Missä muut luuraa, höh. Meillä huudetaan ja kitistään ihan koko ajan, veikkaan hampaita mutta mistäs tätä taas tietää. Yks tuli jo pari päivää sit, ikenet on ihan tulipunaiset ja likka karjuu kun syötävä. Panadolia oon antanu pari kertaa päivässä.

Vierailija
2/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin koko päivä Kaisan serkkujen syntymäpäivillä Hämeenlinnassa ja tulin vasta nyt käymään koneella kesken mäkikisan.

Kaisa meni hetki sitten nukkumaan, tänään tavallisesti poiketen pienen raivarin jälkeen. Yleensä nukahtaa itsekseen ilman temppuja. Päivisin unet on edelleen pätkittäisiä ja likka kaiken aikaa väsynyt ja rasittava. Hampaitakin taitaa puskea alkuviikosta puhjenneen seuraksi. Koko ajan pitäisi olla viihdyttämässä ja mä olen siinä puuhassa melko laiska.

Ärsyttää, kun siitä työpaikasta piti kuulua jo eilen. Sanoivat ilmoittavansa joka tapauksessa, saa sitä paikkaa tai ei. Mutta mitään ei kuulunut. En halua spekuloida, mitä se tarkoittaa, mutta silti väistämättä käy mielessä, että en sitä saa. No, soitan maanantaina kun Kaisa menee unilleen, jos sitä ennen en ole mitään sieltä kuullut.

Toisaalta en ollenkaan edes haluaisi töihin, toisaalta en jaksaisi olla enää päivääkään kotona. Ruoho lienee aina vihreämpää aidan toisella puolella??

Näillä mietteillä mäkikisan pariin.

Suomalaismenestystä toivoen,

kua ja Kaisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan täällä pappalassa.Käytiin miehen kanssa hiitämässä kahteen kertaan ja kilometrejä tuli yhteensä 7.Huomenna vielä jatketaan,mikäli paikat ei ole kovin kipeet->nyt kyllä tuntuu elimistö väsyneeltä.Ihanaa se oli,muutama vuosi onkin ollut väliä,kun suksilla olen ollut.

Mekin vähän riideltiin aamulla tuon mieskullan kanssa,mutta pian sovittiin asia.Ollaan huonoja olemaan vihoissaa..Hän on rakas ja hyvä mies,vaikka välillä ottaakin päähän ;) Se on kyllä minun toinen puolisko,vaikka moni epäili,kun mentiin naimisiin 6kk seurustelun jälkeen =)

Vähän jännittää yöunet,kun päikkäritkin meni miten sattuu.Pitää mennä laittamaan iltapalaa ja sitten neiti nukkumaan..

Hiljasta kyllä on..

Tuuli,Mimmi ja sykerö rv 22

Vierailija
4/8 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Nasulinan tyttö olla samalla tuulella kuin Eeli oli eilisillan.. Loppujen lopuksi mun oli pakko kesken iltapuuron syönnin kantaa ukkeli sänkyynsä. Niin mahdoton se oli. Toivottavasti oireilee hampaita, kun musta tuntuu vaan välillä, et sillä on vain niin tempperamenttinen luonne, et oksat pois.. Isänsä nimittäin ei ole mikään maailman helpoin ihminen ja nyt sitten, jos kotona on kaksi tulisielua, niin mitä siitä sitten tulee?

Niin eli eilen tosiaan Eeli meni nukkumaan jo seiskalta, niin eiköhän tänä aamuna kuudelta jo alkanut kuulua jokeltelu sängynpohjalta. Puolituntia jaksoi tyytyväisenä köllistellä sängyssään, mut sitten tuli ikävä äitiä.

Mä aattelen kyllä myötätuntoisesti meidän alakerran naapureita, kun Eeli milloin milläkin lelullaan koputtaa lattiaan. Ei varmaan kuulosta kovin hyvältä, mut ei sitä voi oikein kieltääkään..

Jaahas täytyis lähtee puuron laittoon!

Rosa rv 25+2 ja Eeli 11kk

Vierailija
5/8 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)))) Meillä kanssa tyttö hokee tuota mitä?-tä? ja vielä sellainen utelias ilme nassullaan. Veikeä tapaus!

Mutta kiirettä piisaa tällä äidillä. Meillä nimittäin juostaan ja lujaa. Arvasin kyllä jo etukäteen, että vauhtia piisais aikaseen, mutta en kyllä näin nopeasti uskonut tuon juoksemisen alkavan. Tasapaino ei kuitenkaan oo vielä täysin kehittyny, vaan alinomaa tytteli mätkähtelee maihin...

Ja mikä ihaninta, sohvalle ja tuoleille ja siitä sitten pöydälle pitää kanssa kiipeillä ja, ja, ja..(niin sieltä tietysti pää eellä voltin kanssa alas lattialle) Onneksi osaa yleensä jalat edellä hienosti peruuttaa alas, mutta on noita kolhuja päivittäin tullut. Mä en yksinkertaisesti kykene 24/7 vahtimaan joka sekuntti, kun pitää kuitenki pystyä pyörittää tätä huusholliaki.

Eilen pääsin YKSIN tunniks kauppaan. Olipas kivaa hermolepoa :)

Aha, ekat päikkärit tulikin jo nukuttua, joten taas se alkaa...

Sola & Sanni (26.3)

Vierailija
6/8 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö meni hyvin,pari kertaa laitoin tuttia suuhun,kun äänteli.Itse en osaa vieraassa sängyssä hyvin nukkua ja nyt väsyttääkin.Käytiin vielä aamusella hiitämässä 3km,mies vielä toiset lisää.Paikat ei ole kipeet,mutta mahassa hieman tuntuu.

Keittiössä oloahan tuo aika pitkälti kyllä oli.Isäni asuu yksin ja tein sitten kaikki ruuat,välipalat yms.Kiva hemmotella isääni.Hän kyllä tykkäsi kovasti,kun oltiin siellä..Mimmi tietysti papan silmäterä ja mein koirat.

TÄ/MITÄ?! meillä sama juttu.Toistellaan ja ollaan kysyvinään jotain..hassua. Nyt uusi juttu on titityy,mitä hoetaan.

Kone rullaa vaatteita puhtaaksi.Miten sitä tavaraa onkin niin maailman paljon muutaman päivän takia.Pitää varautua kaikkeen..

Ei miulla tässä nyt mitään asia tunnut olevan.Pää on ihan tyhjä..joten kunhan tuo ikiliikkuja käy nukkumaan,otetaan varmaan itsekin tirsat.

Huomenna on neuvola ja viikkoja on vasta 21..mikä lie ajatuskatkos ollut eilen illalla ;)

MISSÄ KAIKKI LUURAA?!!!!

Tuulia+co

Vierailija
7/8 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa! Anteeksi, kun olen luuraillut missä sattuu. Olen kyllä lukenut pinon aika usein, mutta myöhään illalla iskee laiskotus kirjoituksen kanssa.

Pikkumies touhuaa edelleen kovasti. Ei vielä kävele, mutta kyllä se homma näyttää jo aika lailla kiinnostavan. Saa nähdä, milloin uskaltautuu irti tuesta. Sanoja tulee aika paljon. Matkii milloin mitäkin. Ja kaikille autoille pitää vilkuttaa, koska äitillekin aamulle vilkutetaan, kun lähtee autolla. Mielenkiintoisia nuo pikkuisten ajatuksenjuoksut. Pulkkailusta Aleksanteri tykkää kovasti; meinaa vaan nukahtaa lähes joka kerta siihen pulkkaan!!! Raitis ulkoilma on kyllä uskomatonta unilääkettä meidänb miehelle. Ei varmaan koskaan opi nukkumaan sisällä.... Tänäänkin vauvauinnin jälkeen tuotiin sisälle, siirsin nukkuvana sänkyyn, nukkuin 1/2 h ja heräsi. Katselin parikymmentä minuuttia väsynyttä käveria, kun ei nukutus onnistunut, niin puin ja vein vaunuun. On nukkunut jo kaksi tuntia siellä.... joopa. Vaunussa vaan alkaa olemaan ahdasta, pitänee vaihtaa kohta ratasosaan.

Eipä meillä ihmeempiä täällä Keski-Suomessa. Pojat ovat tyytyväisiä kotona, ja minulla työn ja kodin yhteensovittaminen on onnistunut hyvin. Ei valittamista. Onkohan ollut mitään galluppia viime aikoina, joihin vois vastata? En muista. No, mukavaa sunnuntain jatkoa. Yritän kirjoitella hieman aktiivisemmin!

T: Tuula ja Aleksanteri 25.3.

Vierailija
8/8 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen mentiin kolmilla päiväunilla, tänään yksillä. Noihin yksiin uniin tähdätään, kun muuten tuntuu olevan temppuilua. Jouduttiin tosin laittamaan neiti nukkumaan jo ennen puolta kasia, kun oli ihan lopen uupunut. Sinne simahti välittömästi. Toivottavasti unta riittäisi kellon ympäri tai enemmänkin, mä en ole mikään aamupirtsakka..

Päivään on mahtunut siivoilua, pulkkailua ja tv:n tuijotusta. Rauhallista oleilua ja höpsöjä leikkejä. Sellasta tavallista sunnuntaita siis. Mitään kummempaa ei ole, kunhan tässä höpisen jonon jatkoksi.

Pottailu on alkanut tuottaa tulosta, kerran päivässä suunnilleen saadaan jotain metsästettyä pottaan asti. Kakkahommat tosin menee niin, että kun huomaan Kaisan kakkaavan, siirrän hänet jatkamaan potalle. Jospa se siitä.

Syöminen on tänään ollut hankalaa, välipala päättyikin oksennukseen. Pelästyin jo sen olevan jotain vatsatautia, pitää tarkkailla tosin edelleen. Päivällinen ei kelvannut ollenkaan ja iltapuuroakin syötiin vaan muutama lusikallinen. Toivottavasti paha olo ei yllätä kesken yöunien.

Siirryn tästä taas tv:n pariin. Musta tuntuu, että mä en ole koskaan elämässäni katsonut näin paljon telkkaria kuin nyt Kaisan vauva-aikana.

kua ja Kaisa 25.3