Mies nalkutti illalla lapselle
Sillä tavoin ikävään sävyyn painosti iltapuuhiin. Meillä on ollut jo vuosia ketunhännän vetoa miehen kanssa lasten kanssa toimimisesta. Minä kaipaan kotiin hyvää oloa, ystävällisyyttä ja harmoniaa, mies taas reippaasti ja järkevästi toimivia lapsia (joille sitten äyskitään, kun harvemmin tällaisia ovat).
Nappasin nalkuttavaa miestä kädestä, vein sivuhuoneeseen, hieroin hiukan hartioita, annoin kunnon suudelman, sitten nappasin uudestaan ködestä, vein jääkaapille, josta otin oluen ja suklaata. Istutin miehen lapsen viereen sohvalle, avasin molemmat oluttölkin ja suklaan miehen käteen. Lähdin auttamaan muita lapsia.
Oliko rumasti tehty?
Kommentit (8)
Siis suklaata tietenkin jääkaapista!
T. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Siis suklaata tietenkin jääkaapista!
T. Ohis
Hyi vittu kovaa mautonta paskaa!
Okei, myönnetään. Se olut oli jääkaapissa ja suklaa jääkaapin vieressä. En myöskään napannut miestä ködestä, vaan kädestä :-).
Oli hauska muuttaa toimintatapaa. Normaalisti olen tavannut kommentoida tyyliin, "puhutaanpa kotona nätisti", josta mies loukkaantuu, koska puutun hänen kasvatukseensa.
Oliko toiminta teistä miehelle mukavaa, vai esineellistävää/alentuvaa?
Onko teillä kenelläkään samanlaista tilannetta, etyä toinen vanhempi koettaa olla vahva kasvattaja, mutta toinen ei kestä kotona räyhäämistä edes siltä toiselta aikuiselta. Tosiasiassa, lasten huutoa kestän ihan ok, koska he vasta opettelevat itsesäätelyä.
Minäkään en tykkää jääkaappikovasta suklaasta. Enkä oluestakaan.
Jos on ongelmia suklaan liikasyönnin kanssa, laittakaa se jääkaappiin. Kun lämmintä suklaata voi syödä koko rivin, jääkaappisuklaasta riittää samaan efektiin kaksi palaa.
Bisseä JA suklaata!?! Epäuskottavaa, selvä provo. Mies31
Vierailija kirjoitti:
Bisseä JA suklaata!?! Epäuskottavaa, selvä provo. Mies31
Ei, kun minä vaan tykkään niin paljon miehestä.
Oliko tämä siis niin hienosti tehty, että menee provosta?
Ap
Suklaata jääkaapista???