Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyin niin tökerösti, että nyt harmittaa

Vierailija
04.03.2016 |

Miehen ystävän piti vaan käydä meidän pihassa pikasesti. Eikös mies tuonut ystävänsä vaimon meille sisälle. Menin ihan lukkoon tästä ensi tapaamisesta. Mullahan oli päällä mieheni paita ja pieruverkkarit, tukka sekasin ja nenä tukossa. Jos se nainen palstailee, niin täällä on varmaan kohta alotus kamalasta wt-perheestä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemättömiä ensivaikutelmia ;) no tuskin sitä kiinnosti miltä näytit

Vierailija
2/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän koti täysvalkoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein itkettää. Näytän ihan hirveeltä ja kutsumattomat vieraat on mulle ehdoton ei. Tai no, mieheni sen tänne tuuppas. T:Ap

Vierailija
4/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein itkettää. Näytän ihan hirveeltä ja kutsumattomat vieraat on mulle ehdoton ei. Tai no, mieheni sen tänne tuuppas. T:Ap

Tiiän tunteen, mut ei sitä vaimoa taatusti kiinnosta, että olitko hirveen näkönen

Vierailija
5/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Vanha rintamamiestalo, joka näyttää kotosalta museolta. Ja mä näytin varmaan fossiililta. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän koti täysvalkoinen?

Vierailija
6/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes tajua tehneensä tyhmästi. Mitä ihmettä sen päässä liikkuu, ei mitään. En tajunnut edes kahvia tarjota ja puheetkin oli just sitä, johan on ollut kivat kelkkakelit. T:Ap

Vierailija
7/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo elää tavallaan, vieraat tulee ajallaan.

Vierailija
8/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en voi itsekään sietää tuollaisia yllätystapaamisia. Kerro miehellesi vakavalla keskustelulla säännöt vastaisuuden varalle.

Vierailija
9/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä kirpparisisustus?

Vierailija
10/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko tuo yllätysvierailu, jos tiesit, että ainakin yksi vieras tulee kuitenkin pihalle? Kyllä minä jo noilla tiedoilla pistäisin asialliset vaatteet päälle, ihan niin kuin varmuuden vuoksi...

Vierailija
11/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulkoasusi liittyy tökerösti käyttäytymiseen?

Vierailija
12/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh. Kaveri vei tyttöystävänsä (josta tuli hänen vaimonsta) tapaamaan vanhempiaan. Kaverin isä tiesi kyllä että ovat tulossa, mutta otti silti vastaan hyväntuulisena ja pelkät kalsarit jalassa. Oli nimittäin melko lämmin kesäpäivä. Että tätä taustaa vasten tuo on aika pientä...

Vierailija
13/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vanhasta maalaistalosta perittyä. Kapio-arkkuja ja seinäkelloja 1800-luvulta ja paljon muuta, mutta ei ryijyjä eikä räsymattoja. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

onko teillä kirpparisisustus?

Vierailija
14/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 157cm nainen vetää päälleen 180cm miehen vaatteet päälleen, niin se näyttää hattivatilta ja käyttäytyy kun haisuli. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Miten ulkoasusi liittyy tökerösti käyttäytymiseen?

Vierailija
15/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti vedät fiksut vaatteet päälle, jos miehen kaveri tulee käymään pihassa? T:Ap

Vierailija kirjoitti:

No oliko tuo yllätysvierailu, jos tiesit, että ainakin yksi vieras tulee kuitenkin pihalle? Kyllä minä jo noilla tiedoilla pistäisin asialliset vaatteet päälle, ihan niin kuin varmuuden vuoksi...

Vierailija
16/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Mä olin kerran levittämässä penteleenmoista kakkimultakasaa pihassa, kun miehen sisko pölähti paikalle ystävineen sillä mentaliteetilla, että tulin näyttämään näille teidän taloa. Mä sanoin että sori nyt en pyydä sisälle (itse karmeessa pasekuorrotuksessa, lapset siinä samassa sonnassa yltäpäältä ja huusholli tautisen sekaisin, kun olin asennoitunut pihatyöpäivään), mutta käly vaan että ei kun totta kai me tullaan sisälle ja katsastetaan kämppä. Riitahan siitä tuli, ja kälyn ystävät saivat meistä varmaan todella "positiivisen" kuvan.

Otti pattiin huolella vielä kotvan tuon jälkeenkin. Joillakin ei vaan ole minkäänlaista tilannetajua. (Saatte ihan vapaasti päättää, tarkoitanko itseäni vai kälyä.)

Vierailija
17/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain elämää ei senenempää on kaikki tää koeta ymmärtää."

Kuuntele se Irwinin kappale ja ole vaan.

Sun totinen suhtautuminen omaan itseesi saa hupaisia ja koomisia piirteitä, kun olet NIIN tosissasi. Eikös kotona olla kuin kotona.

Vierailija
18/19 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla asiat ihan hyvin.

Ja isompia huolia jos ei ole, niin sähän propleemin kehität...ainakin nyt. Ehkä joku toinen kerta tajuat noi mttasuhteet.

Ota rennosti. :)

Vierailija
19/19 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeesti vedät fiksut vaatteet päälle, jos miehen kaveri tulee käymään pihassa? T:Ap

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minä muutenkin tykkään näyttää hyvältä. Se vaan, että jos joskus sattuu olemaan huonommat vaatteet, niin se on sitten silloin kun ei varmasti ketään tule käymään eli lähinnä silloin kun ollaan koko perhe sairaana. Miksi pitää pukeutua rumasti? Kaunis voi olla myös mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä