Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeustieteilijät/lakimiehet hoi!

Vierailija
04.03.2016 |

Tänään ravintolan vessassa ollessani ripustin ostoskassini naulakkoon. Naulakko oli kuitenkin yllättäen rikki, ja kassi tippui tämän rikkinäisen naulakon takia. Kotona huomasin, että ostamani aalto maljakko ostoskassissa oli rikki. Kenen piikkiin tämä menee? Tiedän että usein kotivakuutuksella tämän saisi hoidettua, mutta oma kotivaakutukseni ei kata tällaisia :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskassit ei kuulu naulakkoon.  Oma moka.

Vierailija
2/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naulakko on tarkoitettu vaatteille, ei kasseille, luulen että ravintola vetoaa tähän. Olitko ostanut maljakon tänään? Vie takaisin kauppaan ja sano että oli rikki kun aukaisit paketin kotona ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Unhodin mainitaettä kyseessä siis wc:n naulakko/ripa.

Itse olen aina laittanut laukun siihen, miin se sitten kuuluisi laittaa jos ei naulaan :/

Vierailija
4/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kassissasi kahvat?

Miten naulakko oli rikki? Puuttuiko siitä se kohta, mihin voi ripustaa?

Ensiksi kyllä vaatisin korvausta tältä Aallolta, joka valmistaa noin huonon maljakon.

Vierailija
5/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassissa oli kahvat. Jälkikäteen katsoessa naulakko näytti siltä, että siinä oli ollut oikea naulakko, mutta se on irronnut ja tilalla on joku ruuvin tapainen

Vierailija
6/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kotivakuutuksessa on omavastuu, joten sieltäkään ei montaa euroa tulisi.

Vierailija
7/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassissa oli kahvat. Jälkikäteen katsoessa naulakko näytti siltä, että siinä oli ollut oikea naulakko, mutta se on irronnut ja tilalla on joku ruuvin tapainen

^ ja siistämä ruuvintapainen naula oli heiluva, jonka takia siitä liuskahti kassi pois

Vierailija
8/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi, sinä maksat. Eli nuo tulevat vetoamaan siihen että sinun olisi pitänyt katsoa mihin kassisi ripustat.

Vierailija
9/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostoskassit ei kuulu naulakkoon. Oma moka."

Kiitos vain tästä 😢 harmittaa todella paljon kun opiskelijan tuloillani olen säästänyt tuohon iittalan maljakkoon, jotta voisin ostaa sen eräälle tärkeälle henkilölle lahjaksi. Ei minulla ole varaa ostaa tällaista taas pitkään aikaan, ja tämä henkilö olisi todella ansainnut lahjansa. Kaipaisin enemmänkin empatiaa kuin tylyä puhuttelua.. Vahinkoja sattuu kaikille, toisille ne vain tuntuvat lompakossa vähemmän.

Olen todella elänyt siinä uskossa, että wcn naulakko on tarkoitettu laukuille/kasseille, kun eihän kukaan wcssä riisumaankaan ala.. Tiedän myös etten ole ainut, joka laittaa laukkunsa naulakkoon.

Vierailija
10/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ostoskassit ei kuulu naulakkoon. Oma moka."

Kiitos vain tästä 😢 harmittaa todella paljon kun opiskelijan tuloillani olen säästänyt tuohon iittalan maljakkoon, jotta voisin ostaa sen eräälle tärkeälle henkilölle lahjaksi. Ei minulla ole varaa ostaa tällaista taas pitkään aikaan, ja tämä henkilö olisi todella ansainnut lahjansa. Kaipaisin enemmänkin empatiaa kuin tylyä puhuttelua.. Vahinkoja sattuu kaikille, toisille ne vain tuntuvat lompakossa vähemmän.

Olen todella elänyt siinä uskossa, että wcn naulakko on tarkoitettu laukuille/kasseille, kun eihän kukaan wcssä riisumaankaan ala.. Tiedän myös etten ole ainut, joka laittaa laukkunsa naulakkoon.

Harmittaahan se. Mutta harmittaisi se ravintoloitsijaakin, jos joka toinen päivä saisi korvata huolimattomien ihmisten vessassa rikki menneitä aaltovaaseja ja muita taideteoksia. Se, että joku täällä kertoisi sinulle ravintoloitsijan olevan korvausvelvollinen, olisi valhe eikä lämmittäisi sinua kovin pitkään.

Kerro tuolle tärkeälle henkilölle, että hyvä ajatuksesi jäi vahingon takia toteuttamatta. Hän varmasti ymmärtää asian ja arvostaa yritystäsi hankkia hänelle mieluinen lahja. Aaltovaaseja maailmassa riittää, tärkeitä ihmisiä on paljon vähemmän.

Vierailija
11/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naulakko on tarkoitettu vaatteille, ei kasseille, luulen että ravintola vetoaa tähän. Olitko ostanut maljakon tänään? Vie takaisin kauppaan ja sano että oli rikki kun aukaisit paketin kotona ;)

Viestisi on silkkaa petokseen yllytyämistä.

Vierailija
12/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon perikunnalle kanne kehnoista maljakoista. Ja anot sitten korkeimpaan oikeuteen asti valitusluvan. Kyllä suomalaisen maljakon täytyy kestää.

Vierailija
13/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aallon perikunnalle kanne kehnoista maljakoista. Ja anot sitten korkeimpaan oikeuteen asti valitusluvan. Kyllä suomalaisen maljakon täytyy kestää.

Kiitos, tämä lohdutti hauskuudellaan. Tuli mieleeni erään vlapsuuden ystäväni isä, joka oli todella vanhan kansan lakimies, ja olisi hyvinkin voinut sanoa tämän lauseen tosissaan. Heh.

Vierailija
14/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää tuo "hoi".

Vierailija
15/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeustieteilijät/lakimiehet ja muut kyrvät hoi!

Vierailija
16/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ärsyttää tuo "hoi".

Mikä painaa mieltä? Mistä podet huonoa omaa tuntoa? Näiden asioiden ulos saaminen voi sinuakin auttaa käsittelemään asioita, jotka kylvävät vihaa sisällesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi