Help! Mogasin Italianpadan kanssa.
Eli meillä tehdään yleensä perunamuusipussi Italian padan lisukkeeksi, kun pata vielä löysää. No nyt sitten epähuomiossa kaadoinkin Italianpatapussin sijaan perunamuusipussin pannulle kera veden ja huomasin sen vasta sitten, kun kaikki mennyt. No sitten ajattelin, et kokeillaan jos laitan sitten muusimaidon ja Italianpatapussin samaan sörsseliin ja laitankin uuniin koko sekoituksen. Mitäköhän tuosta tulee, voiko syödä? Veikkauksia? Nestemäärät oikein molempiin kuitenkin ja joku puol tuntia ajattelin pitää uunissa...
Tuleekohan syötävää? Juustoraastetta oisin laittanut pintaan, jos olis ollut.
T. väsynyt perjantain pikakokkaaja
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Pussiruokaa yök
Joo, ei meillä yleens edes eineksiä syödä, mut nyt tuli kiire ja äviviel tollanen moga:D ap.
hemskutin näppis, mikä vikana vai viirus koneessa? ap.
No kai sen näki mitä siitä muusipussista olisi tullut? Miksi sun piti kaikki sinne samaan tunkea? No, kaikkeahan syö kun on kova tahto. Tiedä ei ennen kuin kokeilee. Italian-jauhelihapottumuusilaatikko.
Hyi helvetti. No, jos teillä syödään tuollaisia mössöjä, niin kai se tuokin sianruoka menee. Kyllähän ne siellä uunissa turpoaa, mutta kaamea sekasotku se on. Mikset tee niitä erikseen, edes, jos et viitsi itse tehdä aitoa pataa ja muusia?
Ei Italialaiset syö perunamuussia.
Kai se syötävää on :D ei kyl kuulosta houkuttavalta. Mut eiks niis italianpadois oo jo spagettivalmiina niin mihin sitä muusia edes tarvii?
Italianpata pistää pierettään, mutta toi sotku tulee varmaan varren kanssa.
En ole ennen kuullutkaan muusista padan yhteydessä.
Itse lisäsin raketti-spagettia padan joukkoon, oli liian mausteista muuten.
Vierailija kirjoitti:
Italianpata mausteista? Ja rakettispagetilla korjaat sen? : )
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin lisäisin. No mausteiden vuoksi en, minä tykkään mausteisesta joten niitä täytyy myös lisätä. Meillä vaan perhe tykkää, tai ainakin se niin sanottu perheen pää, siitä pussipadasta sellaisenaan. Itse teen joskus "italianpataa", mutta sehän ei ole yhtä hyvää kuin pussista, joku aromi siitä jää puuttumaan. Siitä ei vain riitä kaikille joten silloin en itse syö jotta muille piisaa.
Ap. palaa kera tulosten. Yes, siitä tuli tosi hyvää:) Sellaista spagettiperunasoselaatikkoa tai jotain. Nam nam, ei huono vahinko sitten ollutkaan.
No laitetaanko lisää ruokamokia tai omia erikoisuuksia tavisruokiin?
Laittaako kukaan ketsuppia jauhelihakeittoon esim? Mä laitan ja sopii tosi hyvin.
Pussiruokaa yök