Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen pilkku nielurisassa, onko välttämättä angiina tai mikään muu tauti?

Vierailija
04.03.2016 |

En tunne oloani kuumeiseksi enkä kipeäksi, mutta huomasin tuollaisen pilkun ja tunnen sen kurkussa, vaikka kurkku ei muuten ole kipeä. Onko tietoa mikä se voisi olla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppu.

Vierailija
2/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppu. Vaaraton. -googleta lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös ne proput ole ihan irrallisia, tuo näyttää olevan ihan kiinni siinä.

-ap

Vierailija
4/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös ne proput ole ihan irrallisia, tuo näyttää olevan ihan kiinni siinä.

-ap

Et sitten googlettanut... Ota topsilla pois jos häiritsee.

Vierailija
5/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se irti lähti, proppu se oli.

-ap

Vierailija
6/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tunsin juuri itse toispuoleisen kurkkukivun alkavan ja kurkkasin kurkkuun ja siellä oli valkoinen täplä.

Aloitus voisi olla kuin minun kirjoittamani :D

Vierailija
7/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen valkoinen pilkku aina välillä. Katoaa itsestään, sitten taas jossain vaiheessa ilmaantuu. Siitä ei ole ollut mitään haittaa. Proppu se ei ole, niitä minulla myös valitettavan usein. Tarkistan joka aamu onko proppuja, ne haisevat tosi ikävälle... Siksi poistan ne välittömästi kun ne ilmaantuvat.

Vierailija
8/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, tunsin juuri itse toispuoleisen kurkkukivun alkavan ja kurkkasin kurkkuun ja siellä oli valkoinen täplä.

Aloitus voisi olla kuin minun kirjoittamani :D

Tuota tapahtuu toisinaan itsellekin, että kun täällä käy, niin on tuore keskustelu jostain itselle ajankohtaisesta asiasta. Se on jännä tunne.

-ap

Vierailija
9/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun syön pähkinää niin sitä jää nielurisoihini jumiin. Ei välttämättä ala haisemaan jos saan pois purskuttamalla tai muuten. Myös aamuisin saattaa olla kertynyt yön jälkeen noita proppuja ruokajämien tai hammasplakista nielurisoihin.

Virustauditkin voi tehdä katteita nieluun, joten aina valkoinen peite ei ole angiinaa.

Vierailija
10/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita proppuja alkaa kertymään ylettömästi ja hengitys haisee, kannattaa mennä lääkäriin. kotihoito-ohjeita yms. http://www.tohtori.fi/?page=3177789&id=0919814

Vierailija
11/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noita proppuja alkaa kertymään ylettömästi ja hengitys haisee, kannattaa mennä lääkäriin. kotihoito-ohjeita yms. http://www.tohtori.fi/?page=3177789&id=0919814

Mistä se voi olla merkki, jos niitä alkaa olla usein?

Vierailija
12/12 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi