Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ohuet suomalaiset hiukset kauniit pitkinä?

Vierailija
04.03.2016 |

Vai olisiko parempi joku ryhdikäs leikkaus lyhyempänä mallina joka tuo tuuheutta? Hiukset on aika tasapitkät, hiukan katkenneita hiuksia sivuilla ja päällimmäisissä hiuksissa. Väri omaa väriä lähellä oleva 8-7 astetta. En uskalla kampaajalta kysyä.Ei ole vakkari kampaajaa

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauniit, kunhan ei ole ihan päätä menevät. Eli muotoilutuotteilla hieman ryhtiä. Kyllä suurimmalla osalla pitkät hiukset ovat kauniimmat kuin lyhyet

Vierailija
2/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuesta tukasta ei leikkaamallakaan paksua saa. Ohut tukka on paras kiinni esim nutturalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päälaen hiukset sais kohotettua kunnolla sivulle? Puolimittaiset muihin hiuksiin verrattuna, mutta lakastuvat? Ei ole aikaa laitella joka aamu, mutta kohotus sopisi ja olis kiva ja ryhdikäs...:)

Vierailija
4/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo on nopea ja helppo tapa tuuheuttaa hiusta juuresta

Vierailija
5/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jonnamaista bloggaajalla todella ohuet hiukset. Olisko kauniimpi hiukset lyhyenä ja ryhdikkäämpänä?

ap

Vierailija
6/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLA naisilla ovat pitkät hiukset kauniimmat kuin lyhyet.  Ohuesta tukasta voi tehdä vaikka hiirenhäntä ponnarin.  Ne ovat kivoja.   - Ja tämä kirjoitti siis mies.

Vierailija
7/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näteiltä näyttää. Ei se lyhyt tukka ole mitää oikotie onneen, päinvastoin joutuu muotoilemaan enemmän että se ohut tukka näyttää muulta kuin kaljulta. Mutta jos haluat leikata, tee se. Ei täällä voi näkemättä sanoa mikä sopii kenellekin.

Vierailija
8/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirenhäntä ei kyllä koskaan ole kaunis.

Vierailija
9/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiirenhäntä ei kyllä koskaan ole kaunis.

määritä hiirenhäntä?

Vierailija
10/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla sitten ulkomaalaiset hiukset, kun ovat paksut ja luonnonkiharat? Ite kysymykseen sanon, että yleensä hiukset ovat kivemmannäköiset pitkinä.

Vierailija
11/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on melko ohuet ja pitkät. Värjään vaaleaksi sillä se parantaa hiusteni rakennetta, eivät ole niin liukkaat ja lättänät. Ovat kuitenkin muuten kiiltävät ja hyväkuntoiset. Joskus laitan pidennyksiä tuuheuttamaan kampauksia.

Mielestäni hiukseni ovat ihan kivannäköiset mutta vaativat kyllä jonkunlaista muotoilua ja laittoa että näyttäisivät hyvältä auki.

Vierailija
12/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirenhäntänä minä näkisin hiukset, joita pidetään pitkänä vain siksi, että ovat pitkät. Latvat tuolloin mahdollisesti ohuet, ehkä epätasaiset ja kuluneet, mutta eihän niitä voi tasata tai lyhentää, koska eivät sitten olisi niin PITKÄT.

Vierailija
13/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikasvaneet hamppuhiukset on kyllä ällöttävät. Jotta hiukset olisivat pitkät ja kauniit, on niiden oltava hyväkuntoisetkin. Ja liian pitkät hiukset ei mun mielestä ole kyllä mitkään superkauniit vaan raskaan näköiset, vanhentavat. sellaiset ehkä yläselkään yltävät on kauniimmat.

Vierailija
15/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen ja viimeinen on kyllä nätit

Vierailija
16/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisiko kasvoillesi ja hiustyypillesi ehkä jotain tämän suuntaista?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/83/86/81/838681e7d39fef2aa66d…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/39/3a/4a/393a4a7eb30d357be2cd…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d3/c4/79/d3c479b507fd50aa981f…

kivat noi hiukset. Itse asiassa oli tuollaiset ennen kasvatusta. Niissä oli myös kova laittaminen. Lisäksi en ole mallien tapaan kovin kaunis kasvoistani. Pelkään kirjastontäti efektiä kun on silmälasit. Eipä sillä, että nyt ei varaa edes kampaajaan. 

ap

Vierailija
17/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin aina uskotella itselleni, että pitkät hiukset eivät sovi minulle, koska hiukseni ovat ohuet ja pehmeät. Joitakin vuosia sitten kyllästyin ravaamaan jatkuvasti kampaamossa niitä lyhyitä hiuksiani muotoon leikkauttamassa, ja annoin hiusteni kasvaa. Nyt minulla on pitkät hiukset, ja ne ovat yhä pehmeät ja herkästi kihartuvat, ja niitä tuntuu olevan paljon. En käytä koskaan mitään muotoilutuotteita tms., vain shampoopesu ja hoitoainetta latvaosiin tarvittaessa. Hiukseni ovat kiiltävät, helposti kammattavat ja hyvännäköiset. Pidän ne yleensä kiinni, löysällä nutturalla. Joskus teen kiharat sellaisilla pötkylöillä, niillä tulee kestävät ja pysyvät kiharat. Kun pesun jälkeen kuivatan hiukseni kuivaajalla pään ollessa alaspäin, niin jotenkin tämä vaikuttaa siihen, että hiukset pysyvät puhtaina monta päivää, ja pesuvälit harvenee. Kun annan hiusteni kuivua itsestään, niin tuntuu, että silloin ne "likaantuvat" helpommin eli päänahka tuntuu likaisemmalta, ja usein joudun pesemään hiukset joka toinen päivä. Rakastan pitkiä suomalaisia hiuksiani!

Vierailija
18/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin aina uskotella itselleni, että pitkät hiukset eivät sovi minulle, koska hiukseni ovat ohuet ja pehmeät. Joitakin vuosia sitten kyllästyin ravaamaan jatkuvasti kampaamossa niitä lyhyitä hiuksiani muotoon leikkauttamassa, ja annoin hiusteni kasvaa. Nyt minulla on pitkät hiukset, ja ne ovat yhä pehmeät ja herkästi kihartuvat, ja niitä tuntuu olevan paljon. En käytä koskaan mitään muotoilutuotteita tms., vain shampoopesu ja hoitoainetta latvaosiin tarvittaessa. Hiukseni ovat kiiltävät, helposti kammattavat ja hyvännäköiset. Pidän ne yleensä kiinni, löysällä nutturalla. Joskus teen kiharat sellaisilla pötkylöillä, niillä tulee kestävät ja pysyvät kiharat. Kun pesun jälkeen kuivatan hiukseni kuivaajalla pään ollessa alaspäin, niin jotenkin tämä vaikuttaa siihen, että hiukset pysyvät puhtaina monta päivää, ja pesuvälit harvenee. Kun annan hiusteni kuivua itsestään, niin tuntuu, että silloin ne "likaantuvat" helpommin eli päänahka tuntuu likaisemmalta, ja usein joudun pesemään hiukset joka toinen päivä. Rakastan pitkiä suomalaisia hiuksiani!

Millaisia nutturoita teet? Miten tuo löysä nuttura tehdään? Entä mitä pötkylöitä tarkoitat millä teet kiharat?

Vierailija
19/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nutturoita teet? Miten tuo löysä nuttura tehdään? Entä mitä pötkylöitä tarkoitat millä teet kiharat?

Löysän "nutturan" teen siten, että teen alkuun ponnarin, mutta en vedäkään hiuksia kokonaan läpi hiuslenkin vaan jätän latvat hiuslenkin alle. Näin "nuttura" roikkuu, ja sitä voi pinneillä lisäkiinnittää. Jos hiukset ovat hyvin pitkät, kuten minulla nyt, niin tämä konsti ei tahdo onnistua, nutturasta tulee liian "painava". Vähän hankala selittää, koska itse on täytynyt opetella ja kokeilla mikä itselle on helppo tehdä. En ole kovin taitava näiden pitkien hiusteni kanssa :(. On minulla muitakin tapoja ja välineitä, miten ja millä kiinnittää hiukset, mutta en tässä pysty kaikkia selittämään.

Ne "pötkylät" ovat nimeltään flexible rod rollers tai rubber rods, niitä on monenmerkkisiä.

Vierailija
20/37 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin lasimainen hiuslaatu, mutta tukkaa on silti paljon. Kuitenkin niin keveät, ettei niissä ole oikeastaan mitään ryhtiä. Tasapitkät, vähän yli olkapäille... Käytän hiuspuuteria tai kuivashampoota "karhentamaan" ja tuuheuttamaan ja teen aika paljon erilaisia lettejä, nutturoita ym. En tykkäisi pitää auki, kun hiukset hulmuaisivat keveinä joka suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän